BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

Na „Bieżące utrzymanie i konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w II – IV kw. 2010 roku”

GKM – 7044/3/2010

 

OGŁOSZENIE


O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM


na

 

„Bieżące utrzymanie i konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w II – IV kw. 2010 roku”


1.

Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem

ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem

powiat niżański, województwo podkarpackie

tel. (015) 876 10 01, faks (015) 876 11 19

www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

2.

Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

3.

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl

4.

Określenie przedmiotu zamówienia:

1.

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu i konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w II – IV kw. 2010 roku.
2.

Na realizację usługi będącej przedmiotem zamówienia składają się następujące czynności:

1.

przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej (zgodnie z obowiązującymi przepisami);
2.

oględziny tras linii napowietrznych i kablowych (zgodnie z obowiązującymi przepisami);
3.

przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni wraz z konserwacją zawiasów (zgodnie z obowiązującymi przepisami);
4.

pomiary skuteczności ochrony od porażeń (zgodnie z obowiązującymi przepisami);
5.

prowadzenie dokumentacji eksploatacji konserwowanych urządzeń;
6.

wymianę uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania;
7.

naprawę bądź wymianę uszkodzonych kabli;
8.

naprawę zerwanych przewodów;
9.

wymianę uszkodzonych źródeł światła, dławików, kondensatorów;
10.

wymianę uszkodzonych słupów;
11.

wymianę niesprawnych opraw oświetleniowych;
12.

wymianę uszkodzonych wysięgników, tabliczek ostrzegawczych i drzwiczek latarni;
13.

malowanie i konserwację metalowych konstrukcji latarni, szaf i tablic rozdzielczych - (50 szt. rocznie );
14.

wiosenną i jesienną kontrolę stanu oświetlenia drogowego prowadzoną wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego – termin i zakres kontroli ustalony z 3 - dniowym wyprzedzeniem pisemnie lub telefonicznie.

3.

W dniu ogłoszenia postępowania i zawarcia umowy liczba punktów oświetleniowych objętych bieżącą konserwacją wynosi 1 123. Ilość opraw oświetlenia może ulec zmianie, w szczególności w przypadku wybudowania nowych linii oświetlenia ulicznego bądź przejęcia terenu z oświetleniem. Nowe punkty zostaną objęte nadzorem Wykonawcy bez konieczności zmiany umowy.
4.

Pozostałe warunki  i obowiązki Wykonawcy zostały określone w wzorze umowy stanowiącym Część 2.
5.

Wszelkie prace polegające na bieżącym utrzymaniu i konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem muszą być wykonywane zgodnie z aktualnie obowiązującą „Instrukcją organizacji bezpiecznej pracy przy urządzeniach i instalacjach elektroenergetycznych w RZE Dystrybucja Spółka z o.o.”
6.

Godziny świecenia lamp ustala Zamawiający w grafiku stanowiącym załącznik do umowy z możliwością bezpłatnej zmiany 4 x w okresie obowiązywania umowy.
7.

W zakres przedmiotu umowy nie wchodzi naprawa uszkodzeń spowodowanych aktami wandalizmu, kolizjami samochodowymi i kradzieżami na urządzeniach będących własnością Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem.
8.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

50.23.21.00 – 1 – Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego,

3.

W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

5.

Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.

6.

Termin wykonania zamówienia:

Okres realizacji zamówienia: od dnia 01.04.2010 r. (lub od dnia podpisania umowy jeżeli zostanie podpisana po dniu 01.04.2010 r.) do dnia 31.12.2010 r.

7.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1.

posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2.

posiadania wiedzy i doświadczenia;
3.

dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi ważne świadectwa kwalifikacyjne do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie: urządzenia, instalacje sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, aparatura kontrolno – pomiarowa;
4.

sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł;

2.

Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów.

8.

Informacja na tematów wadium:

W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

9.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

 

 

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %

 



X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 26.03.2010 r. do godz. 10:00.

XI. Termin związania ofertą:

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIII. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XIV. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami

1.

W zakresie przedmiotu zamówienia – Pani Ewa Sudoł – w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 6, tel. (015) 876 10 02, wew. 38 – Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem;
2.

W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w  8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 18.03.2010 r.

Numer ogłoszenia: 76584 – 2010

Rudnik nad Sanem, dnia 18.03.2010 r.



BURMISTRZ

Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

Pliki do pobrania:
FileOpisFile size
Download this file (1.pdf)1 290 Kb
Download this file (2.pdf)2.pdf 106 Kb
Download this file (3.pdf)3 160 Kb
Download this file (4.pdf)4 137 Kb
Download this file (5.pdf)5 144 Kb
Download this file (6.pdf)6 145 Kb
Download this file (ogloszenie.pdf)Ogłoszenie o przetargu 166 Kb
Ostatnia aktualizacja: czwartek, 27 stycznia 2011 09:39  

Służby gminne