BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY

Email Drukuj PDF

na: „Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w roku szkolnym 2010/2011”.

 

Rudnik nad Sanem, dn. 30.08.2010 r.


OrA – 2120/6/2010

 

OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY




Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem ogłasza, że w dniu 30.08.2010 r. Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem udzieliła zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy p.z.p. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) na: „Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w roku szkolnym 2010/2011”.
Umowa na wykonanie robót budowlanych objętych zamówieniem została podpisana z Przedsiębiorstwem Komunikacji Samochodowej w Stalowej Woli Spółka Akcyjna, ul. Ofiar Katynia 30, 37 – 450 Stalowa Wola.
Cena oferty: 81 744,40 zł (brutto).
Wykonawca spełnia wymagane warunki udziału w postępowaniu. W prowadzonym postępowaniu została złożona tylko 1 oferta. W wyniku oceny oferta otrzymała 100 pkt, przy zastosowaniu kryterium jakim była najniższa cena.
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 270090-2010 w dniu 30.08.2010 r.

BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

Ostatnia aktualizacja: poniedziałek, 30 sierpnia 2010 13:23  

Służby gminne