BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

na „Roboty instalacyjne w budynku biurowym po MPPW „Wikplast-Las pod potrzeby utworzenia Środowiskowego Domu Samopomocy w Rudniku nad Sanem”

IN-2222/ŚDS-7/10

 

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

na

„Roboty instalacyjne w budynku biurowym po MPPW „Wikplast-Las pod potrzeby utworzenia Środowiskowego Domu Samopomocy w Rudniku nad Sanem”

 

I.  Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem
powiat  niżański, województwo podkarpackie
tel. (015) 876 10 01, faks (015) 876 11 19
www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

II.  Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego (art. 10 ust. 1 i 39 ustawy p.z.p.) o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

III.  Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl

IV.  Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty instalacyjne w budynku biurowym po MPPW „Wikplast – Las” pod potrzeby utworzenia Środowiskowego Domu Samopomocy w Rudniku nad Sanem.
2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
1) Instalacja wod. – kan.
a) rurociągi z PVC kanalizacyjne Φ 160 mm Φ 40 mm – 424,00 mb,
b) umywalka pojedyncza z syfonem – 21 kpl,
c) ustęp typu „kompakt”  - 14 kpl,
d) pisuar z zaworem spłukującym – 4 kpl,
e) brodzik natryskowy i kabiny natryskowe – 5 kpl,
f) rurociągi stalowe ocynkowane o połączeniach gwintowanych Dn 25 mm Φ 40 mm – 114,00 mb,
g) rurociągi z tworzyw sztucznych o połączeniach zgrzewanych w ścianach Φ zew 32 mm Φ 20 mm – 489,00 mb,
h) zawory kulowe Dn 25 mm Φ 40 mm – 36 szt.,
i) baterie: umywalkowe, zlewozmywakowe, wannowe ścienne, natryskowe – 30 szt.,
j) szafka hydrantowa z pełnym wyposażeniem – 3 szt.,
k) zasobnik c.w.u.  400 l – 1 szt.,
l) izolacje rurociągów otulinami jednowarstwowymi – 603 mb,
m) pozostałe roboty towarzyszące wymienione w Przedmiarze Robót,
2) Instalacja centralnego ogrzewania i kotłownia:
a) grzejniki stalowe dwupłytowe, wys. 600-900 mm, długość 400 – 2300 mm – 41 szt.,
b) grzejniki stalowe jednopłytowe, wys. 600-900 mm, długość 400 mm – 4 szt.,
c) grzejnik konwektorowy – 6 szt.,
d) grzejniki łazienkowe stalowe (800 W i 1000 W) – 2 szt.,
e) głowice termostatyczne i zawory grzejnikowe – 57 szt.,
f) rurociągi z rur stalowych ocynkowanych łączonych na zacisk Φ 18 mm Φ 54 mm – 762 mb,
g) izolacja rurociągów otulinami jednowarstwowymi – 762 mb,
h) kocioł c.o. gazowy kondensacyjny z osprzętem i automatyką – 1 kpl,
i) pozostałe roboty towarzyszące wymienione w Przedmiarze Robót,
3) Instalacja gazu ziemnego:
a) rurociągi stalowe o połączeniach spawanych – 48 mb,
b) gazomierz – 1 kpl,
c) czyszczenie i malowanie rurociągów Φ zew  do 57 mm – 11,5 m2,
d) aktywny system bezpieczeństwa gazu – 1 kpl,
4) Kanalizacja sanitarna zewnętrzna:
a) kanały z rur PVC łączone na wcisk Φ 200 mm – 46 m,
b) studzienki kanalizacyjne systemowe Φ 425 mm, zamknięcie rurą teleskopową – 3 szt.,
c) wykopy i przekopy oraz zasypywanie wykopów – 91,08 m3.
3. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, Specyfikacją techniczną i uzgodnieniami z inwestorem.
4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.33.20.00-3 – Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne,
45.33.30.00-0 – Roboty instalacyjne gazowe,
45.33.11.00-7 – Instalowanie centralnego ogrzewania
5. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

V.  Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.

VI.  Termin wykonania zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: do dnia 10.12.2010 r.

VII.  Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 250 000,00 zł brutto, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

VIII.  Informacja na tematów wadium:
W postępowaniu nie jest wymagane składanie wadium.

IX.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %


X.  Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 ‑ 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 02.11.2010 r. do godz. 10:00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania.

XI.  Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII.  Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIII.  Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

XIV.  Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p.

XV.  Informacja o możliwości unieważnienia postępowania:
Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy p.z.p., w sytuacji, gdy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierzał na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.

XVI.  Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
1. W zakresie przedmiotu zamówienia – Pani Stanisława Wrońska – w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 3, tel. (015) 876 10 02, wew. 46 – Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem;
2. W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w  8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 15.10.2010 r.
Numer ogłoszenia: 333144 – 2010

Rudnik nad Sanem, dnia 15.10.2010 r.



BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

Ostatnia aktualizacja: piątek, 22 października 2010 10:18  

Służby gminne