BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Email Drukuj PDF

Na „Przebudowę drogi powiatowej nr 1077 R – ul. Kończycka w Rudniku nad Sanem”


I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem   
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem
powiat  niżański, województwo podkarpackie
tel. (015) 876 10 01, faks (015) 876 11 19
www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego (art. 10 ust. 1 i 39 ustawy p.z.p.) o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl

IV. Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ulicy Kończyckiej w Rudniku nad Sanem na odcinku KM 0+012,69 – KM 0+181,14;
2.Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
1)roboty pomiarowe – 0,170 km;
2)rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm o łącznej długości 342,00 mb. oraz wbudowanie krawężników 20x30 cm o łącznej długości 342,00 mb.;
3)wykonanie odwodnienia poprzez wbudowanie 3 szt. studni chłonnych o średnicy 1,50 m i głębokości 3,00 m z wpustami ulicznymi typu ciężkiego;  
4)przebudowa istniejącej nawierzchni bitumicznej o szerokości 7,00 m i długości ok. 169,00 mb. Nawierzchnia zostanie wykonana z mieszanek mineralno – asfaltowych Standard I, o grubości warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm i powierzchni 1 199,00 m2;
5)rozbiórkę istniejącego obustronnego chodnika z płyt betonowych o łącznej powierzchni 555,00 m2;
6)budowa chodników (lewa i prawa strona) z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 6 cm – powierzchnia 555,00 m2;
7)wykonanie zjazdów przez chodnik (lewa i prawa strona) z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 8 cm  – powierzchnia 115,50 m2;
8)wykonanie robót wykończeniowych (lewa i prawa strona): zagęszczanie oraz plantowanie skarp i korony nasypów, obsianie trawą skarp (poboczy chodnika) – 131,50 m2;
9)wykonanie innych robót towarzyszących: regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych – 7 szt., montaż oznakowania pionowego – 1 kpl., montaż barierek zabezpieczających ruch pieszych – 20,00 mb., malowanie przejść dla pieszych – 3 szt., opracowanie inwentaryzacji powykonawczej – ok. 0,170 km;

3.Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, Specyfikacją techniczną i uzgodnieniami z inwestorem.
4.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.23.31.40 – 2 – Roboty drogowe,
45.23.30.00 – 9 – Roboty budowlane w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni dróg,
45.23.32.22 – 1 – Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania;
5.W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.

VI. Termin wykonania zamówienia:

Okres realizacji zamówienia: do dnia 16.07.2010 r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 250 000,00 zł brutto każda, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej (inżynieryjnej) w zakresie drogowym;
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł;
2.Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

VIII. Informacja na tematów wadium:
W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %


X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 26.05.2010 r. do godz. 10:00.

XI. Termin związania ofertą:

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIII. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XIV. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
1.W zakresie przedmiotu zamówienia – Pani Maria Sagan – w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 3, tel. (015) 876 10 02, wew. 46 – Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem;
2.W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w  8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 11.05.2010 r.
Numer ogłoszenia: 118503 – 2010


Rudnik nad Sanem, dnia 11.05.2010 r.

 

 

 

BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski

Dokumenty do pobrania:


Ogłoszenie o przetargu
Instrukcje dla wykonawców
Wzór umowy
STWIOR
Przedmiar robót
Dokumentacja projektowa
Formularz oferty
Zał. 2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Zał. 3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
Zał. 4 Wykaz robót budowlanych
Zał. 5 Oświadczenie o posiadaniu uprawnień

Ostatnia aktualizacja: wtorek, 11 maja 2010 14:48  

Służby gminne