BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

na „Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Rudniku nad Sanem”

IN – 2222/SP – 3/10

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

na
„Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Rudniku nad Sanem”

w ramach projektu pn.:

„Termomodernizacja i przebudowa systemów grzewczych hali sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji oraz w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Rudniku nad Sanem”


współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 – 2013


oś priorytetowa: II Infrastruktura techniczna
działanie: 2.2 Infrastruktura  energetyczna


I. Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem
powiat  niżański, województwo podkarpackie
tel. (015) 876 10 01, faks (015) 876 11 19
www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego (art. 10 ust. 1 i 39 ustawy p.z.p.) o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl

IV. Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na ociepleniu ścian zewnętrznych budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Rudniku nad Sanem.
2.Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
a)wymianę stolarki okiennej drewnianej i luxferów na okna PCV:
wykucie z muru i wstawienie nowych okien PCV – 27,54 m2;
okna o powierzchni ponad 1,50 m2 z kształtowników z wysokoudarowego PCW–7,20 m2;
inne roboty towarzyszące wymienione w Przedmiarze Robót;
b)ocieplenie ścian zewnętrznych budynku od poziomu „0: wraz z wyprawą elewacji tynkiem akrylowym:
przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką mokrą – 1 048,836  m2;
docieplenie ścian płytami styropianowymi FS15 o grubości 14 cm z ręcznym wykonaniem wyprawy elewacyjnej- 1 056,438  m2;
docieplenie ościeży z cegły o szer. do 30 cm płytami styropianowymi z ręcznym wykonaniem wyprawy elewacyjnej – 169,026  m2;
obróbki blacharskie z blachy powlekanej – podokienniki zewnętrzne – 54,698 m2;
inne roboty towarzyszące wymienione w Przedmiarze Robót;
c)izolację przeciwwilgociową i termiczną ścian podpiwniczenia i cokołu budynku, oraz płytkę odbojową przy ścianach zewnętrznych:
wykopy o głębokości do 1,50 m o ścianach pionowych – 157,574 m3;
przygotowanie starego podłoża i wykonanie tynków zwykłych zewnętrznych z zaprawy cementowej pod izolację pionową ścian fundamentowych – 225,106 m2;
izolacje cieplne pionowe ze styroduru – 225,106 m2;
izolacje pionowe z folii kubełkowej na sucho – 238,091 m2;
płytka odbojowa z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm – 69,998 m2;
docieplenie cokołu budynku z zastosowaniem styroduru o gr. 7 cm z ręcznym wykonaniem wyprawy elewacyjnej – tynk żywiczny mozaikowy – 120,15 m2;
inne roboty towarzyszące wymienione w Przedmiarze Robót;
d)ocieplenie stropu od strony strychu w obrębie całego budynku:
izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe poziome z wełny mineralnej pokrytej włókniną, na sucho – 864,006 m2;
3.Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, Specyfikacją techniczną i uzgodnieniami z inwestorem.
4.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.32.00.00 – 6 – Roboty izolacyjne,
45.32.10.00 – 3 – Izolacja cieplna,
45.42.11.32 – 8 – Instalowanie okien.
5.W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.

VI. Termin wykonania zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: do dnia 21.09.2010 r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 300 000,00 zł brutto każda, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej;
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełnia warunek jeżeli:
a)posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł;
b)posiada dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż  150 000,00 zł.
2.Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

VIII. Informacja na tematów wadium:
W postępowaniu nie jest wymagane składanie wadium.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %

 

 

X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 ‑ 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 19.07.2010 r. do godz. 10:00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania.

XI. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIII. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

XIV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p.

XV. Informacja o możliwości unieważnienia postępowania:
Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy p.z.p., w sytuacji, gdy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierzał na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.

XVI. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
1.W zakresie przedmiotu zamówienia – Pani Stanisława Wrońska – w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 3, tel. (015) 876 10 02, wew. 46 – Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem;
2.W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w  8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 02.07.2010 r.
Numer ogłoszenia: 174919 – 2010

Rudnik nad Sanem, dnia 02.07.2010 r.

 

BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

 

Dokumenty do pobrania:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Wzór umowy
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
Przedmiar robót
Dokumentacja projektowa
Formularz oferty
OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA
OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW
WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH
OŚWIADCZENIE

Ostatnia aktualizacja: piątek, 02 lipca 2010 14:22  

Służby gminne