BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

PRZETARG NIEOGRANICZONY

Email Drukuj PDF

o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro na roboty budowlane współfinansowane przez Unię Europejską z Sektorowego Programu Operacyjnego Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006 – Projekt Nr SPO/2.3/61/05 pn. „Południowa strefa aktywności społecznej – wieś Kopki”

Projekt współfinansowany z Sektorowego

Programu Operacyjnego

Restrukturyzacja i modernizacja sektora

żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006

 

BI-2222/SPO-1/06

 

Zamawiający - Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem,

woj. Podkarpackie, tel. (015) 876-10-02, fax (015) 876-11-19, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , www.rudnik.pl

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości  zamówienia  przekraczającej  wyrażoną  w  złotych  równowartość kwoty 60 000 euro

na roboty budowlane

współfinansowane przez Unię Europejską z Sektorowego Programu Operacyjnego

Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006

Projekt Nr SPO/2.3/61/05 pn. „Południowa strefa aktywności społecznej – wieś Kopki”

1. Przedmiot zamówienia: Budowa zbiornika wodnego na działce nr 1363/1 w miejscowości Kopki
Gmina Rudnik nad Sanem

Zakres rzeczowy obejmuje:

1.      roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych – 2,86 ha,

2.      wykoszenie porostu z dna zbiornika – 28 000 m2,

3.      roboty ziemne /wykopy/ - 44 249,36 m3,

4.      plantowanie, darniowanie, umocnienie skarp i obsiew skarp z humusowaniem – 12 908,5 m2,

5.      rozplantowanie wydobytej ziemi z wykopu zbiornika – 44 249,36 m3,

6.      wykonanie mnicha żelbetowego monolitycznego typ MNn 5 Ø 0,80 m – 1 szt.,

7.      wykonanie, okucie i założenie szandorów do mnicha i do PP/80 – 4 m2,

8.      wykonanie rowu nr 12 w km 0+670- 0+875 (wytyczenie, wykop rowu, plantowanie, umocnienie i obsiew mieszanką traw z humusowaniem skarp rowu) – 0,210 km,

9.      wykonanie przepustów PP-2/80 na rowie nr 12 Ø 0,80 m L=6,00 m, roboty ziemne mechaniczne wraz z odwodnieniem – 1 szt.

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Główny przedmiot: 45.00.00.00-7

Dodatkowe przedmioty: 45.20.00.00-9, 45.24.72.70-3, 45.11.21.00-6, 45.24.00.00-1

 

2. Nie dopuszcza  się składanie ofert częściowych  i wariantowych.

 

3. Termin wykonania zamówienia – 14.09.2006 r.

4. Wymagane wadium – 6 000,00 PLN.

 

5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1              
pkt 1-3 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na
podstawie art. 24 ust. 1 i 2 cytowanej ustawy;

2) znajdują się w sytuacji finansowej j.n.:

1. posiadają obroty (przychody) firmy za ostatnie 3 lata – min. 400 000,00 PLN rocznie;

2. posiadają dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytowania do kwoty

min. 100 000,00 PLN;

3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;

4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności zatrudniają
Kierownika Budowy (posiadającego uprawnienia budowlane ze specjalizacją wodno-melioracyjną
/inżynieria wodna/ i przynależącego do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa);

5) posiadają potencjał sprzętowy lub mają dostęp do sprzętu niezbędnego do wykonania robót, a              
w szczególności koparki, spycharki, samochody samowyładowcze;

6)  posiadają doświadczenie w realizacji robót potwierdzone referencjami:

wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat minimum jednego kontraktu porównywalnego                          
z przedmiotem zamówienia o wartości  powyżej 500 000,00 PLN lub kilku mniejszych kontraktów
o podobnym charakterze oraz stopniu złożoności porównywalnym do robót będących przedmiotem
zamówienia, wykonanych w ciągu roku na łączną wartość powyżej 500 000,00 PLN;

7) wykonają siłami własnymi co najmniej 70% wartości robót;

8) udzielą gwarancji na wykonane roboty – min. 36 miesięcy.

Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana w oparciu o załączone do oferty
oświadczenia i dokumenty szczegółowo określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia             
/w tym również: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, pełnomocnictwo (gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), aktualną informację              
z Krajowego Rejestru Karnego, aktualne zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego oraz  właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z płatnościami/.

6.  Kryterium oceny ofert – najniższa cena  100 %.

7. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna w siedzibie Zamawiającego, jak wyżej –                       
cena 50,00 PLN + VAT.

 

8.  Osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami: Wrońska Stanisława, Zygmunt Lucyna udzielają   
dodatkowych wyjaśnień w siedzibie Zamawiającego do dnia 14.03.2006 r.

 

9.  Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie Zamawiającego, jak wyżej  do dnia 20.03.2006 r.

godz. 1000.

 

10. Termin związania ofertą - 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

 

11. Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem dnia 20.03.2006 r.
godz. 1030
.

 

 

Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych               
w dniu 25.01.2006 r.

 

Służby gminne