BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY

Email Drukuj PDF

 

Rudnik nad Sanem, dn. 07.06.2010 r.


DR 5540/37/2010

 

OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY

 

 

Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem ogłasza, że w dniu 07.06.2010 r. Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem udzieliła zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy p.z.p. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) na: „Przebudowę drogi gminnej Nr 102746R – ul. Króla Zygmunta Augusta w Rudniku nad Sanem”.

Umowa na wykonanie robót budowlanych objętych zamówieniem została podpisana z Przedsiębiorstwem Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 8, 37 – 450 Stalowa Wola

Cena oferty: 125 100,65 zł (brutto).

Zamawiający wybrał ofertę ww. Wykonawcy ponieważ spełniła wszystkie wymagania formalne i jest najkorzystniejsza cenowo. W wyniku oceny oferta otrzymała 100 pkt, przy zastosowaniu kryterium jakim była najniższa cena.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 157848-2010 w dniu 07.06.2010 r.

 

BURMISTRZ

Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

 

Ostatnia aktualizacja: poniedziałek, 07 czerwca 2010 14:09  

Służby gminne