BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

na „Przebudowę pomieszczeń budynku Gimnazjum Publicznego w Rudniku nad Sanem pod potrzeby węzła żywieniowego”

BI-2222/G/WŻ/06


Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem

ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. Podkarpackie, pow. Niżański,

tel. (015) 876-10-02, fax: (015) 876-11-19
OGŁASZA

Przetarg nieograniczony na roboty budowlane


o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości  kwoty 60 000 EURO

na „Przebudowę pomieszczeń budynku Gimnazjum Publicznego w Rudniku
nad Sanem pod potrzeby węzła żywieniowego”



Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane i instalacyjne w części budynku Gimnazjum Publicznego przy ul. Piłsudskiego 7 polegające na:

-    wykonaniu robót rozbiórkowych (ścianki działowe, posadzki, wykucie otworów drzwiowych i okiennych w ścianach istniejących z założeniem nadproży z kształtowników stalowych),

-    wymurowaniu nowych ścianek działowych wydzielających niezbędne pomieszczenia i zamurowaniu zbędnych otworów w ścianach istniejących,

-    wykonaniu tynków na wymurowanych ścianach i w miejscach zamurowanych otworów,

-    przetarciu tynków istniejących,

-    zamontowaniu okien i drzwi,

-    wykonaniu nowych posadzek z płytek ceramicznych,

-    wykonaniu okładzin ściennych i robót malarskich,

-    wykonaniu instalacji wodno – kanalizacyjnej,

-    wykonaniu instalacji gazowej,

-    wykonaniu instalacji elektrycznej,

-    wykonaniu schodów zewnętrznych.

Kody CPV:

45111100-9 Roboty w zakresie burzenia

45244100-0 Instalacje wodne

45262311-4 Betonowanie konstrukcji

45262522-6 Roboty murarskie

45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej

45324000-4 Tynkowanie

45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe

45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów

45431100-8 Kładzenie terakoty

45431200-9 Kładzenie glazury

45442100-8 Roboty malarskie

45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne.

1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

3. Termin wykonania zamówienia – 15.12.2006 r.

4. Kryterium oceny ofert: cena ofertowa 100 %.

5. Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

6. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest:

-   na stronie internetowej: http:// www.rudnik.pl,

-   w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, pok. nr 4,

-   po złożeniu wniosku o przesłanie pocztą za cenę 24,40 zł brutto + koszt przesyłki pocztowej.

7. Osoby uprawione do porozumiewania się z Wykonawcami:

-  Stanisława Wrońska (w zakresie przedmiotu zamówienia), pok. nr 3, tel. (015) 876-10-02 wew. 47,

-  Lucyna Zygmunt (w zakresie formalności prawnych), pok. nr 4, tel. (015) 876-10-02 wew. 39,

w godz. 800 – 1400 od poniedziałku do piątku w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

8. Oferty należy składać w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, w Sekretariacie – pok. nr 7.

9. Termin składania ofert upływa dnia 13.10.2006 r. godz. 1000.

10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 13.10.2006 r. godz. 1030 w siedzibie Zamawiającego, Sala Posiedzeń –
I piętro, pok. nr 13.

11. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

12. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na potwierdzenie spełniania warunku złożą:

- aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub
zaświadczenie o uzyskaniu zgody na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

- aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia:

a) wykonali co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –  w tym
okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 150 000,00 złotych
robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,

b) kierownik budowy posiada uprawnienia zawodowe oraz przynależy do Polskiej Izby Inżynierów
Budownictwa.

- na potwierdzenie spełniania warunku złożą:

- wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z referencjami od poprzednich Zamawiających
potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie,

- stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów
Budownictwa dla kierownika  budowy;

3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – są
ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej - na potwierdzenie spełniania warunku złożą:

- polisę, a w przypadku braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;

4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr  164, poz. 1163).

Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły

„spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

13. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Burmistrz Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

Ostatnia aktualizacja: czwartek, 27 stycznia 2011 13:07  

Służby gminne