BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

na „Dostawę wraz z transportem i montażem mebli metalowych magazynowych do budynku Centrum Wikliniarstwa w Rudniku
nad Sanem”

BI-2222/CW-1/06



Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem


ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie, pow. niżański,


tel. (015) 876-10-02, fax (015) 876-11-19



OGŁASZA


PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ


o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości  kwoty

60 000 EURO

na „Dostawę wraz z transportem i montażem mebli metalowych magazynowych do budynku Centrum Wikliniarstwa w Rudniku
nad Sanem”

współfinansowaną przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego i budżet państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego
Rozwoju Regionalnego – w Projekcie Nr Z/2.18/III/3.1/211/04

pn. „Centrum Wikliniarstwa w Rudniku nad Sanem”



1.         Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem i montażem mebli metalowych
magazynowych do budynku Centrum Wikliniarstwa w Rudniku nad Sanem. Dostawa obejmuje
następujące meble metalowe:

1. szafka magazynowa, metalowa zamykana, tworząca regał metalowy – 1 szt.,

2. regał archiwizacyjny metalowy, zamykany – 1 szt.,

3. regały magazynowe – 6 szt. + 14 szt.

Kody CPV:

36141000-1 – Meble metalowe,

36121120-2 – Szafki metalowe,

28528950-3 – Regały metalowe.

2.                 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

3.                 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.                 Termin wykonania zamówienia: 20.12.2006 r.

5.                 Kryteria wyboru ofert: cena ofertowa 100 %.

6.                 Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

7.                 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest:

-   na stronie internetowej: http:// www.rudnik.pl,

-   w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, pok. nr 4,

-   po złożeniu wniosku o przesłanie pocztą po poniesieniu kosztu przesyłki pocztowej.

8.                 Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Lucyna Zygmunt, pok.
nr 13, w godz. 800 – 1400 od poniedziałku do piątku w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, tel. (015) 876-10-02 wew. 34.

9.                 Oferty należy składać w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, w Sekretariacie –
pok. nr 7.

10.             Termin składania ofert upływa dnia 21.11.2006 r. o godz. 1000.

11.             Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.11.2006 r. o godz. 1030 w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad
Sanem, w Sekretariacie – pok. nr 7.

12.             Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.

13.             W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr  164,
poz. 1163 z późn. zm.), tj.:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na potwierdzenie spełnienia warunku złożą:

- aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub
zaświadczenie o uzyskaniu zgody na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

- aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia:

- wykonali co najmniej dwie dostawy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i
wartością nie mniejszą niż 30 000,00 złotych brutto każda dostawie stanowiącej przedmiot
zamówienia - na potwierdzenie spełnienia warunku złożą wykaz wykonanych dostaw w okresie
ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
cytowanej ustawy.

Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły
„spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

14.             Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

15.             Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.

16.             Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.





Rudnik nad Sanem, dnia 13.11.2006 r.


Burmistrz Gminy i Miasta  w Rudniku nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

Ostatnia aktualizacja: czwartek, 27 stycznia 2011 12:52  

Służby gminne