BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE

Email Drukuj PDF

Otwarty konkurs na obsługę imprezy (wyłączność obsługi gastronomicznej imprezy plenerowej WIKLINA 2011 RUDNIK NAD SANEM)

 

OGŁOSZENIE

 

KOMITET ORGANIZACYJNY IMPREZY

„WIKLINA 2011 RUDNIK NAD SANEM”


ogłasza otwarty konkurs na obsługę imprezy



1. Przedmiot i zakres rzeczowy konkursu:
Przedmiotem konkursu jest wyłączność obsługi gastronomicznej imprezy plenerowej WIKLINA 2011 RUDNIK NAD SANEM:
a) nazwa zadania: Wyłączność obsługi gastronomicznej;
b) cel: kompleksowa, profesjonalna obsługa imprezy plenerowej;
c) termin realizacji zadania: 28.05.2011 r. – 29.05.2011 r.;
d) miejsce realizacji zadania: Teren Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rudniku nad Sanem;
e) osoby do kontaktów: Andrzej Smoła, Dariusz Świta – Podinspektorzy ds. zamówień publicznych, funduszy i środków pomocowych UGiM w Rudniku nad Sanem, tel. (015) 876 10 02 wew. 31.
2. Warunki konkursu.
1) Wykonawca ubiegający się o uzyskanie prawa wyłączności na obsługę gastronomiczną składa wraz z ofertą następujące dokumenty:
a) oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Załącznik nr 2);
b) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
c) kopię aktualnego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych (piwo);
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo wzywania Wykonawców do przedstawienia dodatkowych dokumentów.
Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt  1) lit. b, c należy dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę.

3. Opis sposobu przygotowania oferty.
1) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
2) Oferta i wszelkie oświadczenia muszą zawierać: nazwę i adres Wykonawcy oraz podpis i pieczęć osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy.
3) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem. Treść oferty musi odpowiadać treści formularza oferty (Załącznik nr 1).
4) Wszelkie poprawki lub zmiany w ofercie (nie wolno używać korektora) muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę oraz dodatkowo opatrzone datami ich dokonania.
5) Oferta musi być złożona w trwale zamkniętym, nienaruszonym opakowaniu z napisem „Oferta”
i tytułem zadania, którego dotyczy. Wszelkie elementy oferty nie opakowane mogą nie być brane pod uwagę podczas otwarcia ofert i oceny ofert.
6) Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno ponumerowane oraz złączone w sposób trwały.
7) Wszystkie koszty związane z opracowaniem i dostarczeniem oferty obciążają Wykonawcę.
4. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1) Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40,
37 – 420 Rudnik nad Sanem w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 24.03.2011 r. do godz. 11:30. Oferty otrzymane po upływie terminu zostaną zwrócone Wykonawcy bez ich otwierania.
2) Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 24.03.2011 r. o godz. 12:00 w budynku Urzędu Gminy
i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem w pokoju nr 13 (Sala posiedzeń). Otwarcie ofert jest jawne.
5. Kryteria oraz sposób oceny ofert.
1) Oferty będą oceniane według następujących kryteriów:

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100%



2) Punkty przyznawane za podane w ust. 1 kryteria będą liczone według następującego wzoru:

Nr kryterium:

Wzór:

1 – Cena

Liczba punktów = (Cof/ Cmax) x 100

gdzie:

- Cmax – najwyższa cena spośród wszystkich ofert,

- Cof – cena oferty badanej,

- Cof – cena oferty badanej.

 

 

 

 

- Cn – cena najwyższa

 



3) W przypadku, gdy nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie wówczas Wykonawcy, którzy złożyli oferty zawierające takie same ceny zostaną wezwani do złożenia ofert dodatkowych w terminie do 2 dni roboczych.
4) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów zgodnie
z kryterium wskazanym w ust. 5 pkt 1.
6. Formalności przedumowne.
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi o tym Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz udostępni tę informację na stronie internetowej (www.rudnik.pl).
2) Umowa z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, zostanie zawarta w terminie 5 dni roboczych  od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie się uchylał od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
7. Informacje dodatkowe:
Komitet Organizacyjny informuje, że podczas trwania imprezy:
1) czynna będzie Restauracja „Orle Gniazdo”, w której dopuszcza się sprzedaż wyrobów gastronomicznych i napojów bezalkoholowych wewnątrz lokalu,
2) Koło Gospodyń Wiejskich z Kopek prowadzić będzie sprzedaż drobnych produktów gastronomicznych o charakterze regionalnym na 1 stanowisku.


Rudnik nad Sanem, dn. 21.03.2011 r.


Przewodniczący
Komitetu Organizacyjnego

Pliki do pobrania:
FileOpisFile size
Download this file (1. Ogloszenie.pdf)Ogłoszenie 175 Kb
Download this file (2. Załącznik 2 Oświadczenie.pdf)Zał. nr 2 Oświadczenie 120 Kb
Download this file (3. Załącznik 1 Formularz oferty.pdf)Zał. nr 1 Formularz oferty 127 Kb
Ostatnia aktualizacja: czwartek, 24 marca 2011 08:52  

Służby gminne