BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

Zaproszenie do złożenia oferty

Email Drukuj PDF

 

Rudnik nad Sanem, 18.05.2017 r.

                                                                               

ZPF.271.10.2017


 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

na „Usuwanie wyrobów zawierających azbest

z terenu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2017 roku”.


1.Zamawiający:

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,

ul. Rynek 40,

37– 420 Rudnik nad Sanem.


2.Przedmiot zamówienia:

    1) Przedmiotem zamówienia jest usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2017 roku.

    2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

        a) Zadanie 1 – demontaż pokrycia dachu z płyt zawierających azbest, na budynkach mieszkalnych i gospodarczych znajdujących się na posesjach na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem,

            zabezpieczenie powstałych odpadów azbestowych zgodnieobowiązującymi przepisami (pakowanie) oraz załadunek, transport i utylizacja odpadów na składowisku odpadów niebezpiecznych w

            ilości ok. 40,06 Mg.

       b) Zadanie 2 – pakowanie, załadunek, transport i utylizacja odpadów na składowisku odpadów niebezpiecznych, zalegających/składowanych na nieruchomościach zlokalizowanych na terenie Gminy i

           Miasta Rudnik nad Sanem w ilości 16,05 Mg.

   3) Podana ilość wyrobów azbestowych ma charakter szacunkowy, w związku z tym zakres zamówienia może ulec zmianie i będzie określony na podstawie faktycznych ilości odebranych wyrobów

        zawierających azbest.

    4)W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:

       a) poinformowania mieszkańców o dokładnym terminie odbioru odpadów zawierających azbest,

       b) demontażu, odbioru, pakowania, ważenia i załadunku przy użyciu własnych maszynurządzeń oraz przez przeszkolony personel, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,

       c) wywozu odpadów własnym specjalistycznym pojazdem i przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia na składowisko zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,

       d) ważenia odbieranych wyrobów zawierających azbest w obecności: przedstawiciela właściciela nieruchomości i przedstawiciela Zamawiającego (po uprzednim zawiadomieniudniu odbioru).

          Ważenia należy dokonać przy użyciu własnych urządzeń. Z przeprowadzonej czynności ważenia Wykonawca każdorazowo ma obowiązek spisać protokół, który ma zawierać co najmniej

         następujące informacje: nazwa zadania, nazwa Wykonawcy, imię i nazwisko osoby od której odbierane są odpady, wskazanie miejsca odbioru odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów (w 

         m2 i Mg), łączny koszt odbioru i utylizacji,

      e) zbierania pisemnych potwierdzeń od osób, od których odpady będą odbierane,

       f) dostarczenia Zamawiającemu dowodu unieszkodliwienia odpadów, tj.: karty przekazania odpadów, kwitów wagowych, potwierdzających wagę odebranych wyrobów zawierających azbest i innych

          dokumentów niezbędnych do rozliczenia zadania przez Zamawiającego.

   5) Przedmiot zamówienia, należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznejobowiązującymi przepisami prawa.

   6) Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i

      Gospodarki Wodnej w Rzeszowie.


3.Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

   1) Termin wykonania zamówienia: do dnia 30.09.2017 r.

   2) Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.

 

Nr kryterium

Wzór:

1 - Cena

Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x 100

gdzie:

-          Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert

-          Cof – cena badanej oferty


     3) Wykonawca musi podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy

         związanych z wykonywaniem zamówienia.

     4) Ceny jednostkowe podane w ofercie są cenami stałymi w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienianie mogą podlegać jakimkolwiek zmianom.


4.Termin składania ofert:

   1) Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , złożyć pisemnie do Urzędu GminyMiasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 –

        420 Rudnik nad Sanem lub przesłać faxem na numer 15 876 11 19 do dnia 26.05.2017 r. do godz. 14:00.

   2) Otwarcie (odczytanie) ofert Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 26.05.2017 r. o godz. 14:15budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad

       Sanem, w pokoju nr 13 (Sala posiedzeń). Otwarcie ofert jest jawne.

   3) Wykonawca ubiegający się o zamówienia zobowiązany jest: złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1).


5.Załączniki:

   1) formularz oferty (do pobrania)

Z poważaniem


 

                                                                                                            BURMISTRZ

                                                                                       Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

                                                                                          mgr inż. Waldemar Grochowski




Ostatnia aktualizacja: czwartek, 22 czerwca 2017 12:04  

Służby gminne