BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

Zaproszenie do złożenia oferty

Email Drukuj PDF

Rudnik nad Sanem, dnia 7.09.2022 r.

 

ZPF.271.27.2022

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

na

„Zakup soli drogowej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg

na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem”

I.Zamawiający:

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,

ul. Rynek 40,

37– 420 Rudnik nad Sanem

II.Przedmiot zamówienia:

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup soli drogowej niezbrylającej (luzem) w ilości ok. 189z przeznaczeniem na zadania związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych i gminnych dróg wewnętrznych na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem. Dostarczona sól drogowa przeznaczona będzie do sporządzania mieszanek dla potrzeb zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2022/2023 r.

2.Oferowana sól drogowa powinna spełniać w/w parametry oraz być zgodna z normą PN-86/C-84081/02 oraz posiadać pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów oraz Atest Higieniczny Państwowego Zakładu Higieny, ważne przez cały okres obowiązywania umowy.

3.Sól drogowa powinna się cechować następującymi parametrami:

1) Zawartość chlorku sodu NaCl, - co najmniej 90%,

2)Zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie – 8% maksymalnie

3)Zawartość wody – 3,0% maksymalnie

4)Zawartość żelazocyjanku potasowego (dodawanego w celu zapobiegania zbrylaniu soli) 40mg/kg

5)Klasa ziarnowa soli: 1÷6 mm; wielkość odsiewu na sicie górnym 6,0 mm maksymalnie 10%, a wielkość przesiewu na sicie dolnym 1,0 mm maksymalnie 20%

6)Pozostałe parametry wg normy PN-86/C-84081/02.

4.Opinię techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów oraz Atest Higieniczny Państwowego Zakładu Higieny oraz kartę charakterystyki produktu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy.

5.Zamówienie w całości należy dostarczyć na plac składowy Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Jana Kilińskiego 16, 37-420 Rudnik nad Sanem. Całkowite koszty z tytułu dostawy ponosi Wykonawca.

6.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.

7.Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

34.92.71.00-2 – Sól drogowa

III.Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

1.Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy do 30.09.2022 r.

2.Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.

Nr kryterium

Wzór:

1 - Cena

Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x 100 x waga

gdzie:

-          Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert

-          Cof – cena badanej oferty

3.Wykonawca musi podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanychwykonywaniem zamówienia.

4.Ceny jednostkowe podane w ofercie są cenami stałymi w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienianie mogą podlegać jakimkolwiek zmianom.

5.Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który spełniając warunki określone w zaproszeniu do złożenia oferty otrzyma największą liczbę punktów.

IV.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)nie podlegają wykluczeniu,

2)spełniają warunki udziału w postępowaniu.

2.Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:

1)kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

2)sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagańzakresie spełniania tego warunku.

3)zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagańzakresie spełniania tego warunku.

3.Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

4.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

1)formularz ofertowy (wg wzoru z Załącznika nr 1) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę,

2)dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodnośćoryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione.

V.Termin składania i otwarcia ofert:

1.Ofertę w formie pisemnej należy złożyć do dnia 14.09.2022 r. w Urzędzie Gminy i MiastaRudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 7 (Sekretariat), do godz. 10:00, przesłać poprzez e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

VI.Informacje dodatkowe:

1.Warunki zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego:

1)Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.

2)Zawarcie umowy nastąpi wg projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 2

3)Zamawiający przewiduje zmiany warunków umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego, co do terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowanej zmianą terminu zakończenia robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru.

2.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

3.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

VII.Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

Otwarcie (odczytanie) ofert odbędzie się w dniu 14.09.2022 r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 13.

Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych osobowych) – RODO (Dz.U. UE L 119, s.1 ze zm.) oraz art.19 ust.1 ustawy p.z.p. informuję, że:

1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędziei Miasta w Rudniku nad Sanem jest Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem,                  ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem.

2)Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem – Pan Sebastian Stój, adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

3)Administrator danych osobowych – Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem - przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.

4)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:

a)wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem,

b)realizacji umów zawartych z kontrahentami,

c)w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.

5)W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

a)organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,

b)inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą i Miastem nad Sanem przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem.

6)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonychpkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

7)W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:

a)prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,

b)prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne,

c)prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym),przypadku gdy:

-        dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,

-        osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,

-        osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,

-        dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,

-        dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa,

d)prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:

-        osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,

-        przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,

-        Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,

-        osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;

e)prawo do przenoszenia danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:

-        przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,

-        przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;

f)prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:

-        zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora,

-        przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem.

8)W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.

9)W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie GminyMiasta w Rudniku nad Sanem Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.

10)W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.

11)Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.

12)Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

                                                                                                                                                                                                                                                                              BURMISTRZ

                                                                                                                                                                                                                                                              Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

                                                                                                                                                                                                                                                                mgr inż. Waldemar Grochowski



Załączniki:

alt Zaproszenie do złożenia oferty

alt Załącznik nr 1 – Formularz oferty

alt Załącznik nr 4 – Wzór umowy,



 

Służby gminne