BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

Zaproszenie do złożenia oferty

Email Drukuj PDF

 Rudnik nad Sanem, 26.10.2021 r.

 

ZPF.271.26.2021

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

na:

Rozbudowę oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem”

I.Zamawiający:

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,

ul. Rynek 40,

37– 420 Rudnik nad Sanem

II.Przedmiot zamówienia:

1.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem.

2. Szczegółowy zakres robót:

 

1)Zadanie 1 – rozbudowa oświetlenia ulicznego w Rudniku nad Sanem:

a)miejsce montażu: przy ul. Stalowej,

b)montaż i stawianie słupów oświetleniowych,

c)wciąganie przewodów w słupy, rury osłonowe i wysięgniki,

d)montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku – oprawa typu LED o mocy 70W,

e)mechaniczne kopanie rowów dla kabli,

f)ułożenie kabli w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych,

g)ułożenie kabli w rurach osłonowych mocowanych na słupach betonowych,

h)montaż ogranicznika przepięć w liniach napowietrznych,

i)ułożenie bednarki w rowach kablowych

j)wykonanie badań i pomiarów.

2)Zadanie 2 – dobudowa oświetlenia ulicznego w Przędzelu:

a)miejsce montażu: przy ul. Zastawie – boisko sportowe,

b)montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej,

c)montaż skrzynki bezpiecznikowej w liniach napowietrznych,

d)montaż wysięgników rurowych,

e)wciąganie przewodów w słupy, rury osłonowe i wysięgniki,

f)montaż i stawianie słupów oświetleniowych,

g)montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku – oprawa typu LED o mocy 70W,

h)mechaniczne kopanie rowów dla kabli,

i)ułożenie kabli w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych,

j)ułożenie kabli w rurach osłonowych mocowanych na słupach betonowych,

k)montaż ogranicznika przepięć w liniach napowietrznych,

l)ułożenie bednarki w rowach kablowych

m)wykonanie badań i pomiarów.

3)Zadanie 3 – dobudowa oświetlenia ulicznego:

Zadanie finansowane z funduszu Sołeckiego Przedzel.

a)miejsce montażu: przy ul. Zastawie – boisko sportowe,

b)montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej,

c)montaż skrzynki bezpiecznikowej w liniach napowietrznych,

d)montaż wysięgników rurowych,

e)wciąganie przewodów w słupy, rury osłonowe i wysięgniki,

f)montaż i stawianie słupów oświetleniowych,

g)montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku – oprawa typu LED o mocy 70W,

h)mechaniczne kopanie rowów dla kabli,

i)ułożenie kabli w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych,

j)ułożenie kabli w rurach osłonowych mocowanych na słupach betonowych,

k)montaż ogranicznika przepięć w liniach napowietrznych,

l)ułożenie bednarki w rowach kablowych

m)wykonanie badań i pomiarów.

4)wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz opracowanie inwentaryzacji powykonawczej.

800x600 Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman",serif;}

3. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, dokumentacją projektową i uzgodnieniami z inwestorem.

4. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:

a)      roboty, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a należy je wykonać zgodnie z  obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną, aby przedmiot zamówienia został wykonany, odebrany i spełniał swoje funkcje, nie zostaną zapłacone,

b)      wykonawca jest zobligowany do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji do Zamawiającego. Wprowadzenie zmian, bez zgody Zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty,

c)      oferty muszą obejmować wykonanie całego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia,

d)      w przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji poprzez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy są zobowiązani do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę,

e)      użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie  z przepisami obowiązującymi w tym zakresie,

f)       Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów,

g)      przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca wykonywania robót, warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia,

h)      Wykonawca udziela 3-letniej gwarancji i rękojmi bez ograniczeń jej zakresu na wszelkie roboty objęte zamówieniem,

5. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia dostępne są w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 1.

6. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

a)      45.31.61.10 – 9 – Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego,

b)      45.23.14.00 – 9 – Roboty w zakresie energetycznych linii kablowych NN,

c)      45.31.00.00 – 3 – Roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych,

d)      45.31.60.00 – 5 – Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych.

 

III.Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

1.Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 10.12.2021 r.

2.Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.

Nr kryterium

Wzór:

1 - Cena

Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x 100 x waga

gdzie:

-          Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert

-          Cof – cena badanej oferty

 

3.Wykonawca musi podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonywaniem zamówienia.

4.Cena podana w ofercie jest ceną stałą w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia i nie może podlegać jakimkolwiek zmianom.

5.Przy porównywaniu ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto,uwzględnieniem zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku (grosze).

 

IV.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)nie podlegają wykluczeniu,

2)spełniają warunki udziału w postępowaniu.

2.Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:

1)kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika toodrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

2)sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagańzakresie spełniania tego warunku.

3)zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagańzakresie spełniania tego warunku.

3. Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

V.Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:

1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

1)formularz ofertowy (wg wzoru z Załącznika nr 1) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę,

2)dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciąganiajego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione,

2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy muszą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru z Załącznika nr 2,

2)aktualny odpis w właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty oświadczenie o spełnianiu warunków udziałupostępowaniu (według wzoru z Załącznika nr 3).

VI.Termin składania ofert:

1.Ofertę w formie pisemnej lub e-mailem należy złożyć do dnia 3.11.2021 r. do godz. 10:00Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w Sekretariacie,                e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

2.Otwarcie (odczytanie) ofert odbędzie się w dniu 3.11.2021 r. do godz. 10:30 w Urzędzie GminyMiasta w Rudniku nad Sanem ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, pok. 13 (Sala Posiedzeń).

3.Wykonawca ubiegający się o zamówienia zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1).

4.Nie jest wymagane załączenie do oferty kosztorysu ofertowego. Wykonawca w formularzu ofertowym jest zobowiązany przedstawić wartość całkowitą oferty. Kosztorys ofertowy (uproszczony lub szczegółowy) zostanie złożony przed zawarciem umowy przez Wykonawcę, który złożył ofertę najkorzystniejszą.

 

VII.Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych                     i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych osobowych) – RODO (Dz.U. UE L 119, s.1 ze zm.) oraz art.19 ust.1 ustawy p.z.p. informuję, że:

1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gmin i MiastaRudniku nad Sanem jest Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem.

2)Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem – Pan Sebastian Stój, adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

3)Administrator danych osobowych – Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem - przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.

4)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:

a)wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem,

b)realizacji umów zawartych z kontrahentami,

c)w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.

5)W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

a)organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,

b)inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą i Miastemnad Sanem przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem.

6)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonychpkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

7)W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:

a)prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,

b)prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne,

c)prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym),przypadku gdy:

-        dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,

-        osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,

-        osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,

-        dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,

-        dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa,

d)prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:

-        osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,

-        przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,

-        Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,

-       osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;

e)prawo do przenoszenia danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:

-        przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,

-        przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;

f)prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:

-   zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora,

-   przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem.

8)W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.

9)W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie GminyMiasta w Rudniku nad Sanem Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.

10)W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.

11)Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.

12)Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.


                                                                                                                                                                                                                                                                             BURMISTRZ

                                                                                                                                                                                                                                                              Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

                                                                                                                                                                                                                                                                mgr inż. Waldemar Grochowski



Załączniki:

 alt Zaproszenie do złożenia oferty

alt Załącznik nr 1 – Formularz oferty,

alt Załącznik nr 2 – Formularz oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu,

alt Załącznik nr 3 – Formularz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

alt Załącznik nr 5 – Wzór umowy,

altZałącznik nr 7 - Przedmiar robót

altZałącznik nr 8 - Dokumentacja projektowa

 

800x600 Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Nr kryterium

Wzór:

1 - Cena

Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x 100 x waga

gdzie:

-          Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert

-          Cof – cena badanej oferty

Ostatnia aktualizacja: wtorek, 26 października 2021 10:18  

Służby gminne