w sprawie przedłożenia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2006 rok
Na podst. art. 199 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249 z 2005 r. poz. 2104 z późn. zm.)
Burmistrz Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem postanawia:
§ 1
Przekazać Radzie Miejskiej w Rudniku nad Sanem oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej
w Rzeszowie sprawozdanie roczne z wykonania budżetu gminy za 2006 rok.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Sprawozdanie
Z wykonania budżetu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem za 2006 r.
I. Dane ogólne budżetu
Budżet Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem przewidywał wykonanie dochodów w
wysokości 16.314.473 zł i określał sumę planowanych wydatków w kwocie 18.061.880 zł
W budżecie planowano deficyt w kwocie 1.747.407 zł oraz ustalono spłatę kredytów i pożyczek w kwocie 494.177 zł.
Źródłem sfinansowania wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach miały być:
- pożyczki i kredyt bankowy w wysokości 2.241.584 zł
W ciągu roku Rada Miejska podjęła 7 uchwał w sprawie zmian w budżecie Burmistrz Gminy i Miasta w ramach swoich uprawnień i upoważnienia Rady Miejskiej wydał 30 zarządzeń zmieniających budżet.
W wyniku tych zmian budżet został zwiększony:
- po stronie dochodów o kwotę 415.152 zł
- po stronie wydatków o kwotę 544.709 zł
Zwiększenie budżetu dotyczyło zwiększenia dochodów własnych subwencji i dotacji na zadania zlecone oraz dotacji pochodzących ze środków Unii Europejskiej
Po w/w zmianach budżet na koniec roku 2006 wynosił:
- po stronie dochodów 16.951.156 zł
- po stronie wydatków 19.602.480 zł
- deficyt budżetowy 2.347.756 zł
- spłata rat kredytów i pożyczek 494.177 zł
Pokryciem deficytu i spłaty rat kredytów w kwocie łączonej były:
- planowane zaciągnięcie kredytów i pożyczek 2.651.933 zł
- wolne środki 190.000 zł
Plan i wykonanie budżetu gminy po zmianach w ujęciu syntetycznym przedstawia się następująco:
Wyszczególnienie |
Plan po zmianach |
Wykonanie w zł |
Dochody |
16.951.156 |
16.729.625 |
Wydatki |
19.298.912 |
18.606.589 |
Deficyt |
2.347.756 |
1.876.964 |
Kredyty i pożyczki na planowaną kwotę 2.651.933 zł zaciągnięto 2.393.242 zł. Plan i wykonanie dochodów i wydatków przedstawiono w zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki do sprawozdania opisowego.
II. Dochody
Wykonanie dochodów i ich struktura w ujęciu syntetycznym
Lp. |
Wyszczególnienie |
Plan po zmianach |
Wykonanie w zł |
% wykonanie do planu |
Procentowy udział w budżecie |
1. |
Dochody własne |
4.459.972 |
4.713.216,91 |
105,7 |
28,2 |
2. |
Dotacje |
6.109.348 |
5.634.572,62 |
92,2 |
33,6 |
3. |
Subwencja oświatowa |
3.912.375 |
3.912.375,00 |
100 |
23,4 |
4. |
Uzupełnienie subwencji ogólnej |
50.040 |
50.040,00 |
100 |
0,3 |
4. |
Subwencja Wyrównawcza |
2.193.317 |
2.193.317 |
100 |
13,1 |
5. |
Subwencja Równoważąca |
226.104 |
226.104 |
100 |
1,4 |
RAZEM |
16.951.156 |
16.729.625,53 |
98,7 |
100 |
Poszczególne źródła dochodów zostały wykonane w sposób następujący:
- Podatek od nieruchomości
Podatek od nieruchomości od osób prawnych na plan 970.000 zł wykonano
960.743,58 zł co stanowi 99,04 %. Zaległości w tym podatku wynoszą 1268.898,64 zł. Skutki obniżenia maksymalnych stawek 358.638,84 zł.
Podatek od nieruchomości od osób fizycznych na plan 480.424 zł wykonano 481.189,21 zł co stanowi 100,15%. Zaległości na koniec roku 255.550,47 zł, a skutki obniżenia stawek 807.781,05 zł.
- Podatek rolny
Podatek rolny od osób prawnych na plan 3.000 zł wykonano 1.730,50 zł (57,68%). Zaległości 47.093,13.
Podatek rolny od osób fizycznych na plan 170.000 zł wykonano 166.276,02 zł (97,8/0 %). Zaległości na koniec roku 105.573,83 zł.
- Podatek leśny
Podatek leśny od osób prawnych – plan zakładał 57.900 zł wykonano 51.911,12 zł (89,65%). Zaległości 3.178,40 zł.
Podatek leśny od osób fizycznych na plan 3.100 zł wykonano 3.249,10 zł (104,80 %). Zaległości na koniec roku 1.571,10 zł.
- Podatek od środków transportowych
- osoby prawne – plan 2.000 zł wykonano 1.695,50 zł (84,77%). Zaległości 1.414 zł
- osoby fizyczne- plan 38.000 zł wykonano 47.571,40 zł (125,18 %). Zaległości 5.534,20 zł
- Podatek od czynności cywilno-prawnych
- osoby prawne – plan 3.500 zł wykonanie 3.411,39 zł (97,46 %)
- osoby fizyczne – plan 55.000 zł wykonanie 63.724,30 zł (115,86 %)
Podatek ten jest trudno przewidywalny gdyż organem podatkowym jest Urząd Skarbowy
a ilość przeprowadzonych transakcji w poszczególnych latach jest nieporównywalna.
- Opłata skarbowa. Planowano 30.000 zł wykonano 27.321,27 zł (91,07 %)
- Wpływy z opłaty za zezwolenia na sprzedaż alkoholu plan 100.000zł wykonano 101.225,73 zł (101,22 %).
- Również pozostałe drobne opłaty lokalne zostały wykonane w wyniku czego podstawowe dochody podatkowe obejmujące dział 756 na plan 3.767.332 zł zostały wykonane w kwocie 3.812.738,90 zł co stanowi 101,20 %.
- Udziały Gminy w podatkach stanowiących dochód budżetu państwa na plan 1.728.408 zł zostały wykonane w kwocie 1.792.743,94 zł co stanowi 103,72 %.
- Dochody z majątku Gminy planowano w kwocie 276.500 zł wykonano w kwocie 217.986,06 zł co stanowi 78,83 %.
Dochody z wieczystego użytkowania zostały wykonane w 99,12 %, a dochody z najmu i dzierżawy w 54,47 %.
- Dotacje otrzymano na następujące zadania:
- dopłaty do paliwa zakupionego przez rolników 3.705,88 zł
- administracje zleconą 60.430 zł
- na wybory 24.845 zł
- na oświatę 255.426,48 zł
- pozostała działalność w oświacie 18.855,48 zł
- ochotnicze straże pożarne 30.000,00 zł
- pomoc społeczna 3.600.086,88 zł
- stypendia i pomoc materialna dla uczniów 265.113,83 zł
- dotacje powiatu na biblioteki 4 000 zł
- Subwencje ogólne zostały wykonane w 100% w następujących kwotach:
- subwencja oświatowa 3.912.375 zł
- subwencja wyrównawcza 2.193.317 zł
- subwencja równoważąca 226.104 zł
III. Wydatki
Wydatki zaplanowano na kwotę 19.298.912 zł wykonano w kwocie 18.606.589,06 zł co stanowi 96,40 %.
Wydatki bieżące na plan 14.642.480 zł wykonano 14.352.024,32 zł co stanowi 98,6 %.
Wydatki majątkowe planowano 4.656.432 zł wykonano 4.254.564,74 zł co stanowi 92,9 %.
Wykorzystanie środków finansowych w poszczególnych działach budżetu przedstawia się następująco:
- Dział 010. Rolnictwo i Łowiectwo
Plan 9.706 zł wykonano 8.182,63 zł (84,3 %)
- Dział 400. Wytwarzanie i zaopatrywanie w energię elektryczną, gaz i wodę
Plan 46.800 zł wykonano 41.929,42 zł (89,6 %)
- Dział 600. Transport i łączność
Plan 533.500 zł wykonano 510.487,20 zł (95,7 %)
- Dział 700. Gospodarka mieszkaniowa
Plan 166.030 zł wykonanie 161.357,58 zł (97,2 %)
- Dział 710. Działalność usługowa
Plan 52.000 zł wydatkowano 45.871,22 zł (88,2 %).
- Dział 750. Administracja publiczna
Plan 1.659.361 zł wykonanie 1.647.197,86 zł (99,3 %).
Wydatki przeznaczone zostały na:
- administrację zleconą 120.426,50 zł
- radę miejską 72.487,08 zł
- utrzymanie urzędu gminy 1.426610,98 zł
- promocje gminy 17.942,73 zł
- pozostałą działalność administracyjną 9.730,57 zł
- Dział 751. Urzędy naczelnych organów władzy.
Wydatki w tym dziale wykonano na kwotę 24.845 zł i zostały przeznaczone na wybory do rady miejskiej i burmistrza gminy.
- Dział 754. Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa.
Wydatki w kwocie 175.479 zł zostały przeznaczone na:
- pomoc finansową dla powiatu na zakup samochodu strażackiego 7 500 zł
- ochotniczą straż pożarną 164.425,86 zł w tym wydatki majątkowe w kwocie 39.800 zł
- obronę cywilną 3.553,14 zł
- Dział 756. Wydatki związane z poborem podatków i opłat.
Wydatkowana kwota 106.569,39 zł
- Dział 757. Obsługa długu publicznego.
Kwoty odsetek od zaciągniętych pożyczek na plan 35.000 zł wydatkowano 31.350,41 zł stanowi 89,6 % planu.
- Dział 758. Różne rozliczenia.
W dziale tym jest sklasyfikowana rezerwa ogólna, która na koniec roku została niewykorzystana w kwocie 2.000 zł
- Dział 801. Oświata i wychowanie.
Na oświatę i wychowanie wydatkowano 6.469.757,29 zł w tym:
- szkoły podstawowe – 3.879.257,54 zł
- oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych – 188.773,80 zł
- przedszkola – 320.210,76 zł w tym dotacja dla niepublicznego przedszkola w kwocie 239.136,55 zł,
- gimnazja – 1.805.585,78 zł
- dowożenie uczniów do szkół – 44.648,39 zł
- utrzymanie ZEAS-u – 187.476,24 zł
- dokształcenie nauczycieli – 24.949,30 zł
- pozostała działalność – 18.855,48 zł
- Dział 851. Ochrona zdrowia
W dziale tym kwotę 91.605,93 zł przeznaczono na program zwalczania narkomani alkoholizmu.
- Dział 852. Pomoc społeczna
Wydatki w tym dziale zostały wykonane w 97,2 % w kwocie 4.146.160,39 zł w tym na:
- ośrodki wsparcia 40.000 zł
- świadczenia rodzinne 2.512.415 zł
- składki na ubezpieczenia zdrowotne 13.133,58 zł
- na zasiłki i pomoc w naturze 556.063,48 zł
- dodatki mieszkaniowe 150.935,16 zł
- ośrodki pomocy społecznej 317.074,82 zł
- usługi opiekuńcze 102.060 zł
- usuwanie skutków klęsk żywiołowych 60.140 zł
- pozostała działalność 394.338,35 zł
- Dział 854. Edukacyjna opieka wychowawcza
Wydatki w kwocie 633.324,02 zł zostały wykonane w 96,7 %
Na świetlice szkole wydatkowano 368.210,19 zł na pomoc materialną dla uczniów w kwocie 265.113,83 zł.
- Gospodarka komunalna i ochrona środowiska.
Wydatki w tym dziale na plan 2.611.003 zł wykonano 2.534.293,22 zł (97,1 %).
Wykonane wydatki poniesiono na:
- gospodarka ściekowa i ochrona wód – 1.799.377,57 zł
- gospodarka odpadami – 23.718,66 zł
- oczyszczanie miasta – 256.117,90 zł
- utrzymanie zieleni – 68.427,43 zł
- oświetlenie ulic – 386.651,66 zł
- Dział 921. Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego.
Wydatki w tym dziale wykonano w kwocie 1.396.899,46 zł (87 %)
Dotacja dla Miejskiego Ośrodka Kultury wyniosła 235.445 zł
Dotacja dla bibliotek wyniosła 115.360 zł
Na pozostałą działalność została przeznaczona kwota 1.046.094,46 zł w tym na wydatki majątkowe na „Centrum Wikliniarstwa” kwota 1.042.794,46 zł
- Dział 926. Kultura fizyczna i sport.
Planowane wydatki w kwocie 636.357 zł wykonane zostały w kwocie 581.279,04 zł.
Dotacja dla klubów sportowych została przekazana w kwocie 46.000 zł .
Na pozostałą działalność przeznaczono kwotę 238.552,23 zł.
Zał. Nr 1
do Zarządzenia Nr B/17/07 Burmistrza Gminy i Miasta
w Rudniku nad Sanem
z dnia 20 marca 2007 r.
Plan i wykonanie dochodów
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
za 2006 rok.
Dział |
Wyszczególnienie |
Plan |
Wykonanie |
% |
010 |
Rolnictwo i łowiectwo- wpływy na zwrot podatku akcyzowego |
4.706 |
4.705,88 |
100,0 |
020 |
Leśnictwo - czynsz za dzierżawę obwodów łowieckich |
1.800 1.800 |
1.310,92 1.310,92 |
72,8 72,8 |
700 |
Gospodarka mieszkaniowa - wpływy z opłat za wieczyste użytkowanie nieruchomości gminy - wpływy za przekształcenie prawa użytkowania w prawo własności - wpływy z dzierżaw nieruchomości gruntowych i najmu majątku gminy - wpływy ze sprzedaży majątku gminy - wpływy z odsetek od nieterminowej realizacji należności budżetowych - pozostałe wpływy (zwrot kosztów podz.nieruch.) |
276.500 10.000 6.000 119.000 140.000 1.500 - |
217.986,06 9.912,33 2.178 64.821,95 140.530,86 486,92 56 |
78,8 99,1 36,3 54,5 100,4 32,0 - |
710 |
Działalność usługowa - dotacja na odnowę grobów żołnierskich |
8.000 8.000 |
8.000 8.000 |
100,0 100,0 |
750 |
Administracja publiczna - dotacja celowa z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej - wpływy z opłat za specyfikacje - wpływy ze zwrotów za rozm. tel., opł.poczt. - 5% prowizji od wpł. za dowody osobiste - dotacje na pokrycie kosztów przejazdu poborowych |
72.495 60.430 6.000 4.000 1.600 465 |
70.023,55 60.430 3.219,80 4.124,15 1.785,00 464,60 |
96,6 100,0 53,6 103,1 111,6 100,0 |
751 |
Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa - dotacja celowa z budżetu państwa na realizację zadań z zakresu administracji rządowej (prowadzenie i aktualizacja stałego rejestru wyborców) - dotacja celowa z budżetu państwa na realizację zadań z zakresu administracji rządowej (przeprowadzenie wyborów do rad gmin, wyborów burmistrza) |
25.380 1.530 23.850 |
24.845,00 1.530,00 23.315,00 |
97,9 100,0 97,8 |
754 |
Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa - dotacje otrzymane z funduszy celowych (karosaż samochodu) |
30.000 30.000 |
30.000,00 30.000,00 |
100,0 100,0 |
756 |
Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nie posiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem - wpływy z podatku od nieruchomości wpływy z podatku rolnego - wpływy z podatku leśnego - wpływy z podatku od środków transportu - wpływy z podatku od spadków i darowizn - wpływy z podatku od posiadania psów - wpływy z opłaty targowej - wpływy z opłaty administracyjnej za czynności urzędowe - wpływy z opłaty skarbowej - wpływy za czynności cywilno-prawne - odsetki od nieterminowej realizacji zobowiązań podatkowych - udział w podatku dochodowym od osób fizycznych - udział w podatku dochodowym od osób prawnych - opłaty za wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych - zwrot opł. pocztowej (upomnienia) - wpływy z podatku od działalności gospodarczej od osób fizycznych opłacone - pozostałe wpływy – zajęcie pasa drogowego, wpis do ewidencji dział. gospod. |
3.767.332 1.450.424 173.000 61.000 40.000 5.000 2.000 85.000 5.500 30.000 58.500 16.000 1.598.408 130.000 100.000 1.000 3.000 8.500 |
3.812.738,90 1.441.932,79 168.006,52 55.160,22 49.266,90 6.356,20 1.030 79.321 500 27.321,27 67.135,69 11.290,40 1.654.162 138.581,94 101.225,73 1.863,40 841,08 8.743,76 |
101,2 99,4 97,1 90,4 123,2 127,1 51,5 93,3 9,1 91,1 114,8 70,6 103,5 106,6 101,2 186,3 28,0 102,9 |
758 |
Różne rozliczenia - część oświatowa subwencji ogólnej - Uzupełnienie subwencji ogólnej - część wyrównawcza subwencji ogólnej - część równoważąca - odsetki od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych |
6.401.836 3.912.375 50.040 2.193.317 226.104 20.000 |
6.408.661,21 3.912.375,00 50.040,00 2.193.317,00 226.104,00 26.825,21 |
100,1 100,0 100,0 100,0 100,0 134,1 |
801 |
Oświata i wychowanie - wpływy z najmu majątku szkół - odsetki od środków na rachunkach bankowych - dotacja celowa inwestycyjna na budowę sali gimnastycznej w Kopkach - Dotacja celowa na modernizację stołówki szkolnej (Urząd Marszałkowski) - dotacja celowa na lekcje języka angielskiego - Dotacja celowa na sfinansowanie kosztów przyg. zawodowego młod. - czesne w przedszkolu |
273.751 3.260 1.600 150.000 80.000 11.035 18.856 9.000 |
271.698,92 6.017,04 1.375,40 150.000,00 80.000,00 6.571,00 18.855,48 8.880,00 |
99,3 184,6 86,0 100,0 100,0 59,5 100,0 98,7 |
852 |
Pomoc społeczna - wpływy za usługi opiekuńcze - odsetki bankowe - prowizja 5% od zadań rządowych - dotacja celowa ,,usługi opiekuńcze” - dotacja celowa na wypłatę zasiłków i zapomóg - dotacja celowa na wypłatę świadczeń rodzinnych - dotacja celowa na utrzymanie OPS - dotacja celowa na opłatę składek ubezpieczenia zdrowotnego - dotacja celowa na dożywianie uczniów - dotacja celowa na pomoc dla rolników |
3.721.290 4.700 1.500 - 102.060 459.800 2.622.000 147.340 13.350 310.400 60.140 |
3.611.300,31 5.295,18 5.862,10 56,15 102.060,00 457.948,30 2.512.415,00 143.990,00 13.133,58 310.400,00 60.140,00 |
97,0 112,7 390,8 - 100,0 99,6 95,8 97,7 98,4 100,0 100,0 |
854 |
Edukacyjna opieka wychowawcza - dotacja celowa na dofin. ,,stypendia” - odpłatność za wyżywienie w stołówkach |
373.071 265.391 107.680 |
355.522,43 265.113,83 90.408,60 |
95,3 99,9 84,0 |
900 |
Gospodarka komunalna i ochrona środowiska - wpłaty mieszkańców Rudnika i Chałupek na budowę kanalizacji i wodociąg - środki z programu ZPORR (Unii - środki budżetu państwa - opłata produktowi - dotacja z WFOŚiGW na opracowanie studium wykonalności inwestycji - |
946.066 219.000 537.671 184.904 - 4.491 |
1.156.790,32 493.570,00 544.989,18 112.665,27 1.074,87 4.491,00 |
122,3 225,4 101,4 60,9 - 100,0 |
921 |
Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego - pomoc finansowa - środki unii europ.(progr. ZPORR) - dotacja z budżetu państwa - sprzedaż książki |
847.225 4.000 707.931 135.294 - |
723.384,50 4.000,00 632.865,26 86.489,24 30,00 |
85,4 100,0 89,4 63,9 - |
926 |
Kultura fizyczna i sport - wpływy z dzierżaw - środki unii europejskiej - odsetki bankowe - wpływy z pozostałych dochodów (ref.koszt.) |
201.704 6.000 165.704 1.000 29.000 |
32.657,53 4.070 0,00 462,75 28.124,78 |
16,2 67,8 - 46,3 97,0 |
Ogółem dochody |
16.951.156 |
16.729.625,53 |
98,7 |
Realizacja dochodów wymienionych w zał. Nr 1 przebiegała w 2006 roku prawidłowo
z wyjątkiem niektórych rodzajów dochodów własnych między innymi wpływów z dzierżaw usług realizowanych przez MOSIR
Dochody z dzierżaw nie zostały osiągnięte z powodu zaległości w zapłacie należności przez dzierżawców.
Na wpłaty z opłaty targowej i skarbowej, gmina nie ma bezpośredniego wpływu. Plan ten ustalany jest szacunkowo.
Rok 2006 zamknął się deficytem w kwocie 1.876.964 zł.
Zał. Nr 2
do Zarządzenia Nr B/17/07
Burmistrza Gminy i Miasta
w Rudniku nad Sanem
z dnia 20 marca 2007 r.
Plan i wykonanie wydatków
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem nad Sanem
za 2006 rok.
Dział / Rozdział |
Wyszczególnienie |
Plan |
Wykonanie |
% |
010 01030 01095 |
Rolnictwo i łowiectwo Izby rolnicze a) wydatki bieżące Pozostała działalność b) wydatki bieżące |
9.706 5.000 5.000 4.706 4.706 |
8.182,63 3476,75 3476,75 4.705,88 4.705,88 |
84,3 69,5 69,5 100 |
400 40002 |
Wytwarzanie i zaopatrywanie w energię elektryczną, gaz i wodę Dostarczanie wody a) wydatki bieżące w tym: dotacje |
46.800 46.800 46.800 46.800 |
41.929,42 41.929,42 41.929,42 41.929,42 |
89,6 89,6 89,6 89,6 |
600 60014 60016 60095 |
Transport i łączność Drogi publiczne powiatowe a) wydatki bieżące Drogi publiczne gminne a) wydatki bieżące w tym: wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń Pozostała działalność a) wydatki majątkowe |
533.500 5.000 5.000 523.950 523.950 9.500 4.550 4.550 |
510.487,20 2.891,80 2.891,80 503.081,40 503.081,40 9.500,00 4.514,00 4.514,00 |
95,7 57,8 57,8 96,0 96,0 100 99,2 99,2 |
700 70005 |
Gospodarka mieszkaniowa Gospodarka gruntami i nieruchomościami a) wydatki bieżące b) wydatki majątkowe |
166.030 166.030 94.530 71.500 |
161.357,58 161.357,58 89.866,64 71.490,94 |
97,2 97,2 95,1 100 |
710 71004 71035 71095 |
Działalność usługowa Plany zagospodarowania przestrzennego a) wydatki bieżące Cmentarze a) wydatki bieżące w tym: wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń b) wydatki majątkowe Pozostała działalność a) wydatki bieżące |
52.000 20.000 20.000 31.000 8.000 8.000 23.000 1.000 1.000 |
45.871,22 14.396,00 14.396,00 31.000,00 8.000,00 8.000 23.000,00 475,22 475,22 |
88,2 72,0 72,0 100 100 100 100 47,5 47,5 |
750 75011 75022 75023 75075 75095 |
Administracja publiczna Urzędy wojewódzkie a) wydatki bieżące w tym: wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń Rady gmin a) wydatki bieżące Urzędy gmin a) wydatki bieżące w tym: wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń Promocja jednostek samorządu terytorialnego a) wydatki bieżące w tym: wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń Pozostała działalność wydatki bieżące |
1.659.361 120.732 120.732 114.309 73.625 73.625 1.435.904 1.435.904 1.048.763 18.800 18.800 300,00 10.300 10.300 |
1.647.197,86 120.426,50 120.426,50 114.290,28 72.487,08 72.487,08 1.426.610,98 1.426.610,98 1.048.206,99 17.942,73 17.942,73 300,00 9.730,57 9.730,57 |
99,3 99,8 99,8 100 98,5 98,5 99,4 99,4 100 95,4 95,4 100 94,5 94,5 |
751 75101 75109 |
Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa a) wydatki bieżące w tym: wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń Wybory do rad gmin a) wydatki bieżące w tym: wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń |
25.380 1.530 1.530 1.392 23.850 23.850 4.299 |
24.845,00 1.530,00 1.530,00 1.392,91 23.315,00 23.315,00 4.298,84 |
97,9 100 100 100 97,8 97,8 100 |
754 75411 75412 75414 |
Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa Komendy Powiatowe Państwowej Straży Pożarnej a) wydatki majątkowe Ochotnicze straże pożarne a) wydatki bieżące w tym: wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń b) wydatki majątkowe Obrona cywilna a) wydatki bieżące w tym: wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń |
184.900 7.500 7.500 173.650 133.850 42.890 39.800 3.750 3.750 750 |
175.479,00 7.500 7.500 164.425,86 124.625,86 41.513,58 39.800,00 3.553,14 3.553,14 750,00 |
94,9 100 100 94,7 93,1 96,8 100 94,8 94,8 100 |
756 75647 |
Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem Pobór podatków, opłat i niepodatkowych należności budżetowych a) wydatki bieżące w tym : wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń |
116.000 116.000 116.000 18.000 |
106.569,39 106.569,39 106.539,39 10.437,79 |
91,9 91,9 91,9 58,0 |
757 75702 |
Obsługa długu publicznego Obsługa papierów wartościowych, kredytów i pożyczek a) wydatki bieżące |
35.000 35.000 35.000 |
31.350,41 31.350,41 31.350,41 |
89,6 89,6 89,6 |
758 75818 |
Różne rozliczenia Rezerwy ogólne i celowe |
2.000 2.000 |
0,00 0,00 |
|
801 80101 80103 80104 80110 80113 80114 80146 80195 |
Oświata i wychowanie Szkoły podstawowe a) wydatki bieżące w tym: wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń b) wydatki majątkowe Oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych a) wydatki bieżące w tym: wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń Przedszkola a) wydatki bieżące w tym: wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń - dotacje Gimnazja a) wydatki bieżące w tym: wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń b) wydatki majątkowe Dowożenie uczniów do szkół a) wydatki bieżące Zespoły ekonomiczno -administracyjne szkół a) wydatki bieżące w tym: wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli a) wydatki bieżące Pozostała działalność a) wydatki bieżące |
6.596.752 3.986.548 3.089.548 2.504.682 897.000 189.901 189.901 169.944 320.677 320.677 71.996 239.137 1.817.320 1.609.702 1.398.442 207.618 44.956 44.956 187.477 187.477 156.696 31.017 31.017 18.856 18.856 |
6.469.757,29 3.879.257,54 3.058.311,07 2.486.780,48 820.946,47 188.773,80 188.773,80 169.628,62 320.210,76 320.210,76 71.530,42 239.136,55 1.805.585,78 1.597.972,37 1.387.848,45 207.613,41 44.648,39 44.648,39 187.476,24 187.476,24 156.695,41 24.949,30 24.949,30 18.855,48 18.855,48 |
98,1 97,3 97,9 99,3 91,5 99,4 99,4 99,8 99,8 99,8 99,3 100 99,3 99,3 99,2 100 99,3 99,3 100 100 100 80,4 80,4 100 100 |
851 85153 85154 |
Ochrona zdrowia Zwalczanie narkomanii a) wydatki bieżące Przeciwdziałanie alkoholizmowi a) wydatki bieżące w tym: - wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń - dotacje b) wydatki majątkowe |
100.000 2.500 2.500 97.500 89.700 7.000 9.000 7.800 |
91.605,93 0,00 0,00 91.605,93 83.828,43 6.384,00 9.000,00 7.777,50 |
91,6 0,0 0,0 94,0 93,5 91,2 100 99,7 |
852 85203 85212 85213 85214 85215 85219 85228 85278 85295 |
Pomoc społeczna Ośrodki wsparcia a) wydatki bieżące – dofinansowanie dla Starostwa Powiatowego w Nisku na warsztaty terapii zajęciowej Świadczenia rodzinne, zaliczka alimentacyjna oraz składki na ubezpieczenie emerytalne i rentowe z ubezp. społecznego a) wydatki bieżące w tym: wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń Składki na ubezpieczenia zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej a) wydatki bieżące Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia społeczne a) wydatki bieżące Dodatki mieszkaniowe a) wydatki bieżące Ośrodki pomocy społecznej a) wydatki bieżące w tym: wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze a) wydatki bieżące w tym: wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń Usuwanie skutków klęsk żywiołowych a) wydatki bieżące Pozostała działalność a) wydatki bieżące |
4.263.890 40.000 40.000 2.622.000 2.622.000 60.835 13.350 13.350 557.915 557.915 153.660 153.660 320.425 320.425 274.258 102.060 102.060 89.658 60.140 60.140 394.340 394.340 |
4.146.160,39 40.000,00 40.000,00 2.512.415,00 2.512.415,00 60.156,21 13.133,58 13.133,58 556.063,48 556.063,48 150.935,16 150.935,16 317.074,82 317.074,82 270.907,73 102.060,00 102.060,00 89.658,00 60.140,00 60.140,00 394.338,35 394.338,35 |
97,2 100 100 95,8 95,8 98,9 98,4 98,4 99,7 99,7 98,2 98,2 99,0 99,0 98,8 100 100 100 100 100 100 100 |
854 85401 85415 |
Edukacyjna opieka wychowawcza Świetlice szkolne a) wydatki bieżące w tym wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń Pomoc materialna dla uczniów a) wydatki bieżące |
654.694 389.303 389.303 255.955 265.391 265.391 |
633.324,02 368.210,19 368.210,19 253.120,09 265.113,83 265.113,83 |
96,7 94,6 94,6 98,9 99,9 99,9 |
900 90001 90002 90003 90004 90015 |
Gospodarka komunalna i ochrona środowiska Gospodarka ściekowa i ochrona wód a) wydatki bieżące w tym: dotacje b) wydatki majątkowe Gospodarka odpadami a) wydatki bieżące Oczyszczanie miast i wsi a) wydatki bieżące Utrzymanie zieleni w miastach i gminach a) wydatki bieżące Oświetlenie ulic, placów i dróg a) wydatki bieżące b) wydatki majątkowe |
2.611.003 1.864.603 27.500 27.500 1.837.103 24.000 24.000 264.300 264.300 70.000 70.000 388.100 372.100 16.000 |
2.534.293,22 1.799.377,57 24.801,70 24.801,70 1.774.575,87 23.718,66 23.718,66 256.117,90 256.117,90 68.427,43 68.427,43 386.651,66 370.651,80 15.999,86 |
97,1 96,5 90,2 90,2 96,6 98,8 98,8 96,9 96,9 97,8 97,8 99,6 99,6 100 |
921 92109 92116 92195 |
Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego Domy i ośrodki kultury, świetlice i kluby a) wydatki bieżące w tym: dotacje Biblioteki a) wydatki bieżące w tym: dotacje Pozostała działalność a) wydatki bieżące w tym: wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń b) wydatki majątkowe |
1.605.539 235.445 235.445 235.445 115.360 115.360 115.360 1.254.734 3.500 3.500 1.251.234 |
1.396.899,46 235.445,00 235.445,00 235.445,00 115.360,00 115.360,00 115.360,00 1.046.094,46 3.300,00 3.300,00 1.042.794,46 |
87,0 100 100 100 100 100 100 83,4 94,3 94,3 83,3 |
926 92604 92605 92695 |
Kultura fizyczna i sport Instytucje kultury fizycznej a) wydatki bieżące w tym: wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń Zadania w zakresie kultury fizycznej i sportu a) wydatki bieżące - dotacje b) wydatki majątkowe Pozostała działalność - wydatki majątkowe |
636.357 256.730 256.730 130.961 86.300 46.300 46.300 46.300 40.000 293.327 293.327 |
581.279,04 256.727,41 256.727,41 130.960,34 85.999,40 46.000,00 46.000,00 46.000,00 39.999,40 238.552,23 238.552,23 |
91,3 100 100 100 99,6 99,4 99,4 99,4 100 81,3 81,3 |
Ogółem wydatki: |
19.298.912 |
18.606.589,06 |
96,4 |
|
Z wydatków ogółem przypada na: - wydatki bieżące - wydatki majątkowe |
14.602.480 4.696.432 |
14.312.024,92 4.294.564,14 |
98,6 92,9 |
Zał. Nr 3
do Zarządzenia Nr B/17/07 Burmistrza Gminy i Miasta
w Rudniku nad Sanem
z dnia 20 marca 2007 r.
Dochody – dotacje celowe
związane z realizacją zadań z zakresu
administracji rządowej zleconych gminie na 2006 rok
Dział / Rozdział |
Wyszczególnienie |
Plan |
Wykonanie |
010 01095 |
Pozostała działalność |
4.706 |
4.705,61 |
750 75011 |
Urzędy wojewódzkie |
60.430 |
60.430,00 |
751 75101 75109 |
Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli Wybory do Rad Gmin |
1.530 23.850 |
1.530,00 23.315,00 |
852 85212 85213 85214 85228 85278 |
Świadczenia rodzinne, zaliczka alimentacyjna oraz składki na ubezpieczenie emerytalne i rentowe z ubezp.społecznego Składka na ubezpieczenia zdrowotne opłacone za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenie społeczne Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze Usuwanie skutków klęsk żywiołowych |
2.622.000 13.350 156.100 102.060 60.140 |
2.512.415,00 13.133,58 154.248,30 102.060,00 60.140,00 |
Ogółem: |
3.044.166 |
2.931.977,49 |
Zał. Nr 4
do Zarządzenia Nr B/17/07 Burmistrza Gminy i Miasta
w Rudniku nad Sanem
z dnia 20 marca 2007 r.
Realizacja
wydatków na zadania z zakresu
administracji rządowej zleconych gminie w 2006 roku
Dział / Rozdział |
Wyszczególnienie |
Plan |
Wykonanie |
010 01095 |
Rolnictwo i łowiectwo Pozostała działalność a) wydatki bieżące |
4.706 4.706 4.706 |
4.705,61 4.705,61 4.705,61 |
750 75011 |
Administracja publiczna Urzędy wojewódzkie a) wydatki bieżące w tym: wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń |
60.430 60.430 60.430 60.430 |
60.430 60.430 60.430 60.430 |
751 75101 75109 |
Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli a) wydatki bieżące w tym: wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń Wybory do rad gmin a) wydatki bieżące w tym: wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń |
25.380 1.530 1.530 1.392 23.850 23.850 16.249 |
24.845 1.530 1.530 1.392 23.315 23.315 15.713,84 |
852 85212 85213 85214 85228 85278 |
Pomoc społeczna Świadczenia rodzinne, zaliczka alimentacyjna oraz składki na ubezpieczenie emerytalne i rentowe z ubezp. społecznego a) wydatki bieżące w tym: wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń Składki na ubezpieczenia zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej a) wydatki bieżące Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenie społeczne a) wydatki bieżące Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze a) wydatki bieżące w tym: wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń Usuwanie skutków klęsk żywiołowych a) wydatki bieżące |
2.953.650 2.622.000 2.622.000 60.835 13.350 13.350 156.100 156.100 102.060 102.060 89.658 60.140 60.140 |
2.841.996,88 2.512.415,00 2.512.415,00 60.156,21 13.133,58 13.133,58 154.248,30 134.248,30 102.060,00 102.060,00 89.658,00 60.140,00 60.140,00 |
Ogółem: |
3.044.166 |
2.931.977,49 |
Zał. Nr 5
do Zarządzenia Nr B/17/07
Burmistrza Gminy i Miasta
w Rudniku nad Sanem
z dnia 20 marca 2007 r.
Realizacja planu przychodów i rozchodów
za 2006 r.
Przychody |
Wyszczególnienie |
Kwota |
|
Plan |
Wykonanie |
||
952 |
Przychody z zaciągniętych kredytów i pożyczek na rynku krajowym |
2.651.933 |
2.393.242,33 |
Rozchody |
Wyszczególnienie |
Kwota |
|
Plan |
Wykonanie |
||
992 |
Spłata otrzymanych pożyczek i kredytów |
494.177 |
320.000 |
Zał. Nr 6
do Zarządzenia Nr B/17/07
Burmistrza Gminy i Miasta
w Rudniku nad Sanem
z dnia 20 marca 2007 r.
Zestawienie zadań inwestycyjnych
zrealizowanych w roku 2006 r.
Lp. |
Dział |
Rozdz. |
Nazwa zadania |
Plan |
Wykonanie |
1. |
600 |
60095 |
Wiata przystankowa Przędzel - Kolonia |
4.550 |
4.514 |
2. |
700 |
70005 |
Wykup terenów pod drogi gminne Modernizacja budynku komunalnego Przędzel – Kolonia |
23.000 48.500 |
23.000,00 48.490,94 |
3. |
710 |
71035 |
Zakup dzwonu na cmentarzu komunalnym |
23.000 |
23.000 |
4. |
754 |
75411 |
Dofinansowanie zakupu samochodu strażackiego PSP Nisko |
7.500 |
7.500 |
4. |
754 |
75412 |
Karosaż samochodu strażackiego |
39.800 |
39.800 |
5. |
801 |
80101 |
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Kopkach (budowa sali sportowej) |
897.000 |
820.946,47 |
80110 |
Modernizacja stołówki szkolnej w Gimnazjum w Rudniku nad Sanem Zakup wyposażenia stołówki w Gimnazjum w Rudniku nad Sanem |
160.000 47.618 |
159.995,41 47.618 |
||
7. |
851 |
85154 |
Zakup urządzeń na plac zabaw |
7.800 |
7.777,50 |
8. |
900 |
90001 |
Opracowanie dokumentacji technicznej kanalizacja Sołectwa Przędzel Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chałupki Rozbudowa sieci wodociągowej w Rudniku nad Sanem Opracowanie wstępnego studium wykonalności na zadanie pn. Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie gmin leżących w dorzeczu dolnego Sanu |
82.000 85.273 1.650.369 19.461 |
24.464,66 85.273 1.649.868,20 14.970,01 |
90015 |
Dobudowa oświetlenia ulicznego |
16.000 |
15.999,86 |
||
921 |
92195 |
,,Centrum Wikliniarstwa” w Rudniku nad Sanem |
1.251.234 |
1.042.794,46 |
|
9. |
926 |
92605 92695 |
Budowa boiska sportowego w Przędzelu Południowa strefa aktywności wieś Kopki |
40.000 293.327 |
39.999,40 238.552,23 |
Ogółem: |
4.696.432 |
4.294,564,14 |
Zaplanowane zadania inwestycyjne zostały zrealizowane z wyjątkiem zakończenia remontu „Centrum Wikliniarstwa” w wyniku unieważnienia przetargu i budowy sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Kopkach, której wykonanie przesunięto na rok 2007.
Opracowanie dokumentacji technicznej kanalizacji Sołectwa Przędzel z powodu trudności w uzyskaniu pozwoleń od właścicieli gruntów na przeprowadzenie sieci kanalizacyjnej zostało opóźnione. Jego realizacja została przesunięta na 2007 rok.
Zał. Nr 7
do Zarządzenia Nr B/17/07 Burmistrza Gminy i Miasta
w Rudniku nad Sanem
z dnia 20 marca 2007 r.
Wykonanie
dotacji dla przedszkola niepublicznego
„Ochronka" w Rudniku nad Sanem
Dział |
Wyszczególnienie |
Plan |
Wykonanie |
801 |
Przedszkole niepubliczne „Ochronka” |
239.137 |
239.136,55 |
Realizacja dotacji dla
podmiotów nie zaliczanych do sektora finansów
publicznych nie działających w celu osiągnięcia zysku
za 2006 rok.
Dział |
Wyszczególnienie |
Plan |
Wykonanie |
851 |
Międzyszkolny klub sportowy „Wiklinki” |
4.500 |
4.500 |
Miejski Klub Sportowy „Orzeł” - Sekcja szachy |
4.500 |
4.500 |
|
926 |
Jutrzenka Kopki |
23.000 |
23.000 |
LZS Przędzel |
23.000 |
23.000 |
|
Rezerwa |
300 |
0 |
|
RAZEM: |
54.300 |
54.000 |
Realizacja dotacji
dla instytucji kultury za 2006 r.
Dział |
Wyszczególnienie |
Plan |
Wykonanie |
921 |
Miejski Ośrodek Kultury w Rudniku nad Sanem |
235.445 |
235.445,00 |
921 |
Biblioteka Publiczna |
115.360 |
115.360 |
RAZEM: |
350.805 |
350.805 |
Zał. Nr 8
do Zarządzenia Nr B/17/07 Burmistrza Gminy i Miasta
w Rudniku nad Sanem
z dnia 20 marca 2007 r.
Przychody i wydatki zakładów budżetowych
za 2006 rok
Dział |
Nazwa zakładu |
Przychody |
Wydatki |
||
Plan |
Wykonanie |
Plan |
Wykonanie |
||
900 |
Zakład Gospodarki Komunalnej |
1.268.800 |
1.831.819,29 |
1.268.000 |
1.800.576,26 |
w tym dotacja: |
74.300 |
62.365,53 |
- |
- |
Zał. Nr 9
do Zarządzenia Nr B/17/07
Burmistrza Gminy i Miasta
w Rudniku nad Sanem
z dnia 20 marca 2007 r.
Przychody i wydatki funduszy celowych
za 2006 r.
Dział |
Przychody |
Wydatki |
|||
Plan |
Wykonanie |
Plan |
Wykonanie |
||
900 |
Gminny fundusz ochrony środowiska |
19.000 |
16.933,38 |
20.000 |
17.198,65 |
Wydatki gminnego funduszu ochrony środowiska to:
- wydatki związane z ,,akcją sprzątania świata” - 2.429,15
- dofinansowanie do zakupu pojemników na śmieci - 6.820,00
- zakup kwiatów i krzewów na zieleńce - 4.814,50
- zakup pojemników do selektywnej zbiórki odpadów - 3.135,00
17.198,65
Zał. Nr 10
do Zarządzenia Nr B/17/07
Burmistrza Gminy i Miasta
w Rudniku nad Sanem
z dnia 20 marca 2007 r.
Sprawozdanie finansowe
Domu Kultury w Rudniku nad Sanem
za rok 2006
L.p. |
Opis |
Plan |
Wykonanie |
1. |
Dotacja Domu Kultury w tym: dotacje celowe- wiklina -wiklina -wiklina -Chór Kopki -Chór Stróża -Chór Zgoda -Przegląd Rudnicki Kino Usługi Zwrot ogrzewanie, inne Wynajem Darowizny Kapital.odsetek |
235.445 4.000 4.000 12.360 1.545 1.545 1.545 1.030 23.061,53 20.084.21 748,44 6.601,48 37.723,20 120,61 |
235.445 4.000 4.000 12.360 1.545 1.545 1.545 1.030 23.061,53 20.084,21 748,44 6.601,48 37.723,20 120,61 |
Razem |
323.784,47 |
323.784,47 |
|
2. |
Koszty poniesione na wynagrodzenia 5 pracowników Domu Kultury (4 pełne etaty i ¾ etatu,) + ¼ etatu księgowa |
114.580,15 |
114.580,15 |
ZUS od płac |
23.825,88 |
23.825,88 |
|
Świadczenia urlopowe |
3.439,11 |
3.439,11 |
|
Badania pracowników + ekwiwalent |
1.674,68 |
1.674,68 |
|
Razem wydatki osobowe |
143.519,82 |
143.519,82 |
|
3. |
Wydatki poniesione na zakup materiałów : -materiały biurowe -prasę -materiały plastyczne -artykuły przemysłowe -zdjęcia -art.spożywcze |
4.051,14 233,64 6.857,66 24.169,43 845,15 2.447,60 |
4.051,14 233,64 6.857,66 24.169.43 845,15 2.447,60 |
4. |
Wydatki poniesione na -energię -gaz |
3.344,88 11.642,40 |
3.344,88 11.642,40 |
5. |
Wydatki poniesione na usługi: -czynsz -usługi telekomunikacyjne -telefon komórkowy -usługi bankowe -usługi pocztowe -usługi remontowe -szkolenia -ZAiKS -delegacje -usługi różne(przygotowanie imprezy plenerowej Wiklina- koncerty, reklama, zakwaterowanie) -umowy zlecenia (Wiklina) -wynajem film. -tr.film. |
3.369,50 4.746,46 495,14 738,95 196,00 3,68 1.200,00 5.998,29 3.466,18 75.367,67 7.210,00 11.789,91 2.089,66 |
3.369,50 4.746,46 495,14 738,95 196,00 3,68 1.200,00 5.998,29 3.466,18 75.367,67 7.210,00 11.789,91 2.089,66 |
6 |
Pozostałe koszty(VAT nie podlegający odliczeniu) |
11.653,79 |
11.653,79 |
Razem wydatki rzeczowe |
181.917,13 |
181.917,13 |
|
Ogółem wydatki |
325.436,95 |
325.436,95 |
Dom Kultury nadwyżkę kosztów nad przychodami w wysokości 1.652,48zł pokrył
z oszczędności z roku poprzedniego.
Dom Kultury w Rudniku nad Sanem posiada zobowiązania na kwotę 7.521,82 z tytułu niezapłaconych faktur za dystrybucję kopii filmowych, dostawę gazu, zakup szpuli
do wyświetlania filmów oraz podatek PISF 1,5%, których termin płatności przypada
na 2007 rok.
Dom kultury posiada należności od US z tytułu podatku VAT w kwocie 931,21zł
do rozliczenia w przyszłych okresach rozliczeniowych.
Dom kultury nie posiada zobowiązań i należności wymagalnych.
Zał. Nr 11
do Zarządzenia Nr B/17/07
Burmistrza Gminy i Miasta
w Rudniku nad Sanem
z dnia 20 marca 2007 r.
Sprawozdanie finansowe
za 2006 – Biblioteka
L.p. |
Opis |
Plan Zmiana 01.12.2006 |
Wykonanie |
% |
Przychody |
||||
1. |
Biblioteka Publiczna dochody osiąga z dotacji organizatora Darowizny Sprzedaż makulatury Dotacja |
115.360 500 120 8.800 |
115.360 500 120 8.800 |
100 100 100 100 |
Razem przychody |
124.780 |
124.780 |
100 |
|
Rozchody |
||||
1. |
Koszty poniesione na wynagrodzenia 4 pracowników Biblioteki (pełne etaty) + ¼ etatu księgowa |
70.825,21 |
70.825,21 |
100 |
ZUS od płac |
12.904,21 |
12.904,21 |
100 |
|
Świadczenia urlopowe |
3.248,06 |
3.248,06 |
100 |
|
Badania pracowników + szkolenia + ekwiwalent |
984,64 |
984,64 |
100 |
|
2. |
Wydatki poniesione na zakup materiałów zużytych na bieżące potrzeby bibliotek w Rudniku nad Sanem, Kopkach i Przędzelu -program „SOWA” -materiały biurowe -książki -prasa -środki czystości i inne |
5.000,00 1.898,36 9.337,19 1783,44 2.068,65 |
5.000,00 1898,36 9.337,19 1.783,44 2.068,65 |
100 100 100 100 100 |
3. |
Wydatki poniesione na: -energię -gaz, opał |
1.796,70 4.944,05 |
1.796,70 4.944,05 |
100 100 |
4. |
Wydatki poniesione na usługi: -telefon -czynsz, woda, ścieki -usługi różne -usługi bankowe -umowa o dzieło |
2.725,60 649,10 1.510,50 382,16 292,00 |
2.725,60 649,10 1.510,50 382,16 292,00 |
100 100 100 100 100 |
5 |
Pozostałe koszty (VAT nie podlegający odliczeniu, delegacje) |
4.430,13 |
4.685,06 |
105,75 |
Ogółem wydatki: |
124.780 |
125.034,93 |
100,2 |
Biblioteka Publiczna w Rudniku na dzień 31.12.2006 posiada zobowiązania z tytułu dostaw usług w kwocie 425,50 złotych. (Faktura za gaz-termin płatności 12.01.2007)
Na dzień 31.12.2006r. Biblioteka Publiczna w Rudniku nad Sanem nie posiada należności.
Przekroczoną kwotę wydatków o 254.93 pokryto z oszczędności z roku poprzedniego, które wynosiły 715, 00 złotych. Do wykorzystania w 2007 roku kwota 460,07złotych.