BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na

Remont mostu w ciągu drogi gminnej nr 102739R ul. Kordeckiego na rzece Rudna w Rudniku nad Sanem


logo

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem

ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie, pow. niżański,

tel. (015) 876-10-02, fax (015) 876-11-19

 

PF.271.13.2012

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

na

 

Remont mostu w ciągu drogi gminnej nr 102739R ul. Kordeckiego na rzece Rudna w Rudniku nad Sanem

 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem

ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem

powiat niżański, województwo podkarpackie

tel. (015) 876 10 01, faks (015) 876 11 19

www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

  1. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

 

  1. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl

 

  1. Określenie przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie mostu w ciągu drogi gminnej nr 102739R ul. Kordeckiego (w km 0+229) na rzece Rudna w Rudniku nad Sanem.

  2. Zakres rzeczowy zadania:

  1. Roboty drogowe:

  1. roboty przygotowawcze:

  • odtworzenie (wyznaczenie) trasy i punktów wysokościowych;

  • usunięcie drzew lub krzaków;

  • zdjęcie warstwy humusu lub (i) darniny;

  • wyburzenie obiektów budowlanych;

  • rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów;

  1. roboty ziemne:

  • wykonanie wykopów w gruntach kategorii I-V;

  • wykonanie nasypów;

  1. odwodnienie korpusu drogowego –kanalizacja deszczowa;

  2. podbudowy:

  • wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża;

  • wykonanie warstwy mrozoochronnej;

  • oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych;

  • podbudowa z tłucznia kamiennego;

  • podbudowa z betonu asfaltowego;

  1. nawierzchnie:

  • nawierzchnia z betonu asfaltowego;

  • recykling (remixing);

  1. roboty wykończeniowe – umocnienie skarp, rowów i ścieków;

  2. oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu:

  • oznakowanie poziome;

  • oznakowanie pionowe;

  1. elementy ulic:

  • krawężniki betonowe;

  • chodniki z brukowej kostki betonowej;

  • obrzeża betonowe;

  • ścieki z prefabrykowanych elementów betonowych;

  1. Roboty mostowe:

  1. fundamenty – wzmocnienie podłoża zastrzykami, wykonywanymi przez rury z zaworami opaskowymi;

  2. korpusy podpór:

  • wzmocnienie podpory poprzez zwiększenie jej wymiarów;

  • lokalne naprawy powierzchni betonowych podpór zaprawami typu PCC nakładanymi ręcznie;

  1. ustroje nośne – renowacja powłoki malarskiej przęsła stalowego;

  2. urządzenia dylatacyjne – elastyczne przekrycie dylatacyjne (bitum modyfikowany polimerami);

  3. hydroizolacja:

  • powłoka izolacyjna bitumiczna „na zimno”;

  • izolacje arkuszowe;

  1. wyposażenie – balustrady stalowe na obiektach mostowych;

  2. roboty przyobiektowe:

  • odwodnienie zasypki przyczółka;

  • zasypka przyczółka;

  • płyty przejściowe;

  • umocnienie skarp stożków przyczółków;

  • umocnienie konstrukcjami kamiennymi skarp i dna rzek, kanałów i rowów;

  1. roboty nawierzchniowe i zabezpieczające:

  • nawierzchnia „chodnika” z żywic syntetycznych;

  • zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych.

  1. Pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej lub przedmiaru robót.

  1. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, specyfikacjami technicznymi, dokumentacją projektową i uzgodnieniami z inwestorem.

  2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45.00.00.00-7 Roboty budowlane

45.22.00.00-5 Roboty inżynieryjne i budowlane

45.22.11.10-6 Roboty budowlane w zakresie mostów

45.22.11.11-3 Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

  1. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

  1. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.

 

  1. Termin wykonania zamówienia:

Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 28.09.2012 r.

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  2. posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 400 000,00 zł brutto, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;

  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowo – mostowej;

  4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 zł;

  1. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów.

 

  1. Informacja na tematów wadium:

W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

 

  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

 

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %

 

  1. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 17.07.2012 r. do godz. 10:00.

 

  1. Termin związania ofertą:

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

  1. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

  1. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

  1. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami

  1. W zakresie przedmiotu zamówienia – Pani Maria Sagan – w 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 3, tel. (015) 876 10 02, wew. 46 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

  2. W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 02.07.2012 r.

Numer ogłoszenia: 2304482012

 

Rudnik nad Sanem, dnia 02.07.2012 r.

 

BURMISTRZ

Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski



PLIKI DO POBRANIA  -  (kliknij na formularz aby pobrać)

CZĘŚĆ 1 instrukcje dla wykonawcow

 - Załącznik nr 1 Formularz oferty

 - Załącznik nr 2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 - Załącznik nr 3 Oświadczenie o spełnianiu warunków

 - Załącznik nr 4 Wykaz robót budowlanych

 - Załącznik nr 5 Oświadczenie o posiadaniu uprawnień

CZĘŚĆ 2 wzor umowy

CZĘŚĆ 3 specyfikacje_techniczne

CZĘŚĆ 4 przedmiar robot (nieaktywny)

CZĘŚĆ 4 przedmiar robot (po zmianie treści)

CZĘŚĆ 5 dokumentacja projektowa

Ogłoszenie o przetargu

 


Ostatnia aktualizacja: wtorek, 10 lipca 2012 08:20  

Służby gminne