BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

PRZETARG

Email Drukuj PDF

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na

Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w roku szkolnym 2012/2013

 logo

GMINA I MIASTO
RUDNIK NAD SANEM

ul. Rynek 40

37 – 420 Rudnik nad Sanem



 

tel. 015 876 10 02 fax 015 876 11 19 www.rudnik.pl   e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


 

 

Rudnik nad Sanem, 30.07.2012 r.

 

 

 

 

 

ZPF.271.15.2012

 

 

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

na

 

Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w roku szkolnym 2012/2013

 

 

 

 

 

  1. Zamawiający:

 

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,

 

ul. Rynek 40,

 

37– 420 Rudnik nad Sanem.

 

  1. Przedmiot zamówienia:

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z terenu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem do szkół funkcjonujących na terenie gminy w roku szkolnym 2012/2013.

  2. Zakres zadania:

 

  1. dowóz i odwóz uczniów do Publicznego Gimnazjum im. Orląt w Rudniku nad Sanem, ul. Piłsudskiego 7 z: Kopek – 44 osoby – 7 km, Koziarnia – 2 osoby – 8 km, Przędzela – 43 osób – 7 km, Przędzela – Kolonii – 4 osoby – 4 km, Stróży – 3 osoby – 3 km,

  2. dowóz i odwóz uczniów do publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Rudniku nad Sanem, ul. Kończycka 3 z Przędzela – Kolonii – 10 osób – 4 km;

  3. dowóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Rudniku nad Sanem, ul. Piłsudskiego 7 z Kopek – 1 osoba – 7 km, Chałupek –5 osób – 4 km,

 

  1. Przewóz uczniów będzie się odbywał w dni nauki i zajęć szkolnych:

 

  1. do Publicznego Gimnazjum im. Orląt w Rudniku nad Sanem na godz. 8:00 oraz powrót o godz. 14:00 (dowóz uczniów od godz. 7:45 do 7:55);

  2. do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II na godz. 8:00 oraz powrót o godz. 13:30;

  3. do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 na godz. 8:00 oraz powrót o godz. 14:00.

 

 

 

  1. Liczba uczniów przewożonych na trasie 0 – 5 km – 12 osób, na trasie 6 - 10 km – 90 osób. W trakcie roku szkolnego liczba uczniów może ulec nieznacznej zmianie.

  2. Trasy przewozu uczniów:

 

  1. Przędzel – Stróża – Rudnik nad Sanem,

  2. Rudnik nad Sanem – Stróża – Przędzel,

  3. Kopki – Chałupki – Rudnik nad Sanem,

  4. Rudnik nad Sanem – Chałupki – Kopki,

  5. Przędzel-Kolonia – Rudnik nad Sanem,

  6. Rudnik nad Sanem – Przędzel-Kolonia,

  7. Chałupki – Rudnik nad Sanem,

  8. Rudnik nad Sanem – Chałupki.

 

  1. Informacja o liczbie dzieci, które dodatkowo mogą korzystać z usługi na podstawie biletów szkolnych zakupionych indywidualnie:

 

  1. dowóz i odwóz uczniów do Publicznego Gimnazjum im. Orląt w Rudniku nad Sanem, ul. Piłsudskiego 7 z: Chałupek – 4 osoby – 3 km, Stróży – 19 osób – 3 km;

  2. dowóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Rudniku nad Sanem, ul. Piłsudskiego 7 z Chałupek –31 osób – 3 km.

 

  1. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

 

  1. Termin wykonania zamówienia: od 03.09.2012 r. do 28.06.2013 r.

  2. Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.

 

 

 

Nr kryterium

Wzór:

1 - Cena

Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) x 100

gdzie:

Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert

Cof - cena podana w badanej ofercie

Cena oferty zostanie obliczona w następujący sposób:

C = L5 x C5 + L10 x C10

L5 – liczba uczniów na trasie 0 – 5 km,

L10 – liczba uczniów na trasie 0 – 10 km,

C5 – cena biletu miesięcznego szkolnego na trasie 0 – 5 km,

C10 – cena biletu miesięcznego szkolnego na trasie 6 – 10 km,

 

  1. Wykonawca musi podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonywaniem zamówienia.

  2. Cena podana w ofercie jest ceną stałą w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia i nie może podlegać jakimkolwiek zmianom.

  3. Przy porównywaniu ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto (z VAT), z uwzględnieniem zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku (grosze), za wykonanie całego zakresu zadania.

 

  1. Termin składania i zawartość ofert:

 

  1. Ofertę w formie pisemnej lub faxem należy złożyć do dnia 09.08.2012 r. w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 7 (Sekretariat), fax 15 876 10 02, do godz. 10:00;

  2. Otwarcie (odczytanie) ofert Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 09.08.2012 r. o godz. 10:30 w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 13 (Sala posiedzeń). Otwarcie ofert jest jawne.

  3. Wykonawca ubiegający się o zamówienia zobowiązany jest: złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1) oraz aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób autobusem, stosownie do postanowień ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2088 z późn. zm.).

 

  1. Załączniki:

 

formularz oferty

 

 

 

BURMISTRZ

Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski


Załącznik nr 1 Formularz oferty

Ostatnia aktualizacja: wtorek, 07 sierpnia 2012 08:01  

Służby gminne