BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

Na „Bieżące utrzymanie i konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2011 roku”

GKM – 7044/9/2010

OGŁOSZENIE   
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
na

 

„Bieżące utrzymanie i konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy

i Miasta Rudnik nad Sanem w 2011 roku”

 


I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem 
powiat  niżański, województwo podkarpackie
tel. (015) 876 10 01, faks (015) 876 11 19
www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie   o   udzielenie   zamówienia   prowadzone   jest   w   trybie   przetargu   nieograniczonego
o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych  równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej
kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl 

IV. Określenie przedmiotu zamówienia:
1.  Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu i konserwacji oświetlenia
ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2011 roku.
2.  Na realizację usługi będącej przedmiotem zamówienia składają się następujące czynności: 
1)  przeglądy   techniczne   urządzeń,   aparatury   zasilającej,   pomiarowej   i   sterowniczej   (zgodnie
z obowiązującymi przepisami);
2)  oględziny tras linii napowietrznych i kablowych (zgodnie z obowiązującymi przepisami);
3)  przeglądy   techniczne   opraw   i   wnęk   latarni   wraz   z   konserwacją   zawiasów   (zgodnie
z obowiązującymi przepisami);
4)  pomiary skuteczności ochrony od porażeń (zgodnie z obowiązującymi przepisami);
5)  prowadzenie dokumentacji eksploatacji konserwowanych urządzeń;
6)  wymianę uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania;
7)  naprawę bądź wymianę uszkodzonych kabli;
8)  naprawę zerwanych przewodów;
9)  wymianę uszkodzonych źródeł światła, dławików, kondensatorów;
10) wymianę uszkodzonych słupów; 
11) wymiana co najmniej 3 % opraw na sieci w ciągu roku
12) wymianę uszkodzonych wysięgników, tabliczek ostrzegawczych i drzwiczek latarni;
13) malowanie   i   konserwację   metalowych   konstrukcji   latarni,   szaf   i   tablic   rozdzielczych   -
(50 szt. rocznie );
14) wiosenną    i    jesienną    kontrolę    stanu    oświetlenia    drogowego    prowadzoną    wspólnie
z przedstawicielem   Zamawiającego   –   termin   i   zakres   kontroli   ustalony   z   3   -   dniowym
wyprzedzeniem pisemnie lub telefonicznie.
3.   W  dniu  ogłoszenia  postępowania  i  zawarcia  umowy  liczba  punktów  oświetleniowych  objętych
bieżącą  konserwacją  wynosi  1 131.  Ilość  opraw  oświetlenia  może  ulec  zmianie,  w  szczególności
w przypadku wybudowania nowych linii oświetlenia ulicznego bądź przejęcia terenu z oświetleniem.
Nowe punkty zostaną objęte nadzorem Wykonawcy bez konieczności zmiany umowy.
4.   Pozostałe  warunki    i  obowiązki  Wykonawcy  zostały  określone  w  wzorze  umowy  stanowiącym
Część 2.
5.   Wszelkie  prace  polegające  na  bieżącym  utrzymaniu  i  konserwacji  oświetlenia  ulicznego  na  terenie
Gminy  i  Miasta  Rudnik  nad  Sanem  muszą  być  wykonywane  zgodnie  z  aktualnie  obowiązującą
„Instrukcją Organizacji Bezpiecznej Pracy w PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów”
6.   Godziny   świecenia   lamp   ustala   Zamawiający   w   grafiku   stanowiącym   załącznik   do   umowy
z możliwością bezpłatnej zmiany 5 x w okresie obowiązywania umowy.
7.   W zakres przedmiotu umowy nie wchodzi naprawa uszkodzeń spowodowanych aktami wandalizmu,
kolizjami  samochodowymi  i  kradzieżami  na  urządzeniach  będących  własnością  Gminy  i  Miasta
Rudnik nad Sanem.
8.   Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
50.23.21.00 – 1 – Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego,
9.   W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę
opiewającą na jedną cenę.

VI. Termin wykonania zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2011 r. do dnia 31.12.2011 r. 

VII. Warunki   udziału   w   postępowaniu   oraz   opis   sposobu   dokonywania   oceny   spełniania   tych
warunków:

1.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)  posiadania  uprawnień  do  wykonywania  określonej  działalności  lub  czynności,  jeżeli  przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)  posiadania wiedzy i doświadczenia;
3)  dysponowania  odpowiednim  potencjałem  technicznym  oraz osobami  zdolnymi  do  wykonania
zamówienia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi
ważne świadectwa kwalifikacyjne do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na
stanowisku  eksploatacji  w  zakresie:  urządzenia,  instalacje  sieci  elektroenergetyczne  o napięciu
nie  wyższym  niż  1  kV,  sieci  elektrycznego  oświetlenia  ulicznego,  aparatura  kontrolno  –
pomiarowa;
4)  sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada ubezpieczenie od
odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  na  kwotę  nie  mniejszą  niż
50 000,00 zł;
2.  Ocena  spełniania  warunków  wymaganych  od  Wykonawców  zostanie  dokonana  według  reguły
„spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów.

VIII. Informacja na tematów wadium:
W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr: Nazwa kryterium: Waga:
1 Cena 100 %




X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420
Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 23.12.2010 r. do godz. 10:00.

XI. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.

XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIII. Informacja   o   przewidywanym   wyborze   najkorzystniejszej   oferty   z   zastosowaniem   aukcji
elektronicznej:

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XIV. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
1. W  zakresie  przedmiotu  zamówienia  –  Pani  Ewa  Sudoł  –  w  godz.  8:00  –  15:00  od  poniedziałku  do
piątku, pok. nr 6, tel. (015) 876 10 02, wew. 38 – Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem;
2. W  zakresie  formalności  prawnych  –  Pan  Andrzej  Smoła,  Dariusz  Świta  –  w    8:00  –  15:00  od
poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku
nad Sanem.

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 15.12.2010 r.
Numer ogłoszenia: 360889 – 2010


Rudnik nad Sanem, dnia 15.12.2010 r.


BURMISTRZ 
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

 

Ostatnia aktualizacja: środa, 15 grudnia 2010 14:34  

Służby gminne