BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

Wyjaśnienie treści s.i.w.z. (I)

Email Drukuj PDF

Rudnik nad Sanem, dnia 10.04.2018 r.


ZPF.271.14.1.2018

 


WYJAŚNIENIA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (I)

Dot. przetargu nieograniczonego na

„Udzielenie kredytu długoterminowegow wysokości 4 885 100,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2018 roku

i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

 

Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) Zamawiający przekazuje poniżej treść pytań dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (s.i.w.z.) wraz z udzielonymi wyjaśnieniami:

 

Pytanie 1:

Prosimy o informację zamawiający zgodzi się na zastosowanie zapisu w umowie: „Kredytobiorca zapewnia, że w każdym czasie roszczenia Banku przeciw Niemu, wynikające z umowy kredytu, będą przynajmniej równorzędne w stosunku do roszczeń wszystkich innych wierzycieli, z wyłączeniem wierzytelności, którym pierwszeństwo zaspokojenia przysługuje z mocy prawa (pari passu).”

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na zastosowanie ww. zapisu.

 

Pytanie 2:

Prosimy o informację czy Zamawiający zgodzi się na zastosowanie klauzuli w umowie kredytowej dotyczącej minimalnego oprocentowania kredytu na poziomie nie niższym niż zero procent (0,00%)?

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że wyraża zgodę na zastosowanie ww. klauzuli.

 

Pytanie 3:

Prosimy o informację czy jednostka samorządu terytorialnego dopuszcza się zwłoki w obsłudze zobowiązań pieniężnych wobec Banku lub innych instytucji finansowych lub rządowych trwających powyżej 3 miesięcy oraz przeterminowane zobowiązania przewyższają kwotę odpowiadającą 0,1 % dochodów ogółem jednostki?

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że nie dopuszcza się zwłoki w obsłudze zobowiązań pieniężnych wobec Banku lub innych instytucji finansowych lub rządowych trwających powyżej 3 miesięcy.

 

Pytanie 4:

Prosimy o informację o wysokości zobowiązań jednostki samorządu terytorialnego nieujętych w kwocie zadłużenia w sprawozdaniach finansowych (sprawozdaniach budżetowych lub wieloletniej prognozie finansowej), wynikających z:

a)sprzedaży zwrotnej składników majątku komunalnego,

b)leasingu zwrotnego składników majątku komunalnego,

c)płatności ratalnej, dokonywanej przez okres dłuższy niż 12 miesięcy, za wykonane dostawy lub zrealizowane usługi na rzecz jednostki,

d)spłaty wierzyciela jednostki samorządu terytorialnego dokonanej przez osobę trzecią w trybie określonym w art. 518 ustawy – Kodeks cywilny (ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 r., poz. 459)) (tzw. subrogacji) wraz z restrukturyzacją zadłużenia.

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że nie posiada zobowiązań, które nie są ujęte w kwocie zadłużenia w sprawozdaniach finansowych z tytułów wymienionych w literach a – d.

 

Pytanie 5:

Prosimy o przesłanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie możliwości spłaty wnioskowanego kredytu.

Odpowiedź:

Zamawiający informuje ww. dokument został dołączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w Części 3. Dokumenty dotyczące sytuacji finansowej Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem.

 

            Nie przedłuża się terminu składania ofert.

 

 

                                                                                            BURMISTRZ

                                                                                                                                                                        Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

                                                                                                                                                                           mgr inż. Waldemar Grochowski


Ostatnia aktualizacja: wtorek, 10 kwietnia 2018 14:40  

Służby gminne