BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60 000 EURO

BI-2222/KCh-3/05

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty

60 000 EURO

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem reprezentowana przez Burmistrza Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. Podkarpackie, pow. Niżański, tel. (015) 876-10-02, fax: (015) 876-11-19, www.rudnik.pl, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ogłasza przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na budowie kanalizacji sanitarnej realizowanej w ramach Programu Unii Europejskiej Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego Działanie 3.1 Obszary wiejskie w projekcie pn. „Przeciwdziałanie marginalizacji – rozbudowa kanalizacji sanitarnej w m. Rudnik n. Sanem i Chałupki” (kody CPV:

74262000-3 - Usługi nadzoru budowlanego,

74263000-0 - Doradcze usługi budowlane

74264100-8 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

74142100-7 - Usługi zarządzania projektem, inne niż w zakresie robot budowlanych)

Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywane przez Wykonawcę obejmujące zarządzanie i nadzór nad Projektem, a także pomoc techniczną dla Zamawiającego. Usługi te obejmują:

- uczestnictwo w pracach komisji przetargowej w charakterze biegłych (w rozumieniu przepisów Ustawy
Prawo zamówień publicznych),

- nadzór nad realizacją Kontraktu na Roboty (pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu).

 

1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, częściowych.

2. Termin wykonania zamówienia – II kwartał 2005 - wybór Wykonawcy Kontraktu na Roboty od II kw. 2005 do 28.02. 2006 - nadzór nad Robotami i końcowe rozliczenie Projektu I kw. 2009 - udział w odbiorze pogwarancyjnym Robót

3. Kryteria wyboru ofert: cena ofertowa 100%.

4. Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

5. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena: 10 zł + 22 % VAT + koszt przesłania) można
odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 3 lub złożyć wniosek o przesłanie pocztą za zaliczeniem
pocztowym.

6. Osoby uprawione do porozumiewania się z Wykonawcami – Stanisława Wrońska (przedmiot
zamówienia), Lucyna Zygmunt (formalności prawne) - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem,
37-420 Rudnik nad Sanem, ul. Rynek 40, pok. nr 3, 4 tel. (015) 876-10-02 wew. 47, 39,

w godz. 800 – 1400.

7. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie – pok. nr 7.

8. Termin składania ofert upływa dnia 30.03.2005 r. godz. 1000.

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 30.03.2005 r. o godz. 1030 w siedzibie Zamawiającego, Sala Posiedzeń

pok. nr 13.

10. Termin związania ofertą upływa z chwilą podpisania umowy, jednak nie dłużej niż 30 dni
od terminu składania ofert.

11.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 19,
poz. 177 z późn. zm.), złożą oświadczenie o spełnianiu tych warunków oraz dołączą do
oferty wymagane dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Ocena
spełnienia przez Wykonawcę warunków jego udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez
Zamawiającego na podstawie wymaganych dokumentów, jakie dołączy do oferty.

 

Służby gminne