BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

Na Przebudowę drogi wewnętrznej na działce nr 231 w Rudniku nad Sanem – Osiedle Stróża”

DR 5540/50/2010


 

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

na

„Przebudowę drogi wewnętrznej na działce nr 231

w Rudniku nad Sanem – Osiedle Stróża”

 



I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem   
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem
powiat  niżański, województwo podkarpackie
tel. (015) 876 10 01, faks (015) 876 11 19
www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego (art. 10 ust. 1 i 39 ustawy p.z.p.) o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl

IV. Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi wewnętrznej na działce nr 231 w Rudniku nad Sanem – Osiedle Stróża, na odcinku km 0+000,00 – km 0+445,00;
2.Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
1)roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej – 0,445 km;
2)koryta wykonywane mechanicznie, gł. średnio 10 cm na całej szerokości jezdni – 900,00 m2;
3)wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym o grubości średnio 15 cm po uwałowaniu – 135,00 m3;
4)warstwa wiążąca asfaltowa z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowo – żwirowych o grubości po zagęszczeniu 3 cm – 900,00 m2;
5)warstwa ścieralna asfaltowa z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowo – żwirowych o grubości po zagęszczeniu 3 cm – 900,00 m2;
6)wykonanie robót wykończeniowych (lewa i prawa strona): roboty ziemne koparkami i dowóz niesortu na uzupełnienie poboczy – 33,38 m3, plantowanie poboczy – 222,50 m2;

3.Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, Specyfikacją techniczną i uzgodnieniami z inwestorem.
4.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.23.31.40 – 2 – Roboty drogowe,
45.23.30.00 – 9 – Roboty budowlane w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni dróg,
5.W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.

VI. Termin wykonania zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: do dnia 12.08.2010 r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)posiadania wiedzy i doświadczenia;
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej;
2.Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

VIII. Informacja na tematów wadium:

W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
<!-- @page { size: 21cm 29.7cm; margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } -->


 

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %

 




X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 02.07.2010 r. do godz. 10:00.

XI. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIII. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XIV. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
1.W zakresie przedmiotu zamówienia – Pani Maria Sagan – w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 3, tel. (015) 876 10 02, wew. 46 – Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem;
2.W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w  8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 15.06.2010 r.
Numer ogłoszenia: 154323 – 2010

Rudnik nad Sanem, dnia 15.06.2010 r.


 



BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

Dokumenty do pobrania:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
UMOWA NA ROBOTY
SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE
PRZEDMIAR/OBMIAR ROBÓT
PROJEKT UPROSZCZONY
Załącznik nr 1
OŚWIADCZENIE o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
OŚWIADCZENIE o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

Ostatnia aktualizacja: wtorek, 15 czerwca 2010 15:10  

Służby gminne