BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

Informacja z otwarcia ofert

Email Drukuj PDF

alt


             Rudnik nad Sanem, dnia 20.12.2017 r.

 

 

ZPF.271.27.2.2017

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) w imieniu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem przekazuję następujące informacje:

1.Otwarcie ofert na „Dostawę i montaż mebli i wyposażenia kompleksu żłobkowo – przedszkolnego w Rudniku nad Sanem” odbyło się w dniu 20.12.2017 r. godzinie 14:30 w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, sala nr 13 (sala posiedzeń).

2.Zadanie jest realizowane w ramach Projektów:

1)„Budowa nowoczesnej infrastruktury dla potrzeb opieki nad dziećmi do lat 3Rudniku nad Sanem – budowa kompleksu żłobkowo – przedszkolnego – etap II” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej VI Spójność przestrzenna i społeczna, działanie 6.2. Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej, poddziałanie 6.2.2. Infrastruktura pomocy społecznej, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020,

2)„Zwiększenie dostępności do edukacji przedszkolnej na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem – budowa kompleksu żłobkowo – przedszkolnego – etap I” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnegoramach osi priorytetowej VI Spójność przestrzenna i społeczna, działanie 6.4. Infrastruktura edukacyjna, poddziałanie 6.4.1. Przedszkola, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020,

3. Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 208 995,93 zł.

4.W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena brutto

Termin wykonania

Warunki płatności

Gwarancja

1.

TRONUS POLSKA

ul. Ordona 2A, 01 – 237 Warszawa

434 725,05

do 20.02.2018 r.

przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury

60 miesięcy

2.

PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO – USŁUGOWE

PHU „BMS’ sp. j. Z. Bielecki

ul. Staszica 22, 82 – 500 Kwidzyń

367 232,00

do 20.02.2018 r.

przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury

60 miesięcy

3.

KALL-CARRION TRADING

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.

Al. Solidarności 75/26,

00 – 090 Warszawa

235 396,17

do 20.02.2018 r.

przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury

60 miesięcy

4.

Moje Bambino sp. z o.o. Sp. K

ul. Graniczna 46, 93 – 248 Łódź

169 357,26

do 20.02.2018 r.

przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury

60 miesięcy

5.

ELMAR Anna Karnas

ul. 3-Maja 1/3, 36 – 030 Błażowa

222 096,00

do 20.02.2018 r.

przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury

60 miesięcy

6.

ALNAG Barbara Wróbel

ul. Księcia Józefa 54a, 30 – 206 Kraków

320 489,97

do 20.02.2018 r.

przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury

48 miesięcy


 

            BURMISTRZ

                                                                                          Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

                                                                                            mgr inż. Waldemar Grochowski








    Ostatnia aktualizacja: środa, 20 grudnia 2017 14:46  

    Służby gminne