BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

Na „Dostawę 2 fabrycznie nowych, uterenowionych samochodów ratowniczo - gaśniczych”

POŻ 5415/27/2010

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

na

„Dostawę 2 fabrycznie nowych, uterenowionych samochodów ratowniczo - gaśniczych”

w ramach projektu pn.:

„Poprawa funkcjonowania systemu ratowniczo – gaśniczego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem”

współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 – 2013


oś priorytetowa: IV Ochrona środowiska i zapobieganie zagrożeniom
działanie:  4.4. Zwalczanie i zapobieganie zagrożeniom


I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem
powiat  niżański, województwo podkarpackie
tel. (015) 876 10 01, faks (015) 876 11 19
www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego (art. 10 ust. 1 i 39 ustawy p.z.p.) o wartości zamówienia powyżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl

IV. Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy 2 szt. fabrycznie nowych, uterenowionych samochodów ratowniczo – gaśniczych: średniego oraz ciężkiego.
2.Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
1)Dostawę średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 oraz zbiornikiem na wodę o pojemności 2,5 m3, opis szczegółowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części 3.1 Wymagania techniczne (średni samochód ratowniczo – gaśniczy).
2)Dostawę ciężkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 oraz zbiornikiem na wodę o pojemności ok. 5,0 m3, opis szczegółowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części 3.2 Wymagania techniczne (ciężki samochód ratowniczo – gaśniczy).
3.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
34.14.42.10 – 3 – Wozy strażackie
4.W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.

VI. Termin wykonania zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: do 3 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonał co najmniej 1 dostawę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem (dostawa dwóch samochodów ratowniczo gaśniczych: średni i ciężki) i wartością nie mniejszą niż 1 500 000,00 zł brutto, dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia;
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełnia warunek jeżeli:
a)posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł;
b)posiada dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż  1 000 000,00 zł;
2.Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

VIII. Informacja na tematów wadium:
Zamawiający żąda, aby Wykonawca przed upływem terminu składania ofert wniósł wadium w wysokości 28 600,00 zł, słownie: dwadzieścia osiem tysięcy sześćset 00/100 złotych.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %

X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 ‑ 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 28.09.2010 r. do godz. 10:00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania.

XI. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIII. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

XIV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p.

XV. Informacja o możliwości unieważnienia postępowania:
Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy p.z.p., w sytuacji, gdy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierzał na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.

XVI. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
W zakresie przedmiotu zamówienia i formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w  8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

Data przekazania ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich: 17.08.2010 r.
Numer ogłoszenia: 2010 – 108717

Rudnik nad Sanem, dnia 17.08.2010 r.

 



BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

Ostatnia aktualizacja: piątek, 11 lutego 2011 08:40  

Służby gminne