BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

na "Dostawę materiału kamiennego wraz z wbudowaniem (zakup, załadunek, transport i rozładunek) na drogi gminne na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem"

 

 

Rudnik nad Sanem, dnia 05.12.2006 r.

DR 5530/62/06


Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie, pow. niżański,
tel. (015) 876-10-02, fax (015) 876-11-19


OGŁASZA
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ


o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60 000 EURO
na "Dostawę materiału kamiennego wraz z wbudowaniem
(zakup, załadunek, transport i rozładunek) na drogi gminne na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem"

 



Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiału kamiennego wraz z wbudowaniem (zakup, załadunek, transport i rozładunek) na drogi gminne na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem. Dostawa obejmuje mieszankę kamienia - kod CPV 14212000-0 /mieszanki sortowanej frakcji 0-32 mm/ - około 350 ton.


    1. 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
      nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
      2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
      zdolnymi do wykonania zamówienia,
      3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
      4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
      ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163).

  1. 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    3. Termin wykonania zamówienia - 28.12.2006 r.
    4. Kryterium oceny ofert: cena ofertowa 100 %.
    5. Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
    6. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest:
    na stronie internetowej: http:// www.rudnik.pl,
    w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, pok. nr 4,
    po złożeniu wniosku o przesłanie pocztą Wykonawca poniesie koszty przesyłki pocztowej.
    7. Osoby uprawione do porozumiewania się z Wykonawcami:
    Maria Sagan (w zakresie przedmiotu zamówienia), pok. nr 3, tel. (015) 876-10-02 wew. 47,
    Lucyna Zygmunt (w zakresie formalności prawnych), pok. nr 4, tel. (015) 876-10-02 wew. 39, w godz. 8:00 - 14:00 od poniedziałku do piątku w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.
    8. Oferty należy składać w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, w Sekretariacie - pok. nr 7.
    9. Termin składania ofert upływa dnia 13.12.2006 r. godz. 10:00.
    10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 13.12.2006 r. godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego, Sala Posiedzeń -
    I piętro, pok. nr 13.
    11. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
    12. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

    Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły
    "spełnia" albo "nie spełnia" na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.
    13. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
    14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
    15. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.


Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski

Ostatnia aktualizacja: czwartek, 27 stycznia 2011 12:43  

Służby gminne