BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Email Drukuj PDF

Na „Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudniku nad Sanem”

IN-2222/OPS/3/10


OGŁOSZENIE  
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM


na
„Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku
Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudniku nad Sanem”



I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem   
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem
powiat  niżański, województwo podkarpackie
tel. (015) 876 10 01, faks (015) 876 11 19
www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego (art. 10 ust. 1 i 39 ustawy p.z.p.) o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl

IV. Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji pionowych fundamentów, ociepleniu ścian zewnętrznych oraz wykonaniu zadaszenia wejścia na ścianie bocznej budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudniku nad Sanem;
2.Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
1)Osuszenie i izolacja przeciwwilgociowa pionowa fundamentów:
a)wykopy o głębokości do 1,50 m – 50,74 m3;
b)oczyszczenie mechaniczne i wykonanie tynków zwykłych  pod izolacje pionową ścian – 88,28 m2;
c)izolacja pionowa z folii kubełkowej – 71,04 m2;
d)wykonanie odboju z kostki brukowej o gr. 6 cm – 25,60 m2;
2)Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku wraz z wyprawą elewacji tynkiem akrylowym:
a)docieplenie ścian płytami styropianowymi FS 15 gr. 12 cm wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej akrylowej – 208,04 m2;
b)wykonanie cokołu budynku z płyt kamiennych o grubości do 4 cm – 16,48 m2;
c)pozostałe roboty ujęte w przedmiarze robót;
3)Zadaszenie wejścia:
a)słupy betonowe prostokątne – 0,91 m3;
b)więźba dachowa jętkowa – 22,04 m2;
c)pokrycie dachu blachodachówką – 22,04 m2;
d)pozostałe roboty ujęte w przedmiarze robót;

3.Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, Specyfikacją techniczną i uzgodnieniami z inwestorem.
4.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.32.00.00 – 6 – Roboty izolacyjne,
45.32.10.00 – 3 – Izolacja cieplna,
45.22.32.20 – 4 – Roboty zadaszeniowe.
5.W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.

VI. Termin wykonania zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: do dnia 16.07.2010 r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)posiadania wiedzy i doświadczenia;
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej;
2.Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

VIII. Informacja na tematów wadium:
W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %

 

 


X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 28.05.2010 r. do godz. 10:00.

XI. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIII. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XIV. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
1.W zakresie przedmiotu zamówienia – Pani Stanisława Wrońska – w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 3, tel. (015) 876 10 02, wew. 46 – Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem;
2.W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w  8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 13.05.2010 r.
Numer ogłoszenia: 122469 – 2010


Rudnik nad Sanem, dnia 13.05.2010 r.

 

 


BURMISTRZ Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

Dokumenty do pobrania:

 

Ogłoszenie o przetargu

Instrukcje dla wykonawców
Wzór umowy
Specyfikacje techniczne
Przedmiar robót
Dokumentacja projektowa
Formularz oferty
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

Ostatnia aktualizacja: czwartek, 13 maja 2010 12:56  

Służby gminne