BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY

Email Drukuj PDF

Na „Bieżące utrzymanie i konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2011 roku”.

Rudnik nad Sanem, dn. 30.12.2010 r.

GKM – 7044/9/2010

OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY

 

Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem ogłasza, że w dniu 30 grudnia 2010 r. Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem udzieliła zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) na „Bieżące utrzymanie i konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2011 roku”.
Umowa na wykonanie usługi objętej zamówieniem została podpisana z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów Rejon Dystrybucji Energii Stalowa Wola, 37-450 Stalowa Wola, ul. Komisji Edukacji Narodowej 18, Tel. 15 877 42 01, fax 15 877 42 02.
Cena oferty: 97 718,40 zł (netto).
Zamawiający wybrał ofertę ww. Wykonawcy, ponieważ spełniła wszystkie wymagania formalne Zamawiającego i jedyną ofertą złożoną w prowadzonym postępowaniu. W wyniku oceny oferta otrzymała 100 pkt, przy zastosowaniu kryterium jakim była najniższa cena.
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 375935 – 2010 w dniu 30.12.2010 r.



BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

Ostatnia aktualizacja: czwartek, 30 grudnia 2010 13:52  

Służby gminne