BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

na „Budowę kanalizacji sanitarnej w sołectwie Przędzel Kolonia – etap II”

IN-2222/KP-4/10

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

na

„Budowę kanalizacji sanitarnej w sołectwie Przędzel Kolonia – etap II”



w ramach projektu pn.:

„Budowa kanalizacji sanitarnej w sołectwie Przędzel Kolonia – etap II”



realizowanego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 – 2013
oś 3 „Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej”
działanie 321 „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej



I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem
powiat  niżański, województwo podkarpackie
tel. (015) 876 10 01, faks (015) 876 11 19
www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego (art. 10 ust. 1 i 39 ustawy p.z.p.) o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl

IV. Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w systemie grawitacyjno – ciśnieniowym dla zlewni P21, P20, P15 i P13 w miejscowości Przędzel – Kolonia.
2.Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
1)Zlewnia P21:
a)kolektory grawitacyjne główne i boczne Ø 200 mm – 1 017m;
b)studnie kontrolne  425mm – 35szt.;
c)studnie kontrolne  600mm – 1 szt.;
d)studnie kontrolne  1000 mm – 1 szt.;
e)przepompownie – 1 szt.;
f)rurociągi tłoczne Ø 160 mm – 876,00 m;
g)zjazd i plac pompowni – 1 kpl.;
h)przyłącze kablowe – 1 szt.;
2)Zlewnia P20:
a)kolektory grawitacyjne główne i boczne Ø 200 mm – 807,50 m;
b)studnie kontrolne  425mm – 33szt.;
c)studnie kontrolne  600mm – 2 szt.;
d)studnie kontrolne  1000 mm – 1 szt.;
e)kolektory grawitacyjne boczne Ø 160 mm – 34m;
f)studnie kontrolne  425mm – 2 szt.;
g)przyłącza Ø 160 mm – 365 m;
h)studnie kanalizacyjne 425mm – 23szt;
i)przepompownie – 1 szt.;
j)rurociągi tłoczne Ø 110 mm – 328,50 m;
k)zjazd i plac pompowni – 1kpl.;
l)przyłącze kablowe – 1 szt.;
3)Zlewnia P15:
a)kolektory grawitacyjne główne i boczne Ø 200 mm – 1 149,5m;
b)studnie kontrolne  425mm – 41szt.;
c)studnie kontrolne  600mm – 1 szt.;
d)studnie kontrolne  1000 mm – 2 szt.;
e)kolektory grawitacyjne boczne Ø 160 mm – 75m;
f)studnie kontrolne  425mm – 2 szt.;
g)przyłącza Ø 160 mm – 328,50 m;
h)studnie kanalizacyjne 425mm – 24 szt.;
i)przepompownie – 1 szt.;
j)rurociągi tłoczne Ø 110 mm – 650 m;
k)zjazd i plac pompowni – 1 kpl.;
l)przyłącze kablowe – 1 szt.;
4)Zlewnia P13:
a)kolektory grawitacyjne główne i boczne Ø 200 mm – 1 157 m;
b)studnie kontrolne  425mm – 38 szt.;
c)studnie kontrolne  600mm – 2 szt.;
d)studnie kontrolne  1000 mm – 2 szt.;
e)kolektory grawitacyjne boczne Ø 160 mm – 10 m;
f)studnie kontrolne  425mm – 1 szt.;
g)przyłącza Ø 160 mm – 283,50 m;
h)studnie kanalizacyjne 425mm – 15 szt.;
i)przepompownie – 1 szt.;
j)rurociągi tłoczne Ø 110 mm – 545m;
k)zjazd i plac pompowni – 1 kpl.;
l)przyłącze kablowe – 1 szt.;
3.Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, Specyfikacją techniczną i uzgodnieniami z inwestorem.
4.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.23.13.00 – 8 – Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45.11.12.00 – 0 – Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45.23.24.23 – 3 – Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45.23.32.26 – 9 – Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45.31.10.00 – 0 – Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45.34.20.00 – 6 – Wznoszenie ogrodzeń
5.W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.


VI. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania robót budowlanych w obrębie zlewni przepompowni P21 i P20 - do dnia 10.11.2010 r. ;
Termin wykonania robót budowlanych w obrębie zlewni przepompowni P15 i P13 - do dnia 15.07.2011 r. ;

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł brutto każda, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 500 000,00 zł;
2.Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

VIII. Informacja na tematów wadium:
W postępowaniu nie jest wymagane składanie wadium.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

 

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %

 


X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 ‑ 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 25.08.2010 r. do godz. 10:00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania.

XI. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIII. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

XIV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p.

XV. Informacja o możliwości unieważnienia postępowania:
Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy p.z.p., w sytuacji, gdy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierzał na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.

XVI. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
1.W zakresie przedmiotu zamówienia – Pani Stanisława Wrońska – w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 3, tel. (015) 876 10 02, wew. 46 – Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem;
2.W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w  8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 10.08.2010 r.
Numer ogłoszenia: 215485 – 2010

Rudnik nad Sanem, dnia 10.08.2010 r.

 



BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

Ostatnia aktualizacja: środa, 11 sierpnia 2010 07:32  

Służby gminne