BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

Zaproszenie do złożenia oferty

Email Drukuj PDF

 na świadczenie usług zamiatarką uliczną na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2013 roku

 

GMINA I MIASTO
RUDNIK NAD SANEM

ul. Rynek 40

37 – 420 Rudnik nad Sanem

 


 Tel. 015 876 10 02    fax 015 876 11 19    www.rudnik.pl    e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


 

Rudnik nad Sanem, 2013-01-08

  ZPF.271.4.2013

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

na świadczenie usług zamiatarką uliczną na terenie

 

Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2013 roku

 

 

  1. Zamawiający:

 Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,

 ul. Rynek 40,

  1. 420 Rudnik nad Sanem.

 

  1. Przedmiot zamówienia:

  1. Świadczenie usługi zamiatarką uliczną (szerokość zamiatania min. 1600 mm, liczba szczotek min. 3, liczba dysz wodnych min. 8) polegającej na mechanicznym oczyszczaniu pasów dróg publicznych na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2012 r.

  2. Przewidywany zakres przedmiotu zamówienia: ok. 260 godzin efektywnej pracy sprzętu.

  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania min. 70 % określonego przedmiotu zamówienia.

  4. Zamówienia będą składane telefonicznie, a termin rozpoczęcia świadczenia usługi nie może być dłuższy niż 3 dni robocze.

 

  1. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

  1. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2013 r.

  2. Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.

 

 

Nr kryterium

Wzór:

1 - Cena

Liczba punktów = (Cmin/Cof) x 100

gdzie:

  • Cmin – najniższa cena za 1 godzinę efektywnej pracy sprzętu ze wszystkich złożonych ofert

  • Cof – cena za 1 godzinę efektywnej pracy sprzętu w ofercie badanej

 

 

  1. Przy porównywaniu ofert Zamawiający bierze pod uwagę cenę brutto określoną za 1 godzinę efektywnej pracy zamiatarki ulicznej – podana cena będzie obowiązywała przez cały okres realizacji umowy.

 

  1. Termin składania ofert:

  1. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć do dnia 11.01.2013 r. w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 7 (Sekretariat) lub faxem na nr 15 876 11 19 do godz. 9:00.

  2. Wykonawca ubiegający się o zamówienia zobowiązany jest: złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1);

 

  1. Załączniki:

  1. formularz oferty;

 

 

BURMISTRZ

Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

 

 

 

 ZAŁĄCZNIKI DO PPBRANIA:

1. Formulatrz ofert

2. Zaproszenie do złożenia oferty

wycen nieruchomości dla potrzeb Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2013 roku

Ostatnia aktualizacja: piątek, 11 stycznia 2013 10:16  

Służby gminne