BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

Na „Zagospodarowanie bazy rekreacyjno – sportowej w miejscowości Przędzel ”

ZPF.271.14.2011

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

na

„Zagospodarowanie bazy rekreacyjno – sportowej w miejscowości Przędzel ”

realizowanego w ramach działania 313,322,323 „Odnowa i rozwój wsi” objętego  PROW na lata 2007 – 2013,

 



I.  Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem
powiat  niżański, województwo podkarpackie
tel. (015) 876 10 01, fax (015) 876 11 19
www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

II.  Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego (art. 10 ust. 1 i 39 ustawy p.z.p.) o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm).

III.  Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl

IV.  Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu bazy rekreacyjno – sportowej w miejscowości Przędzel.
2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
1) Roboty pomiarowe:
a) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych – koryta pod nawierzchnie placów postojowych – 0,20 ha,
2) Roboty ziemne:
a) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I –IV, głębokości 20 cm, zdjęcie humusu – 890,00 m2,
b) roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi w gruncie kat. I – II wraz z transportem urobku – 914,03 m3,
c) formowanie i zagęszczenie nasypów – 914,03 m3.
3) Koryto:
a) mechaniczne karczowanie pni – 2 szt.,
b) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat I – IV – 819,00 m2,
c) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I – IV – 1709,00 m2,
4) Warstwa odsączająca:
a) mechaniczne wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi – 1709,00 m2.
5) Podbudowa tłuczniowa:
a) podbudowa z kruszywa łamanego (zatoka autobusowa) – dolna warstwa o grubości 25 cm po zagęszczeniu – 205,25 m2.
b) podbudowa z kruszywa łamanego (parking) – dolna warstwa o grubości 15 cm po zagęszczeniu – 684,58 m2.
6) Nawierzchnia parkingu:
a) krawężniki betonowe o wym. 15x30x100 cm wraz z wykonaniem ław z betonu na podsypce cementowo – piaskowej – 265,00 m2,
b) nawierzchnia parkingu z kostki betonowej grubości 8 cm, szarej, układanej na podsypce cementowo – piaskowej – 871,62 m2,
c) nawierzchnia parkingu (pasy rozdzielające) z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, czerwonej na podsypce cementowo – piaskowej – 18,38 m2.
7) Chodniki:
a) obrzeża betonowe o wymiarach 30x8x100 cm na podsypce cementowo – piaskowej – 370,00 m2,
b) nawierzchnia chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm, szarej na podsypce cementowo – piaskowej – 819,00 m2.
8) Droga wewnętrzna:
a) roboty pomiarowe – 0,14 km,
b) mechaniczne profilowanie z zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I – IV – 440,00 m2,
c) podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna o grubości 15 cm po zagęszczeniu – 440,00 m2,
d) nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych, grysowo – żwirowych (warstwa wiążąca) grubości 4 cm po zagęszczeniu – 440,00 m2,
e) nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych, grysowo – żwirowych (warstwa wiążąca) grubości 3 cm po zagęszczeniu – 440,00 m2.
9) Oznakowanie pionowe,
10) Roboty wykończeniowe,
11) Inwentaryzacja powykonawcza,
12) Pozostałe roboty ujęte w Przedmiarze robót.
3. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót, dokumentacją techniczną i uzgodnieniami z inwestorem.
4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.23.31.40–2 – Roboty drogowe,
45.23.30.00–9 – Roboty budowlane w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni dróg,
45.23.32.22 – 1 – Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania.
5. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

V.  Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.

VI.  Termin wykonania zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 16.09.2011 r.

VII.  Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 400 000,00 zł brutto, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł;
2. Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.


VIII.  Informacja na tematów wadium:
W postępowaniu nie jest wymagane składanie wadium.

IX.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %



X.  Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 ‑ 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 11.07.2011 r. do godz. 10:00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania.

XI.  Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII.  Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIII.  Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

XIV.  Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p.

XV.  Informacja o możliwości unieważnienia postępowania:
Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy p.z.p., w sytuacji, gdy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierzał na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.

XVI.  Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
1. W zakresie przedmiotu zamówienia – Pani Maria Sagan – w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 3, tel. (015) 876 10 02, wew. 46 – Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem;
2. W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w  8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 24.06.2011 r.
Numer ogłoszenia: 171420 – 2011

Rudnik nad Sanem, dnia 24.06.2011 r.

BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

Ostatnia aktualizacja: piątek, 29 lipca 2011 09:40  

Służby gminne