BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

PRZETARG NIEOGRANICZONY

Email Drukuj PDF

o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro na roboty budowlane współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżet państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego – Projekt Nr Z/2.18/III/3.2/16/05 pn. „Zwiększenie potencjału gospodarczego miasta – rozbudowa sieci wodociągowej w Rudniku nad Sanem”

 

 

BI-2222/W-1/06

 

Zamawiający - Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem,

woj. Podkarpackie, tel. (015) 876-10-02, fax (015) 876-11-19, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , www.rudnik.pl

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości  zamówienia  przekraczającej  wyrażoną  w  złotych  równowartość kwoty 60 000 euro

na roboty budowlane

współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżet państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego

Projekt Nr Z/2.18/III/3.2/16/05 pn. „Zwiększenie potencjału gospodarczego miasta – rozbudowa sieci wodociągowej w Rudniku nad Sanem”

1. Przedmiot zamówienia: Rozbudowa sieci wodociągowej w Rudniku nad Sanem

Zakres rzeczowy obejmuje:

- sieć wodociągową:

I etap       –    7.039 m

II etap      –  12 407 m

Łącznie: 19 446 m

Materiał: PE 80 SDR 13,6 PN 10 o średnicach  zewnętrznych od 160¸32 mm.

- przyłącza:

I etap       –    2 471 m/218 szt.

II etap      –   4 696 m/325 szt.

Łącznie: 7 167 m/543 szt.

Materiał: PE 80 SDR 13,6 PN 10 o średnicach  zewnętrznych od 90¸32 mm.

Przejścia: pod drogami, rzeką Rudnią i torami kolejowymi wykonywane podwiertami.

- remont dróg i chodników zdemontowanych w czasie wykonawstwa robót.

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Główny przedmiot: 45.00.00.00-7

Dodatkowe przedmioty: 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.21.00-3, 45.23.31.42-6

 

2. Nie dopuszcza  się składanie ofert częściowych  i wariantowych.

 

3. Termin wykonania zamówienia – 29.06.2007 r.

4. Wymagane wadium – 30 000,00 PLN.

 

5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1           
pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) i                  
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
cytowanej ustawy;

2) znajdują się w sytuacji finansowej j.n.:

1. posiadają obroty (przychody) firmy za ostatnie 3 lata – min. 1 500 000,00 PLN rocznie;

2. posiadają dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytowania do kwoty

min. 200 000,00 PLN;

3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;

4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności zatrudniają
Kierownika Budowy (posiadającego uprawnienia budowlane i przynależącego do Polskiej Izby
Inżynierów Budownictwa);

5) posiadają potencjał sprzętowy lub mają dostęp do sprzętu niezbędnego do wykonania robót, a                               
w szczególności dysponują wiertnicą do przewiertów sterowanych;

6) posiadają doświadczenie w realizacji robót potwierdzone referencjami:

wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat minimum jednego kontraktu porównywalnego                           
z przedmiotem zamówienia o wartości  powyżej 1 000 000,00 PLN lub kilku mniejszych
kontraktów o podobnym charakterze oraz stopniu złożoności porównywalnym do robót będących
przedmiotem zamówienia, wykonanych w ciągu roku na łączną wartość powyżej                   
1 000 000,00 PLN;

7) wykonają siłami własnymi co najmniej 70% wartości robót;

8) udzielą gwarancji na wykonane roboty – min. 36 miesięcy.

Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana w oparciu o załączone do oferty
oświadczenia i dokumenty szczegółowo określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia           
/w tym również: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, pełnomocnictwo (gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), aktualną informację               
z Krajowego Rejestru Karnego, aktualne zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego oraz  właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z  płatnościami/.

6.  Kryterium oceny ofert – najniższa cena  100 %.

7. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna w siedzibie Zamawiającego, jak wyżej –                       
cena 50,00 PLN + VAT.

 

8.  Osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami: Wrońska Stanisława, Zygmunt Lucyna udzielają   
dodatkowych wyjaśnień w siedzibie Zamawiającego do dnia 15.03.2006 r.

 

9.  Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie Zamawiającego, jak wyżej  do dnia 21.03.2006 r.

godz. 1000.

 

10. Termin związania ofertą - 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

 

11. Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem dnia 21.03.2006 r.
godz. 1030
.

 

 

Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych              
w dniu 25.01.2006 r.

Ostatnia aktualizacja: wtorek, 01 lutego 2011 11:30  

Służby gminne