BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

na „Przebudowę drogi gminnej nr 102776 R –  ul. Jana Pawła II w miejscowości Kopki”

DR 5540/64/10

 

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

na

„Przebudowę drogi gminnej nr 102776 R –

ul. Jana Pawła II w miejscowości Kopki”

 


I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem
powiat  niżański, województwo podkarpackie
tel. (015) 876 10 01, faks (015) 876 11 19
www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego (art. 10 ust. 1 i 39 ustawy p.z.p.) o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl

IV. Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej nr 102776 R - ulicy Jana Pawła II w miejscowości Kopki na odcinku o długości 242 mb.
2.Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
a)roboty pomiarowe – 0,242 km;
b)profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie - ~1 331,00 m2;
c)górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm -  - ~1 337,00 m2;
d)wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną, beton asfaltowy KR 1-2 w ilości 75 kg/m2- ~96,00 t;
e)skropienie nawierzchni drogowych  emulsją asfaltową - 1 235,00 m2;
f)nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych (warstwa ścieralna), beton asfaltowy KR 1-2, grubość po zagęszczeniu 4 cm –  ~1 235,00 m2;
g)naprawy dróg gruntowych oraz plantowanie poboczy – 363,00 m2;
h)górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm – pobocza szer. 0,75 m - ~ 363,00 m2;
i)geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza – 0,242 km;
3.Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, Specyfikacją techniczną i uzgodnieniami z inwestorem.
4.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.23.31.40 – 2 – Roboty drogowe,
45.23.30.00 – 9 – Roboty budowlane w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni dróg,
5.W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.

VI. Termin wykonania zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: do dnia 20.08.2010 r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 120 000,00 zł brutto każda, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej (inżynieryjnej) w zakresie drogowym;
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełnia warunek jeżeli:
2.Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

VIII. Informacja na tematów wadium:
W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

 

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %

 

X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 ‑ 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 16.07.2010 r. do godz. 10:00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania.

XI. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIII. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

XIV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p.

XV. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
1.W zakresie przedmiotu zamówienia – Pani Maria Sagan – w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 3, tel. (015) 876 10 02, wew. 46 – Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem;
2.W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w  8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 01.07.2010 r.
Numer ogłoszenia: 173043 – 2010

Rudnik nad Sanem, dnia 01.07.2010 r.

 


BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Wzór umowy
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
Przedmiar robót
Dokumentacja projektowa
Formularz oferty
OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA
OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW
WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH
OŚWIADCZENIE

Ostatnia aktualizacja: piątek, 02 lipca 2010 13:59  

Służby gminne