BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE

Email Drukuj PDF

OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY

GMINA I MIASTO
RUDNIK NAD SANEM

ul. Rynek 40

37 – 420 Rudnik nad Sanem

 


 Tel. 015 876 10 02    fax 015 876 11 19    www.rudnik.pl    e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


 

Rudnik nad Sanem, dn. 07.01.2013 r.

 

ZPF.271.23.4.2012

 

 

OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY

 

 Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem ogłasza, że w dniu 7 stycznia 2013 r. Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem udzieliła zamówienie publiczne udzielone w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1) lita ) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) na: „Bieżące utrzymanie i konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem na obszarze obsługiwanym przez Rejon Energetyczny Leżajsk w 2013”.

 

Umowa na wykonanie usługi objętej zamówieniem została podpisana z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów Rejon Energetyczny Leżajsk, ul. Polna 10 A, 37 – 300 Leżajsk. Wartość udzielonego zamówienia: 93 541,56 brutto.

 

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 9296 – 2013 w dniu 07.01.2013 r.

 

 

 

BURMISTRZ

Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

 

mgr inż. Waldemar Grochowski


Ostatnia aktualizacja: poniedziałek, 07 stycznia 2013 15:18  

Służby gminne