BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Email Drukuj PDF

Na "Opracowanie dokumentacji budowlano - wykonawczej Przedszkola Miejskiego w Rudniku nad Sanem"

Rudnik nad Sanem, 2011-04-18


ZPF.271.7.2011

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

na
„Opracowanie dokumentacji budowlano – wykonawczej Przedszkola Miejskiego w Rudniku nad Sanem”


I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,
ul. Rynek 40,
37 – 420 Rudnik nad Sanem.

II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie:
1) Dokumentacji  budowlano - wykonawczej Przedszkola Miejskiego:
a) lokalizacja przedszkola: działki o numerze ewidencyjnym 2502/13 i 2503/7 (własność Zamawiającego) przy ul. Mickiewicza w Rudniku nad Sanem;
b) zawartość dokumentacji: opracowanie architektoniczno - konstrukcyjne wraz z niezbędnymi branżami, technologia kuchni, kosztorysy inwestorskie i przedmiary, STWiOR;
c) planowane jest trzy oddziałowe przedszkole  z własną kuchnią, parterowe;
d) wykaz pomieszczeń:
sala opiekuńczo - wychowawcza z wydzielonym pomieszczeniem magazynowym i bezpośrednim dostępem do zespołu sanitarnego dla dzieci - 3 szt;
szatnia dla dzieci;
gabinet dyrektora;
pokój nauczycielski;
gabinet profilaktycznej opieki medycznej i zajęć specjalistycznych (np. logopedii);
kuchnia z całym zapleczem wymaganym przepisami (kuchnia, zmywalnia z wyjściem na zewnątrz, pomieszczenie urządzeń chłodniczych, pomieszczenie dezynfekcji jaj, magazyn żywności suchej, magazyn warzyw, magazyn dobowy, pomieszczenie socjalne personelu kuchni i wc personelu kuchni);
kotłownia z wejściem od zewnątrz;
pomieszczenie gospodarcze;
wiatrołap;
hall;
WC męski;
WC damski;
WC dla osób niepełnosprawnych;
komunikacja;
inne pomieszczenia wymagane przepisami i specyfiką przeznaczenia budynku;
e) ogólna charakterystyka budynku:
instalacje: wodno-kanalizacyjna, C.O., wentylacja mechaniczna, elektryczna (oświetlenie, gniazda wtykowe, odgromowa), instalację internetowa, system monitoringu i sygnalizacji;
obiekt zbudowany w systemie tradycyjnym, ocieplony styropianem z wyprawą elewacji tynkiem;
dach  spadowy, kryty blachą dachówkopodobną;
zasilanie w media: woda z sieci miejskiej, ścieki – odprowadzenie do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej, wody opadowe – odprowadzenie do sieci kanalizacji deszczowej, centralne ogrzewanie i c.w.u.– kotłownia wbudowana,  kotły zasilane gazem ziemnym, energia elektryczna wg warunków wydanych przez Zakład Energetyczny.
2) Planu zagospodarowania terenu wraz z obsługą komunikacyjną:
dojścia, dojazdy, parking, plac zabaw, zieleń.
3) Projektów przyłączy poszczególnych mediów łącznie z przełożeniem sieci kolidującej z planowanym umiejscowieniem budynku na działce.
4) Zbiorcze zastawienie kosztów inwestycji.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia na budowę zaprojektowanego budynku oraz wszelkich niezbędnych opinii i uzgodnień.
3. Pozostałe obowiązki Wykonawcy:
1) zapoznanie się z dokumentami będącymi w posiadaniu Zamawiającego przed rozpoczęciem wykonywania opracowania;
2) szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków i możliwości wykonania zamówienia;
3)  wykonanie przedmiotu  zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami;
4) wystąpienie do zarządców sieci i uzyskanie warunków technicznych przyłączenia i zapewnienia dostawy mediów niezbędnych do funkcjonowania przedszkola;
5) przygotowanie informacji niezbędnych do przygotowania wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia, określone w ustawie Prawo ochrony środowiska;
6) przygotowanie materiałów do wystąpienia o decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;
7) wymaga się zorganizowania przez Wykonawcę spotkań konsultacyjnych w zakresie:
a) formy bryły budynku przedszkola w co najmniej dwóch wariantach z uwzględnieniem: funkcji budynku przedszkola, jego wymiarów oraz schematu powiązań funkcjonalnych;
b) koncepcji zagospodarowania terenu wraz z obsługą komunikacyjną;
c) istotnych elementów mających wpływ na koszty, konstrukcję, funkcję i architekturę   obiektu.
4. Wymaga się dostarczenia przedmiotowej dokumentacji w 5-ciu egzemplarzach w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej.
5. Wykonawca zobowiązuje się do aktualizacji opracowanych kosztorysów przez okres min. 3 lat od daty przekazania dokumentacji Zamawiającemu.

II. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
1) Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 29.07.2011 r. (data złożenia wniosku do Starostwa Powiatowego w Nisku o wydanie decyzji - pozwolenie na budowę).
2) Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.

Nr kryterium

Wzór:

1 - Cena

Liczba punktów = (Cmin/Cof) x 100

gdzie:

  • Cmin – najniższa cena ze wszystkich złożonych ofert

  • Cof – cena oferty badanej



3) Przy porównywaniu ofert Zamawiający bierze pod uwagę cenę brutto – podana cena będzie obowiązywała przez cały okres realizacji umowy.
4) Zamawiający dopuszcza możliwość płatności częściowej w wysokości 20 % - po opracowaniu materiałów niezbędnych do wydania decyzji o lokalizacji celu publicznego.

III. Termin składania i zawartość ofert:
1) Ofertę w formie pisemnej należy złożyć do dnia 28.04.2011 r. w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 7 (Sekretariat), do godz. 10:00;
2) Wykonawca ubiegający się o zamówienia zobowiązany jest: złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1);
3) Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień przez osoby przewidziane do realizacji zamówienia: przygotowanie zawodowe, przynależność do OIIB itp.).

IV. Załączniki:

1) formularz oferty;

Pliki do pobrania:
FileOpisFile size
Download this file (3. Zaproszenie do złożenia oferty.pdf)Zaproszenie do złożenia oferty 133 Kb
Download this file (4. oferta.pdf)Oferta 94 Kb
Ostatnia aktualizacja: poniedziałek, 18 kwietnia 2011 14:29  

Służby gminne