BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

Informacja

Email Drukuj PDF

Informuję, że w dniu 03 listopada 2017 r. (piątek) o godz. 08:00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem odbędzie się posiedzenie Komisji Rozwoju Gospodarczego, Zagospodarowania Przestrzennego i Rolnictwa Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem.

 

Proponuję następujący porządek posiedzenia:

1. Zapoznanie się członków Komisji z projektami uchwał w sprawach:

a)      wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie do gminnego zasobu nieruchomości działki nr ewid. 141/2 położonej w Przędzelu;

b)      komunalizacji mienia Skarbu Państwa - działek przejętych przez Gminę Rudnik nad Sanem od PKP;

c)      uchylenia uchwały Nr XXIII/115/2013 Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem z dnia 27 marca 2013 r. w sprawie sprzedaży nieruchomości stanowiącej własność Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem – działka budowlana przy ul. Wrzosowej;

d)     zamiany działki gruntu stanowiącej własność Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem na działkę gruntu stanowiącą własność osoby fizycznej – porządkowanie własności pod ul. Dworcową;

e)  zmiany nazwy ulicy w miejscowości Rudnik nad Sanem – zmiana nazwy ulicy Partyzantów na ulicę Partyzantów z nowym uzasadnieniem;

i wypracowanie opinii Komisji.

2. Analiza sytuacji gospodarczej gminy Rudnik nad Sanem oraz wskazanie kierunków działania w zakresie pobudzenia rozwoju gospodarczego. Stan rolnictwa a perspektywy jego rozwoju (punkt 10 planu pracy Komisji na 2017 r.).

     3. Sprawy różne.

 

Przewodniczący Komisji Rozwoju Gospodarczego,
Zagospodarowania Przestrzennego i Rolnictwa

Edward Sekulski

 

Służby gminne