„WIKLINA 2011 RUDNIK NAD SANEM”
Rudnik nad Sanem, dnia 18.04.2011 r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
„WIKLINA 2011 RUDNIK NAD SANEM”
1. Zamawiający:
Komitet Organizacyjny imprezy
„WIKLINA 2011 RUDNIK NAD SANEM”
2. Tryb postępowania:
Rozpoznanie cenowe
3. Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje wyłączność sprzedaży:
a) zabawek,
b) zabawek dmuchanych,
c) balonów dmuchanych,
d) świecidełek.
2) Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia Wykonawcy terenu pod usytuowanie punktów sprzedaży.
4. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
1) Termin wykonania zamówienia: impreza odbywa się w dniach 28.05.2011 r. – 29.05.2011 r. w godzinach 16:00 – 24:00;
2) Miejsce realizacji zadania: Teren Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rudniku nad Sanem;
3) Kryterium wyboru oferty jest najniższa cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia;
4) Osoby do kontaktów:
Krystyna Wójcik – Dyrektor Miejskiego Ośrodka Kultury w Rudniku nad Sanem, tel. (015) 649 26 12, kom. 0502 146 374;
Andrzej Smoła, Dariusz Świta – Podinspektorzy ds. zamówień publicznych, funduszy i środków pomocowych UGiM w Rudniku nad Sanem, tel. (015) 876 10 02 wew. 31.
5. Zasady przygotowania, termin składania i otwarcia ofert:
1) Oferty w formie pisemnej lub za pomocą faksu (15 876 11 19) należy składać do dnia 20.04.2011 r. w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 7 (Sekretariat), do godz. 11:30.
2) Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 20.04.2011 r. o godz. 12:00 w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem w pokoju nr 13 (Sala posiedzeń). Otwarcie ofert jest jawne;
3) Opis sposobu przygotowania oferty:
a) Wykonawca może złożyć na każde zadanie tylko 1 ofertę;
b) Oferta i wszelkie oświadczenia muszą zawierać: nazwę i adres Wykonawcy oraz podpis i pieczęć osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy;
c) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem. Treść oferty musi odpowiadać treści formularza oferty (Załącznik nr 1);
d) Wszelkie poprawki lub zmiany w ofercie muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę oraz dodatkowo opatrzone datami ich dokonania;
e) Oferta musi być złożona w trwale zamkniętym, nienaruszonym opakowaniu z napisem: Oferta na sprzedaż zabawek „WIKLINA 2011 RUDNIK NAD SANEM”;
f) Wszelkie elementy oferty nie opakowane mogą nie być brane pod uwagę podczas otwarcia ofert i oceny ofert;
g) Wszystkie koszty związane z opracowaniem i dostarczeniem oferty obciążają Wykonawcę;
6. Kryteria oraz sposób oceny ofert.
1) Oferty będą oceniane według następujących kryteriów:
-
Nr:
Nazwa kryterium:
Waga:
1
Cena
100%
2) Punkty przyznawane za podane w ust. 1 kryteria będą liczone według następującego wzoru:
-
Nr kryterium:
Wzór:
1 – Cena
Liczba punktów = (Cof/ Cmax) x 100
gdzie:
- Cmin – najwyższa cena spośród wszystkich ofert,
- Cof – cena oferty badanej.
- Cn – cena najwyższa
3) W przypadku, gdy nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie wówczas Wykonawcy, którzy złożyli oferty zawierające takie same ceny zostaną wezwani do złożenia ofert dodatkowych w terminie do 2 dni roboczych.
4) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów zgodnie z kryterium wskazanym w ust. 6 pkt 1.
7. Formalności przedumowne:
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi o tym Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz udostępni tę informację na stronie internetowej (www.rudnik.pl).
2) Umowa z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, zostanie zawarta w terminie 5 dni roboczych od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie się uchylał od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
Przewodniczący
Komitetu Organizacyjnego