BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

„Budowa dzwonnicy przy domu pogrzebowym na cmentarzu komunalnym w Rudniku nad Sanem ul. Kończycka”

 

 

BI-2222/Dz-1/05

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty

60 000 EURO

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem reprezentowana przez Burmistrza Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. Podkarpackie, pow. Niżański, tel. (015) 876-10-02, fax: (015) 876-11-19, www.rudnik.pl, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ogłasza przetarg nieograniczony na „Budowa dzwonnicy przy domu pogrzebowym na cmentarzu komunalnym w Rudniku nad Sanem ul. Kończycka”(kod CPV: 45.21.54.00-1)

Zakres rzeczowy:

- roboty ziemne,

- fundament żelbetowy,

- montaż konstrukcji stalowej dzwonnicy.

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, częściowych.

2. Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2005 r.

3. Kryteria wyboru ofert: cena ofertowa 100%.

4.Specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena: 10 zł + 22 % VAT + koszt  przesłania) można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 3 lub złożyć wniosek o przesłanie pocztą za zaliczeniem pocztowym.

5.Osoby uprawione do porozumiewania się z wykonawcami – Stanisława Wrońska (przedmiot zamówienia), Lucyna Zygmunt (formalności prawne) - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, pok. nr 3, tel. (015) 876-10-02 wew. 47, w godz. 800 – 1400.

6. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie – pok. nr 7.

7. Termin składania ofert upływa dnia 04.11.2005 r. godz. 1000.

8. Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.11.2005 r. godz.1030 w siedzibie zamawiającego, pok. nr 13.

9. Termin związania ofertą upływa z chwilą podpisania umowy, jednak nie dłużej niż 30 dni od terminu składania ofert.

10.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r., Nr 1 poz. 177 z późn. zm.), złożą oświadczenie o spełnianiu tych warunków oraz dołączą do oferty wymagane dokumenty:

a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert,

b/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie  zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

c/ wykaz osób, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji – dla Kierownika
Budowy należy dołączyć
wymagane uprawnienia konstrukcyjno-budowlane do wykonywania
samodzielnych funkcji w budownictwie oraz zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, dla spawacza – uprawnienia do spawania konstrukcji stalowych,

d/ kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót.

Ostatnia aktualizacja: wtorek, 01 lutego 2011 11:24  

Służby gminne