BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

na „Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu w wysokości 5.800.000 zł na sfinansowanie  planowanego deficytu budżetu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem oraz spłatę rat kredytów i pożyczek w 2010 roku”

 

FnS 3054/1/2010

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

na

„Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu w wysokości 5.800.000 zł
na sfinansowanie  planowanego deficytu budżetu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem oraz spłatę rat kredytów i pożyczek w 2010 roku”



I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem
powiat  niżański, województwo podkarpackie
tel. (015) 876 10 01, faks (015) 876 11 19
www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego (art. 10 ust. 1 i 39 ustawy p.z.p.) o wartości zamówienia powyżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759)).

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl

IV. Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w wysokości 5.800.000 zł (słownie: pięć milionów osiemset tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem oraz spłatę rat kredytów i pożyczek w 2010 roku.
2.Środki z kredytu muszą zostać uruchomione  w dwóch transzach w wysokości:
4.000.000 zł - w terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy;
1.800.000 zł – w terminie do 30 listopada 2010 r., na pisemny wniosek Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem;
3.Spłata kapitału następować będzie w równych ratach kwartalnych w rozbiciu na następujące lata, do końca każdego miesiąca kończącego kwartał, począwszy od pierwszego kwartału 2011 roku:
2011 r. – 580 000,00 (4 raty po 145 000,00 zł);
2012 r. – 580 000,00 (4 raty po 145 000,00 zł);
2013 r. – 580 000,00 (4 raty po 145 000,00 zł);
2014 r. – 580 000,00 (4 raty po 145 000,00 zł);
2015 r. – 580 000,00 (4 raty po 145 000,00 zł);
2016 r. – 580 000,00 (4 raty po 145 000,00 zł);
2017 r. – 580 000,00 (4 raty po 145 000,00 zł);
2018 r. – 580 000,00 (4 raty po 145 000,00 zł);
2019 r. – 580 000,00 (4 raty po 145 000,00 zł);
2020 r. – 580 000,00 (4 raty po 145 000,00 zł);
4.Naliczanie odsetek – kwartalnie od pozostałej do spłaty kwoty kredytu.
5.Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych, wraz ze spłatą rat kapitałowych, termin pierwszej spłaty: 31.03.2011 r., ostatniej – do dnia 31.12.2020 r.
6.W celu porównania złożonych ofert przyjmuje się, że odsetki będą naliczane od 1 stycznia 2011 r. Faktyczne naliczanie odsetek następować będzie od dnia przekazania środków finansowych na rachunek Zamawiającego. Odsetki naliczone za okres od dnia przekazania środków na rachunek Zamawiającego do 31.12.2010 roku będą płatne do 31 grudnia 2010 roku.
7.Do wyliczenia kosztu odsetkowego należy przyjąć 30 dni w miesiącu i 365 dni w roku. W przypadku gdy termin spłaty przypada na dzień wolny, należy przyjąć spłatę w pierwszym dniu roboczym po tym dniu.
8.Sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: zmienna stopa procentowa ustalona w oparciu o stawkę WIBOR 1M (dla przygotowania oferty należy przyjąć WIBOR 1M w wysokości 3,62% - jako średnią za miesiąc lipiec 2010 r.) pomniejszona lub powiększona o marżę banku.
Podana w ofercie stawka WIBOR służy wyłącznie do porównania ofert. Rzeczywista stawka będzie zmieniana w oparciu o stawkę WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych liczoną wg stanu średniego WIBOR 1M z miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym kończy się okres obrachunkowy, za jaki należne odsetki od kredytu są naliczane i spłacane.
Podana w ofercie wielkość marży będzie wielkością stałą w okresie obowiązywania umowy kredytowej i nie będzie mogła podlegać negocjacji. Marża może być ujemna, dodatnia lub wynosić 0%.
9.Ewentualne opłaty i jednorazowa prowizja przygotowawcza będą wyliczone od kwoty kredytu i zostaną zapłacone w terminie do 31.12.2010 roku.
10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu, bez poboru przez Wykonawcę pozostałych do zapłaty odsetek i dodatkowych opłat związanych z obsługą kredytu.
11.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia dodatkowych opłat.
12.Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami poza wymienionymi w ust. 7 i 8.
13.Zabezpieczeniem kredytu będzie własny weksel in blanco.
14.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
66.11.30.00-5 – Usługi udzielania kredytu;
15.W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.

VI. Termin wykonania zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: okres kredytowania – do dnia 31.12.2020 r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca spełnia warunek jeżeli decyzję Prezesa Narodowego Banku Polskiego o wyrażeniu zgody na utworzenie banku lub zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy Prawo Bankowe – lub dokumenty równoważne;
2)posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli w okresie ostatnich trzech lat udzielił co najmniej 1 kredyt długoterminowy, na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł;
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż  200 000,00 zł;
2.Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

VIII. Informacja na tematów wadium:
Zamawiający żąda, aby Wykonawca przed upływem terminu składania ofert wniósł wadium w wysokości 30 000,00 zł, słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

 

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %

X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 ‑ 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 11.10.2010 r. do godz. 10:00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania.

XI. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIII. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

XIV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p.

XV. Informacja o możliwości unieważnienia postępowania:
Nie dotyczy.

XVI. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
1.w zakresie przedmiotu zamówienia – Pan Paweł Koń – w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 8, tel. (015) 876 10 02, wew. 26 – Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem;
2.w zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w  8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

Data przekazania ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich: 30.08.2010 r.
Numer ogłoszenia: 2010 – 114018

Rudnik nad Sanem, dnia 30.08.2010 r.


BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

Ostatnia aktualizacja: poniedziałek, 27 września 2010 14:02  

Służby gminne