BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

Ogłoszenie

Email Drukuj PDF

Informuję, że w dniu 14 lipca 2017 r. (piątek) odbędzie się dwudziesta piąta sesja Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem.

Sesja odbędzie się w sali posiedzeń Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem o godz. 900.

 

Proponowany porządek obrad sesji:

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie jej prawomocności.

2. Informacja Burmistrza Gminy i Miasta o pracy między sesjami.

  • Informację przedstawi Burmistrz Gminy i Miasta Waldemar Grochowski.

3. Podjęcie uchwał w sprawach:

1) wyrażenia zgody na odpłatne nabycie do gminnego zasobu nieruchomości prawa użytkowania wieczystego niezabudowanej nieruchomości gruntowej oznaczonej w rejestrze gruntów, jako działka ewid. Nr 2095/4 o pow. 0,0222 ha położonej w Rudniku nad Sanem;

  • projekt uchwały przedstawi Pan Marek Fusiarz,
  • opinię Komisji Rozwoju Gospodarczego, Zagospodarowania Przestrzennego i Rolnictwa przedstawi Pan Edward Sekulski - przewodniczący Komisji,

2) wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie do gminnego zasobu nieruchomości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych oznaczonych w rejestrze gruntów, jako działki ewid. Nr 2095/2, 2095/3 i 2095/5, położonych w Rudniku nad Sanem wraz z prawem własności zabudowy;

  • projekt uchwały przedstawi Pan Marek Fusiarz,
  • opinię Komisji Rozwoju Gospodarczego, Zagospodarowania Przestrzennego i Rolnictwa przedstawi Pan Edward Sekulski - przewodniczący Komisji,

3) wyrażenia zgody na przekazanie w drodze darowizny nieruchomości stanowiących własność Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem na rzecz Powiatu Niżańskiego;

  • projekt uchwały przedstawi Pan Marek Fusiarz,
  • opinię Komisji Rozwoju Gospodarczego, Zagospodarowania Przestrzennego i Rolnictwa przedstawi Pan Edward Sekulski - przewodniczący Komisji,

4) zaciągnięcia kredytu długoterminowego;

  • projekt uchwały przedstawi Skarbnik Gminy - Pani Grażyna Reichert,
  • opinię Komisji Budżetu i Finansów przedstawi Pani Marta Pająk – Traka – przewodnicząca Komisji,

5) zmiany uchwały budżetowej na 2017 r.;

  • projekt uchwały przedstawi Skarbnik Gminy - Pani Grażyna Reichert,
  • opinię Komisji Budżetu i Finansów przedstawi Pani Marta Pająk – Traka – przewodnicząca Komisji,

6) zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem na lata 2017 – 2027;

  • projekt uchwały przedstawi Skarbnik Gminy - Pani Grażyna Reichert,
  • opinię Komisji Budżetu i Finansów przedstawi Pani Marta Pająk – Traka – przewodnicząca Komisji.

4. Informacja przewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej o pracy Komisji między sesjami.

5. Interpelacje i zapytania Radnych.

6. Wnioski i oświadczenia Radnych.

7. Sprawy różne.

 

 

Przewodniczący Rady Miejskiej

/-/ mgr Edward Wołoszyn

 

 

Służby gminne