BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE

Email Drukuj PDF

OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY

GMINA I MIASTO
RUDNIK NAD SANEM

ul. Rynek 40

37 – 420 Rudnik nad Sanem

 


 Tel. 015 876 10 02    fax 015 876 11 19    www.rudnik.pl    e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.



 

Rudnik nad Sanem, dn. 31.12.2012 r.

ZPF.271.24.3.2012

 

 OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY

 

Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem ogłasza, że w dniu 31 grudnia 2012 r. Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem udzieliła zamówienie publiczne udzielone w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1) lita ) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) na: „Bieżące utrzymanie i konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem na obszarze obsługiwanym przez Rejon Energetyczny Stalowa Wola w 2013”.

Umowa na wykonanie usługi objętej zamówieniem została podpisana z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów Rejon Energetyczny Stalowa Wola, ul. Komisji Edukacji Narodowej 18, 37 – 450 Stalowa Wola. Wartość udzielonego zamówienia: 13 815,36 brutto.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 533770 – 2012 w dniu 31.12.2012 r.

 

 

BURMISTRZ

Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

 

mgr inż. Waldemar Grochowski

Ostatnia aktualizacja: poniedziałek, 07 stycznia 2013 15:17  

Służby gminne