BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM Droga Kopki

Email Drukuj PDF

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

na

Remont drogi gminnej nr 102772 R w miejscowości Kopki"


logo

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem

ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie, pow. niżański,

tel. (015) 876-10-02, fax (015) 876-11-19

 

 

ZPF.271.14.2012

 

OGŁOSZENIE   

 

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

na

  

 

Remont drogi gminnej nr 102772 R w miejscowości Kopki

 

  
 

 

     I. Nazwa i adres Zamawiającego:

 

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem

 

ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem

 

powiat  niżański, województwo podkarpackie

 

tel. (015) 876 10 01, faks (015) 876 11 19

 

www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

 

 

 

 

  II. Określenie trybu zamówienia:

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

 

 

 

 

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl

 

 

 

 

 

IV. Określenie przedmiotu zamówienia:

 

1.    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej nr 102772 R od km 0+000,00 do km 1+335,00 w miejscowości Kopki.

 

2.    Zakres rzeczowy zadania:

 

1)     roboty przygotowawcze;

 

2)     odmulanie rowów;

 

3)     remont przepustów;

 

4)     zjazdy;

 

5)     podbudowa;

 

6)     nawierzchnia;

 

7)     roboty wykończeniowe;

 

8)     pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej lub przedmiaru robót.

 

3.      Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, specyfikacjami technicznymi, dokumentacją projektową i uzgodnieniami z inwestorem.

 

 

 

4.      Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

 

45.23.31.20 – 6 – Roboty w zakresie budowy dróg

 

45.23.30.00 – 9 – Roboty budowlane w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz                                                      wykonywania nawierzchni dróg

 

5.      W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

 

 

 

 

  V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

 

Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.

 

 

 

 

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

 

Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 21.09.2012 r.

 

 

 

 

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

 

1)      posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

 

2)      posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł brutto każda, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;

 

3)      dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej;

 

4)      sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł;

 

2.      Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów.

 

 

 

 

 

VIII. Informacja na tematów wadium:

 

W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

 

 

 

 

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

 

 

 

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %

 

 

 

    X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 19.07.2012 r. do godz. 10:00.

 

 

 

 

 

 XI. Termin związania ofertą:

 

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

 

 

 

 

 

 

XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

 

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

 

 

 

 

XIII. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

 

 

 

 

XIV. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami

 

1. W zakresie przedmiotu zamówienia – Pani Maria Sagan – w  8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 3, tel. (015) 876 10 02, wew. 46 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

 

2. W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w  8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

 

 

 

 

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 04.07.2012 r.

 

Numer ogłoszenia: 234616– 2012

 

 

 

Rudnik nad Sanem, dnia 04.07.2012 r.

 

BURMISTRZ          

Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

 

PLIKI DO POBRANIA  -  (kliknij na formularz aby pobrać)

 

Część 1 - instrukcje dla wykonawcow

Część 2 - wzor umowy

Część 3 - specyfikacje techniczne

Część 4 - przedmiar robot - nieaktywny

Część 4 - przedmiar robot (po zmianie) - aktywny

Część 5 - dokumentacja projektowa

Załącznik nr 1 Formularz oferty

Załącznik nr 2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Załącznik nr 3 Oświadczenie o spełnianiu warunków

Załącznik nr 4 Wykaz robót budowlanych

Załącznik nr 5 Oświadczenie o posiadaniu uprawnień

Ogłoszenie o przetargu

Ogloszenie o zmianie ogloszenia

 

 

 

 

 

ZPF.271.14.2012

OGŁOSZENIE   

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

na

 

 

Remont drogi gminnej nr 102772 R w miejscowości Kopki

 

 

 

     I. Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem

ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem

powiat  niżański, województwo podkarpackie

tel. (015) 876 10 01, faks (015) 876 11 19

www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

 

  II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

 

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl

 

 

IV. Określenie przedmiotu zamówienia:

1.    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej nr 102772 R od km 0+000,00 do km 1+335,00 w miejscowości Kopki.

2.    Zakres rzeczowy zadania:

1)     roboty przygotowawcze;

2)     odmulanie rowów;

3)     remont przepustów;

4)     zjazdy;

5)     podbudowa;

6)     nawierzchnia;

7)     roboty wykończeniowe;

8)     pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej lub przedmiaru robót.

3.      Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, specyfikacjami technicznymi, dokumentacją projektową i uzgodnieniami z inwestorem.

 

4.      Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45.23.31.20 – 6 – Roboty w zakresie budowy dróg

45.23.30.00 – 9 – Roboty budowlane w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz                                                      wykonywania nawierzchni dróg

5.      W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

 

  V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.

 

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 21.09.2012 r.

 

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1)      posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

2)      posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł brutto każda, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;

3)      dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej;

4)      sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł;

2.      Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów.

 

 

VIII. Informacja na tematów wadium:

W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

 

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

 

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %

 

    X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 19.07.2012 r. do godz. 10:00.

 

 

 XI. Termin związania ofertą:

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

 

 

XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

 

XIII. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

 

XIV. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami

1. W zakresie przedmiotu zamówienia – Pani Maria Sagan – w  8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 3, tel. (015) 876 10 02, wew. 46 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

2. W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w  8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

 

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 04.07.2012 r.

Numer ogłoszenia: 234616– 2012

 

Rudnik nad Sanem, dnia 04.07.2012 r.

           

 

 

                                                                                                             BURMISTRZ

                                                                                           Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

 

                                                                                               mgr inż. Waldemar Grochowski

 

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem

ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie, pow. niżański,

tel. (015) 876-10-02, fax (015) 876-11-19

 

 

 

 

 

Ostatnia aktualizacja: wtorek, 17 lipca 2012 14:25  

Służby gminne