BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

Na przebudowę budynku gminnego przy ulicy Zagrody w miejscowości Kopki

ZPF.271.1.2011


OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

na

„Przebudowę budynku gminnego przy ulicy Zagrody

w miejscowości Kopki ”


w ramach projektu pn.:

„Przebudowa budynku gminnego pod potrzeby działalności organizacji społecznych funkcjonujących w miejscowości Kopki”


realizowanego w ramach działania 4.1/413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju
w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy
w ramach działania„Odnowa i rozwój wsi” objętego  PROW na lata 2007 – 2013, oś 4 „Leader”



I.     Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem
powiat  niżański, województwo podkarpackie
tel. (015) 876 10 01, fax (015) 876 11 19
www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

II.     Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego (art. 10 ust. 1 i 39 ustawy p.z.p.) o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm).

III.     Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl

IV.     Określenie przedmiotu zamówienia:
1.    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie budynku gminnego przy ulicy Zagrody w miejscowości Kopki pod potrzeby funkcjonowania organizacji społecznych.
2.    Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie następujących robót:
1)    Roboty ogólnobudowlane:
a)    roboty demontażowe, rozbiórkowe i przygotowawcze;
b)    roboty fundamentowe i izolacja ścian fundamentowych;
c)    roboty murowe;
d)    roboty tynkarskie i malarskie;
e)    roboty dociepleniowe;
f)    wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej;
g)    wykonanie nowych podłoży i posadzek wraz z opaską odbojową wokół budynku;
h)    docieplenie stropu parteru i wykonanie sufitu z płyt G-K;
i)    pozostałe roboty towarzyszące wymienione w Przedmiarze Robót;
2)    Roboty instalacyjne:
a)    instalacja ogrzewcza;
b)    instalacja kanalizacji sanitarnej;
c)    instalacja wody zimnej i ciepłej;
d)    instalacja gazu ziemnego;
e)    pozostałe roboty towarzyszące wymienione w Przedmiarze Robót;
3)    Roboty elektryczne:
a)    wewnętrzna instalacja elektryczna;
b)    instalacja odgromowa;
c)    pozostałe roboty towarzyszące wymienione w Przedmiarze Robót;
3.    Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót, dokumentacją techniczną i uzgodnieniami z inwestorem.
4.    Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
44220000-8 Stolarka budowlana
45321000-3 Izolacja cieplna
45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
5.    W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

V.     Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.

VI.     Termin wykonania zamówienia:

Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 21.06.2011 r.

VII.     Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.    udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)    posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i łączną wartością nie mniejszą niż 500 000,00 zł brutto, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;
3)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej;
4)    sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł;
2.    Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.


VIII.     Informacja na tematów wadium:
W postępowaniu nie jest wymagane składanie wadium.

IX.     Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %


X.     Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37   420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 25.03.2011 r. do godz. 10:00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania.

XI.     Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII.     Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIII.     Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

XIV.     Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p.

XV.     Informacja o możliwości unieważnienia postępowania:
Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy p.z.p., w sytuacji, gdy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierzał na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.

XVI.     Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
1.    W zakresie przedmiotu zamówienia – Pani Stanisława Wrońska – w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 3, tel. (015) 876 10 02, wew. 47 – Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem;
2.    W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w  8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 10.03.2011 r.
Numer ogłoszenia: 79209 – 2011

Rudnik nad Sanem, dnia 10.03.2011 r.


BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski


Ostatnia aktualizacja: czwartek, 17 marca 2011 12:56  

Służby gminne