BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

na „Przebudowę drogi powiatowej - ulica Rzeszowska (odcinek I) w Rudniku nad Sanem”

DR 5540/90/2010

 

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

na

„Przebudowę drogi powiatowej - ulica Rzeszowska (odcinek I)

w Rudniku nad Sanem”

w ramach projektu pn.:
„Poprawa powiązań komunikacyjnych regionu – przebudowa dróg powiatowych w mieście Rudnik nad Sanem”

współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 – 2013

oś priorytetowa: II Infrastruktura techniczna

działanie: 2.1 Infrastruktura komunikacyjna

schemat: B Drogi powiatowe

 

I.  Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem
powiat  niżański, województwo podkarpackie
tel. (015) 876 10 01, faks (015) 876 11 19
www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

II.  Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego (art. 10 ust. 1 i 39 ustawy p.z.p.) o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759).

III.  Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl

IV.  Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej – ulica Rzeszowska (odcinek I – w km 0+000 do 0+477) w Rudniku nad Sanem.
2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje:


a) roboty przygotowawcze:
a) roboty pomiarowe przy robotach ziemnych – 0,5 km;
b) mechaniczne frezowanie nawierzchni o śr. grubości 3 cm –3 465,00 m2;
c) mechaniczne rozebranie nawierzchni pod studnie ściekowe – 2,00 m2­­;
d) mechaniczne rozebranie nawierzchni z tłucznia o śr. grubości 20 cm –2,00 m2;

b) odwodnienie:
a) wymiana wpustu ulicznego studzienki ściekowej – 2 szt.;
b) regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych – 6  m3;


c) podbudowy i nawierzchnia:
a) mechaniczne wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową – 244,2 t;
b) nawierzchnie z mieszanek mineralno – asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm – 3 606,7 m2;


d) oznakowanie dróg i inne roboty:
a) oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową odblaskową – 23 m2;
b) słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 70 mm – 8 szt.;
c) znaki drogowe – 9 szt.;
d) inwentaryzacja powykonawcza robót – 0,5 km;


3. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, Specyfikacją techniczną i uzgodnieniami z inwestorem.


4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.23.31.40 – 2 – Roboty drogowe,
45.23.30.00 – 9 – Roboty budowlane w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni dróg,


5. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

V.  Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.

VI.  Termin wykonania zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: do dnia 19.11.2010 r.

VII.  Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 300 000,00 zł brutto każda, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej (inżynieryjnej) w zakresie drogowym;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
2. Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

VIII.  Informacja na tematów wadium:
W postępowaniu nie jest wymagane składanie wadium.

IX.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %

X.  Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 ‑ 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 22.09.2010 r. do godz. 10:00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania.

XI.  Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII.  Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIII.  Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

XIV.  Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p.

XV.  Informacja o możliwości unieważnienia postępowania:
Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy p.z.p., w sytuacji, gdy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierzał na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.

XVI.  Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
1. W zakresie przedmiotu zamówienia – Pani Maria Sagan – w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 3, tel. (015) 876 10 02, wew. 46 – Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem;
2. W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w  8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 07.09.2010 r.
Numer ogłoszenia: 244209 – 2010

Rudnik nad Sanem, dnia 07.09.2010 r.

 


BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

Ostatnia aktualizacja: wtorek, 07 września 2010 15:03  

Służby gminne