BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

Informacja

Email Drukuj PDF

Informuję, że w dniu 12 lipca 2017 r. (środa) o godz. 8:00 odbędzie się posiedzenie Komisji Rozwoju Gospodarczego, Zagospodarowania Przestrzennego i Rolnictwa w Sali posiedzeń Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

 

Proponuję następujący porządek posiedzenia:

1. Zapoznanie się członków Komisji z projektami uchwał w sprawach:

a) wyrażenia zgody na odpłatne nabycie do gminnego zasobu nieruchomości prawa użytkowania wieczystego niezabudowanej nieruchomości gruntowej oznaczonej w rejestrze gruntów, jako działka ewid. Nr 2095/4 o pow. 0,0222 ha położonej w Rudniku nad Sanem;

b) wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie do gminnego zasobu nieruchomości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych oznaczonych w rejestrze gruntów, jako działki ewid. Nr 2095/2, 2095/3 i 2095/5, położonych w Rudniku nad Sanem wraz z prawem własności zabudowy;

c) wyrażenia zgody na przekazanie w drodze darowizny nieruchomości stanowiących własność Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem na rzecz Powiatu Niżańskiego;

i wypracowanie opinii Komisji.

2. Wydanie opinii Komisji w sprawie skierowanego do Burmistrza Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem pisma Państwa Marty Wojtanowicz – Konior i Pawła Konior.

3. Omówienie założeń do projektu i lokalizacji Remizy OSP w Rudniku nad Sanem.

     4.Sprawy różne.

Przewodniczący

Komisji Rozwoju Gospodarczego,

Zagospodarowania Przestrzennego i Rolnictwa

 

Edward Sekulski

Ostatnia aktualizacja: czwartek, 06 lipca 2017 08:49  

Służby gminne