BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Email Drukuj PDF

na „Modernizację hali sportowej z zapleczem Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rudniku nad Sanem”

 

 

GMINA I MIASTO RUDNIK NAD SANEM

ul. Rynek 40

37 – 420 Rudnik nad Sanem

IN-2222/MOSiR-1/10

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

na

„Modernizację hali sportowej z zapleczem Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rudniku nad Sanem”

I. Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem

ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem

powiat  niżański, województwo podkarpackie

tel. (015) 876 10 01, faks (015) 876 11 19

www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego (art. 10 ust. 1 i 39 ustawy p.z.p.) o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).


III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl


IV. Określenie przedmiotu zamówienia:

1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie okien, ociepleniu ścian zewnętrznych, wymianie parkietu oraz nawierzchni dojścia zewnętrznego do hali sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rudniku nad Sanem.

2.Zakres rzeczowy zadania obejmuje:

1)Wymianę okien stalowych w hali sportowej na okna aluminiowe z szybą zespoloną bezpieczną:

a)Rozebranie konstrukcji okien stalowych na ścianach podłużnych hali sportowej – 563,03 m2;

b)podmurowanie okien na ścianie frontowej (podwyższenie okien o 1 m) – 22,64 m3;

c)montaż konstrukcji z ceownika 100 mm do montażu płyt warstwowych ściennych – 3,32 t;

d)montaż lekkiej metalowej obudowy ścian z płyt o grubości 100 mm i wysokości 1,60 m – 251,86 m2;

e)okna aluminiowe w kolorze brązowym, mocowane do stalowej konstrukcji nośnej pozostałej po zdemontowanych oknach stalowych, oszklone szybami zespolonymi bezpiecznymi – segmenty szerokości 4,00 m, najniższe skrzydła uchylne – 177,60 m2;

f)okna aluminiowe w kolorze brązowym, mocowane do stalowej konstrukcji nośnej pozostałej po zdemontowanych oknach stalowych, oszklone szybami zespolonymi bezpiecznymi – segmenty szerokości 4,00 m, bez skrzydeł uchylnych – 94,08 m2­;

g)drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe obsadzone na kotwach stalowych, oszklone szybami zespolonymi jednokomorowymi 2 szybowymi – 19,99 m­2;

h)pozostałe roboty przygotowawcze i towarzyszące wymienione w Przedmiarze Robót;

2)Ocieplenie ścian zewnętrznych hali sportowej z wyprawą elewacji tynkiem mineralnym i cokołu tynkiem żywicznym:

a)docieplenie ścian budynków płytami styropianowymi gr. 12 cm – 812,52 m2;

b)obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości po rozwinięciu 33 cm (wykonanie nowych podokienników zewnętrznych oraz obróbki ścian szczytowych ponad dachem) – 55,17 m2;

c)ręczne licowanie cokołu płytkami klinkierowymi (25 x 6 cm) – 22,05 m2;

d)pozostałe roboty przygotowawcze i towarzyszące wymienione w Przedmiarze Robót;

3)Malowanie ścian tynkowanych i konstrukcji stalowej nośnej:

a)dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian – 803,19 m2;

b)malowanie pędzlem konstrukcji pełnościennej farbą chlorokauczukową do gruntowania oraz emalią chlorokauczukową – 238,60 m2;

c)malowanie pędzlem konstrukcji kratowej farbą chlorokauczukową do gruntowania oraz emalią chlorokauczukową – 537,89 m2;

d)pozostałe roboty przygotowawcze i towarzyszące wymienione w Przedmiarze Robót;

4)Wymiana nawierzchni dojścia zewnętrznego do hali sportowej z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych:

a)rozbiórka elementów konstrukcji betonowych i wywóz gruzu – 49,06 m3;

b)podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm – 124,16 m2;

c)chodnik z kostki brukowej betonowej prostokątnej o grubości 6 cm na podsypce cementowo piaskowej – 124,16 m­­­­2;

d)palisada z elementów betonowych okrągłych wys. 70 cm na obrzeżach nawierzchni z kostki betonowej – 58,71 m;

e)poręcze podjazdu z rur stalowych – 11,60 m;

f)pozostałe roboty przygotowawcze i towarzyszące wymienione w Przedmiarze Robót;

5)Wymiana parkietu wraz ze ślepą podłogą:

a)rozebranie posadzek z oderwaniem listew lub cokołów wraz z oczyszczeniem i posegregowaniem deszczułek na wiązki – 895,60 m2;

b)rozebranie podłóg ślepych  – 895,60 m2;

c)rozebranie legarów – 1 881,46 m;

d)wywiezienie materiałów porozbiórkowych – 59,83 m3;

e)izolacje poziome z papy jutowej na sucho – 895,60 m2;

f)ślepa podłoga o grubości 32 mm na legarach ułożonych krzyżowo – 895,60 m2­­;

g)posadzki z deszczułek na gwoździe – 895,60 m2­­;

h)lakierowanie posadzek i parkietów lakierem chemoutwardzalnym – 895,60 m2;

i)pozostałe roboty przygotowawcze i towarzyszące wymienione w Przedmiarze Robót;

3.Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, Specyfikacją techniczną i uzgodnieniami z inwestorem.

4.Zadanie dofinansowane jest ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.

5.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45.32.10.00 – 3  - Izolacja cieplna

45.23.32.51 – 3  - Wymiana nawierzchni

45.42.11.00 – 5  - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45.43.21.14 – 6  - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

45.44.21.00 – 8  - Roboty malarskie

6.W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.


V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.

VI. Termin wykonania zamówienia:

Okres realizacji zamówienia: od dnia 14.06.2010 r. do dnia 17.09.2010 r.


VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2)posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 700 000,00 zł brutto, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;

3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z min. 5 – letnim doświadczeniem zawodowym (data uzyskania uprawnień), przynależącego do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;

4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł;

2.Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.


VIII. Informacja na tematów wadium:

Zamawiający żąda, aby Wykonawca przed upływem terminu składania ofert wniósł wadium w wysokości 15 000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych.


IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %

X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 ‑ 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 05.05.2010 r. do godz. 10:00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania.

XI. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIII. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej


XIV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p.

XV. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
1.W zakresie przedmiotu zamówienia – Pani Stanisława Wrońska – w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 3, tel. (015) 876 10 02, wew. 46 – Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem;
2.W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w  8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 16.04.2010 r.
Numer ogłoszenia: 108840 – 2010

Rudnik nad Sanem, dnia 16.04.2010 r.

 

BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski

 


Dokumenty do pobrania:

Ogłoszenie o przetargu
Cz. 1 Instrukcje dla wykonawców
Cz. 2 Wzór umowy
Cz. 3 Szczegółowe specyfikacje techniczne
Cz. 4 Przedmiar robót
Cz. 5 Dokumentacja projektowa
Zał. 1 Formularz oferty
Zał. 2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Zał. 3 Oświadczenie o spełnianiu warunków
Zał. 4 Wykaz wykonanych robót budowlanych
Zał. 5 Oświadczenie o posiadaniu uprawnień

Ostatnia aktualizacja: czwartek, 22 kwietnia 2010 09:31  

Służby gminne