BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

Ogłoszenie o zamówieniu ZP.271.1.2022 - Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Przedzelu

Email Drukuj PDF

Ogłoszenie nr 2022/BZP 00062355/01 z dnia 2022-02-18

 Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy

Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Przedzelu



SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Przędzelu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 831207396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 98
1.5.2.) Miejscowość: Przędzel
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-420
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158761002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudnik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Ochotnicza Straż Pożarna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w
Przędzelu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a057067f-90b9-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062355/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18 14:42
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.rudnik.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
https://epuap.gov.pl/wps/portal
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, iż oferta musi zostać złożona przy użyciu miniPortalu.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Oferta powinna
być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej podpisana kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej w formacie danych *.doc, *docx,*pdf, i podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania (deszyfrowania)
oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortal. Ofertę należy złożyć w oryginale.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o przetwarzaniu danych osobowych -§ 22 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o przetwarzaniu danych osobowych -§ 22 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 710000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo
– gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Przędzelu.
2. Zamawiający informuje że zadanie jest dofinansowane z dotacji budżetowej ze środków
Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji .
3. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia przedstawiają się następująco:
1) przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, zgodny lub równoważny pod
względem jakości (lub lepszy), estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa, spełniający wymogi
techniczne i ilościowe opisane w Części 2 do SWZ - Szczegółowy opis wymagań. Zamawiający
wymaga dostawy sprzętu bez wad, a także bez śladów używania i uszkodzeń mechanicznych.
Przedmiot dostawy musi być dostarczony kompletny, gotowy do pracy zgodnie z jego
przeznaczeniem beż żadnych dodatkowych zakupów,
2) odbiór przedmiotu zamówienia dokonany zostanie na podstawie protokołu zdawczo -
odbiorczego, w obecności przedstawicieli stron.
4. Samochód musi spełniać wymagania:
1) Ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. (Dz. U z 2021 r., poz. 450 z
późn. zm.),
2) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010 r. w
sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie
zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do
użytkowania (Dz. U. Nr 85 poz. 553),
3) zgodne z normą PN-EN 1846-1 i 1846-2,
4) Podwozie pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji typu zgodnie z odrębnymi
przepisami.
W przypadku, gdy przekroczone zostały warunki zabudowy określone przez producenta
podwozia wymagane jest świadectwo homologacji typu pojazdu kompletnego oraz zgoda
producenta podwozia na wykonanie zabudowy. Urządzenia i podzespoły zamontowane w
pojeździe powinny spełniać wymagania odrębnych przepisów krajowych i/lub

międzynarodowych.
5) Samochód musi posiadać: Świadectwo Dopuszczenia wydane przez CNBOP-PIB, Wyciąg ze
świadectwa homologacji typu podwozia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1) Kryterium: Cena - waga 60%
2) Kryterium: Gwarancja –waga 40%.
Kryteria oceny ofert – stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową
zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków
przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium. Po dokonaniu oceny oferty,
punkty zostaną zsumowane. Tak uzyskana ocena za kryteria stanowić będzie końcową ocenę danej
oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania
tego warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w
zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
3) zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w
zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
Brak podstaw wykluczenia:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;
2) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt
1-4 i 6 p.z.p. - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ,
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków
udziału w postępowaniu: brak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Na oświadczenie wstępne składane obligatoryjnie wraz z ofertą składają się:
1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa:
a) w art.108 ust.1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., Wykonawca musi dołączyć do oferty
oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia według wzoru stanowiącego
Załącznik nr 2 do SWZ.
2) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi
dołączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zgodnie z wymogami
Zamawiającego określonymi w § 5 SWZ, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.
3) Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia
wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu
przedstawia wraz ze swoim oświadczeniem, o którym mowa w punkcie 1) i 2) także
Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – podpisane odrębnie przez podmiot
udostępniający zasoby – Załącznik nr 2 do SWZ i Załącznik nr 3 do SWZ.
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w

celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w punkcie 1) i 2) składa każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie.– Załącznik nr 2 do SWZ i Załącznik nr 3 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia, o których mowa w § 6 ust.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te
potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim
każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust.4 ustawy p.z.p. z którego wynika, jaki zakres
przedmiotu zamówienia wykonują poszczególni Wykonawcy Załącznik nr 6 do SWZ.
4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadkach i
na warunkach określonych w §8 w projekcie umowy . Projekt umowy stanowi Część 3. Wzór
umowy do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-28 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni


                                                                                                                           PREZES
                                                                                                                         OSP Przędzel
                                                                                                                         Adam Dubiel
                        

 

Załączniki do pobrania:

alt Ogłoszenie o przetargu,

alt Część 1 Specyfikacja Warunków Zamówienia - Instrukcje dla wykonawców

alt Załącznik nr 1 – Formularz oferty,

alt Załącznik nr 1a – Formularz zgodności,

alt Załącznik nr 2 – Formularz oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu,

alt Załącznik nr 3 – Formularz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

alt Załącznik nr 4 – Formularz oświadczenia dotyczącego grupy kapitałowej,

alt Załącznik nr 5 – Oswiadczenie o aktualności,

alt Załącznik nr 6 – Formularz Wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzielenie zamówienia;

alt Załącznik nr 7 – Zobowiązanie;

alt Część 2 – Szczegółowy opis wymagań

alt Część 3 – Wzór umowy,

altCzęść 4 – ID postepowania.

alt Załącznik nr 1a – Formularz zgodności- po zmianie

alt Część 2 – Szczegółowy opis wymagań - po zmianie

alt Załącznik nr 1a – Formularz zgodności- po zmianie (II)

alt Część 2 – Szczegółowy opis wymagań - po zmianie (II)

alt Kwota przeznaczona na zadanie


 

Służby gminne