BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

na Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na rozbudowie sieci wodociągowej w Rudniku nad Sanem realizowanej w ramach Programu Unii Europejskiej Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego Działanie 3.2 Obszary podlegające restrukturyzacji w projekcie pn. „Zwiększenie potencjału gospodarczego miasta – rozbudowa sieci wodociągowej w Rudniku nad Sanem” (kod CPV: 74262000-3 - Usługi nadzoru budowlanego)

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości  kwoty

60 000 EURO

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem reprezentowana przez Burmistrza Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. Podkarpackie, pow. Niżański, tel. (015) 876-10-02, fax: (015) 876-11-19, www.rudnik.pl, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ogłasza przetarg nieograniczony na Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na rozbudowie sieci wodociągowej  w Rudniku nad Sanem realizowanej w ramach Programu Unii Europejskiej Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego Działanie 3.2 Obszary podlegające restrukturyzacji w projekcie pn. „Zwiększenie potencjału gospodarczego miasta – rozbudowa sieci wodociągowej w Rudniku nad Sanem” (kod CPV: 74262000-3 - Usługi nadzoru budowlanego)

Nadzór inwestorski będzie wykonywany nad robotami budowlanymi obejmującymi:

- sieć wodociągową:

I etap       –    7.039 m

II etap      –  12 407 m

Łącznie: 19 446 m

Materiał: PE 80 SDR 13,6 PN 10 o średnicach  zewnętrznych od 160¸32 mm.

- przyłącza:

I etap       –    2 471 m/218 szt.

II etap      –   4 696 m/325 szt.

Łącznie: 7 167 m/543 szt.

Materiał: PE 80 SDR 13,6 PN 10 o średnicach  zewnętrznych od 90¸32 mm.

Przejścia: pod drogami, rzeką Rudnią i torami kolejowymi wykonywane podwiertami.

Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do pełnienia czynności określonych w przepisach ustawy                                    z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane /tekst jedn. Dz. U. z 2003 r. Nr 207,  poz. 2016 z późn. zm./.

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, częściowych.

2. Termin wykonania zamówienia – od II kwartału 2006 r. (rozpoczęcie robót budowlanych) do 29.06.2007 r.

3. Kryteria wyboru ofert: cena ofertowa 100%.

4. Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

5. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 3 lub złożyć
wniosek o przesłanie pocztą za zaliczeniem pocztowym.

6. Osoby uprawione do porozumiewania się z Wykonawcami – Stanisława Wrońska (przedmiot
zamówienia), Lucyna Zygmunt (formalności prawne) - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem,
37-420 Rudnik nad Sanem, ul. Rynek 40, pok. nr 3, 4, tel. (015) 876-10-02 wew. 47, 39, w godz. 800 – 1400.

7. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie – pok. nr 7.

8. Termin składania ofert upływa dnia 16.03.2006 r. godz. 1000.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 16.03.2006 r. o godz. 1030 w siedzibie Zamawiającego, Sala Posiedzeń pok. nr 13.

10. Termin związania ofertą upływa z chwilą podpisania umowy, jednak nie dłużej niż 30 dni od terminu składania
ofert.

11.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19,                
poz. 177 z późn. zm.) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
ust. 1 i 2 cytowanej ustawy, złożą oświadczenie o spełnianiu tych warunków oraz dołączą do oferty wymagane
dokumenty (aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, aktualną informację                  
z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień  
publicznych, wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy w tym okresie, usług pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru – co najmniej 1 zakończonego kontraktu dot.
inwestycji branży sanitarnej wraz z referencjami, uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji                     
w budownictwie i zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez
Zamawiającego na podstawie załączonych do oferty dokumentów.

 

Rudnik nad Sanem, 28.02.2006 r.

 

Służby gminne