BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE

Email Drukuj PDF

Informuję, że w dniu 21 grudnia 2012 r. o godzinie 9:00 odbędzie się dwudziesta pierwsza sesja Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem.


Informuję, że w dniu 21 grudnia 2012 r. o godzinie 9:00 odbędzie się dwudziesta pierwsza sesja Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem.

Sesja odbędzie się w sali posiedzeń Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

Proponowany porządek sesji:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie jej prawomocności.
2. Informacja Burmistrza Gminy i Miasta o pracy między sesjami.
Informację przedstawi Burmistrz Gminy i Miasta Waldemar Grochowski.
3. Podjęcie uchwał w sprawach:
1) zmiany uchwały budżetowej na 2012 r.
- projekt uchwały przedstawi Skarbnik Gminy Pan Paweł Koń;
- opinię Komisji Budżetu i Finansów przedstawi Pan Ryszard Piekarz przewodniczący Komisji,
2) w sprawie sprzedaży nieruchomości stanowiącej własność Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
- projekt uchwały przedstawi Pan Marek Fusiarz,
- opinię Komisji Rozwoju Gospodarczego, Zagospodarowania Przestrzennego i Rolnictwa przedstawi Pan Edward Wołoszyn przewodniczący Komisji,
3) zamiany działki gruntu stanowiącej własność Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem na działkę gruntu stanowiącej własność osoby fizycznej
- projekt uchwały przedstawi Pan Marek Fusiarz,
- opinię Komisji Rozwoju Gospodarczego, Zagospodarowania Przestrzennego i Rolnictwa przedstawi Pan Edward Wołoszyn przewodniczący Komisji,
4) w sprawie przystąpienia Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem do realizacji projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej
- projekt uchwały przedstawi Pani Władysława Binkowska - Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudniku nad Sanem,
- opinię Komisji Ochrony Środowiska, Opieki Społecznej, Zdrowia, Ładu i Porządku przedstawi Pani Maria Łój - przewodnicząca Komisji,
5) uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
- projekt uchwały przedstawi Zastępca Burmistrza Gminy i Miasta Pan Lucjan Tabasz,
- opinię Komisji Ochrony Środowiska, Opieki Społecznej, Zdrowia, Ładu i Porządku przedstawi Pani Maria Łój - przewodnicząca Komisji,
6) określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
- projekt uchwały przedstawi Zastępca Burmistrza Gminy i Miasta Pan Lucjan Tabasz,
- opinię Komisji Ochrony Środowiska, Opieki Społecznej, Zdrowia, Ładu i Porządku przedstawi Pani Maria Łój - przewodnicząca Komisji,
7) wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawek takiej opłaty
- projekt uchwały przedstawi Zastępca Burmistrza Gminy i Miasta Pan Lucjan Tabasz,
- opinię Komisji Ochrony Środowiska, Opieki Społecznej, Zdrowia, Ładu i Porządku przedstawi Pani Maria Łój - przewodnicząca Komisji,
8) terminu, częstotliwości i trybu uiszczenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właścicieli nieruchomości na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
- projekt uchwały przedstawi Zastępca Burmistrza Gminy i Miasta Pan Lucjan Tabasz,
- opinię Komisji Ochrony Środowiska, Opieki Społecznej, Zdrowia, Ładu i Porządku przedstawi Pani Maria Łój - przewodnicząca Komisji,
9) określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów
- projekt uchwały przedstawi Zastępca Burmistrza Gminy i Miasta Pan Lucjan Tabasz,
- opinię Komisji Ochrony Środowiska, Opieki Społecznej, Zdrowia, Ładu i Porządku przedstawi Pani Maria Łój - przewodnicząca Komisji,
10) określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
- projekt uchwały przedstawi Zastępca Burmistrza Gminy i Miasta Pan Lucjan Tabasz,
- opinię Komisji Ochrony Środowiska, Opieki Społecznej, Zdrowia, Ładu i Porządku przedstawi Pani Maria Łój - przewodnicząca Komisji,
11) określenie górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania i transportu nieczystości ciekłych
- projekt uchwały przedstawi Zastępca Burmistrza Gminy i Miasta Pan Lucjan Tabasz,
- opinię Komisji Ochrony Środowiska, Opieki Społecznej, Zdrowia, Ładu i Porządku przedstawi Pani Maria Łój - przewodnicząca Komisji.
4. Podjęcie uchwały budżetowej na 2013 r.
1) przedstawienie projektu uchwały budżetowej na 2013 r.
- projekt uchwały przedstawi Burmistrz Gminy i Miasta Waldemar Grochowski;
2) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej dotyczącej projektu uchwały budżetowej na  2013 r.
- opinię odczyta Skarbnik Gmin Pan Paweł Koń
3) wprowadzenie autopoprawek Burmistrza do projektu uchwały budżetowej na 2013 r.
- autopoprawki przedstawi Burmistrz Gminy i Miasta Waldemar Grochowski;
4) odczytanie opinii stałych Komisji Rady Miejskiej dotyczących projektu uchwały budżetowej na 2013 r.
- opinie odczytają przewodniczący poszczególnych Komisji;
5) dyskusja nad projektem uchwały budżetowej;
6) głosowanie nad projektem uchwały budżetowej na 2013 r.
5. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem na lata 2013 – 2020
    - projekt uchwały przedstawi Skarbnik Gminy Pan Paweł Koń
- opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej odczyta Skarbnik Gminy Pan Paweł Koń,
- opinię Komisji Budżetu i Finansów przedstawi Pan Ryszard Piekarz przewodniczący Komisji,
6. Informacja przewodniczących poszczególnych komisji Rady Miejskiej o pracach komisji.
7. Wolne wnioski i zapytania.


                                Przewodniczący
                                                                       Rady Miejskiej
      mgr  Edward Wołoszyn

 

Ostatnia aktualizacja: piątek, 14 grudnia 2012 13:14  

Służby gminne