BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY

Email Drukuj PDF

na "Dostawę materiału kamiennego wraz z wbudowaniem (zakup, załadunek, transport i rozładunek) na drogi gminne na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem".

Rudnik nad Sanem, dnia 21.12.2006 r.

DR 5530/62/06

OGŁOSZENIE
O ZAWARCIU UMOWY

Burmistrz Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem na podstawie art. 4a ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. nr 164, poz. 1163) ogłasza, że w dniu 21.12.2006 r. Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem udzieliła zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60 000 EURO na "Dostawę materiału kamiennego wraz z wbudowaniem (zakup, załadunek, transport i rozładunek) na drogi gminne na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem".
Umowa na realizację dostawy została podpisana z Zakładem Remontowo - Budowlanym "KOREM" Kazimierz Koc, 37-430 Jeżowe 701, tel. (015) 879 41 01. Wybrano ofertę
ww. Wykonawcy z powodu tego, iż spełnia wymagane warunki udziału w postępowaniu przetargowym oraz w postępowaniu została złożona tylko jedna oferta.



Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski
Ostatnia aktualizacja: czwartek, 27 stycznia 2011 12:25  

Służby gminne