BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

na „Rekultywację wysypiska odpadów komunalnych w Rudniku nad Sanem”

GKM 7644/9/2010


OGŁOSZENIE  
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
na

„Rekultywację wysypiska odpadów komunalnych w Rudniku nad Sanem”

w ramach projektu pn.:

„Poprawa stanu środowiska naturalnego gminy –
rekultywacja wysypiska odpadów komunalnych w Rudniku nad Sanem”



współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 – 2013


oś priorytetowa: IV Ochrona środowiska i zapobieganie zagrożeniom
działanie: 4.1 Infrastruktura ochrony środowiska
schemat: C – Gospodarka odpadami



I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem
powiat  niżański, województwo podkarpackie
tel. (015) 876 10 01, faks (015) 876 11 19
www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego (art. 10 ust. 1 i 39 ustawy p.z.p.) o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl

IV. Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rekultywacji wysypiska odpadów komunalnych o powierzchni 1,23 ha, zlokalizowanego przy ulicy Piaskowej, na działkach o numerach ewidencyjnych 242 i 243 w Rudniku nad Sanem.
2.Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
1)rozbiórka ogrodzenia – 1 050 m2;
2)przemieszczanie odpadów – 800 m3;
3)dostawa materiałów do ukształtowania bryły wysypiska – 4 000 m3;
4)wyrównanie powierzchni odpadów – 4 000 m3;
5)ułożenie warstw rekultywacyjnych – 12 300 m2;
6)rozścielenie ziemi urodzajnej – 12 300 m2;
7)dostawa gruntu mineralnego – 9 840 m3;
8)rozścielenie ziemi urodzajnej – 12 300 m2;
9)dostawa humusu – 1 845 m3;
10)wyrównanie powierzchni humusu – 1 845 m3;
11)studnie odgazowujące – 7 studz.;
12)drenaż obwodowy – 400 m;
13)rozsączanie wód – 56 m;
14)rekultywacja biologiczna – 12 300 m2;
15)opracowanie inwentaryzacji powykonawczej (nie ujęte w Przedmiarze Robót) – 1,23 ha;
16)wykonanie reperów (nie ujęte w Przedmiarze Robót) – 2 szt.;
3.Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z Przedmiarem Robót, Specyfikacją techniczną, dokumentacja projektową i uzgodnieniami z inwestorem.
4.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.11.23.30 – 7  - Rekultywacja terenu
45.22.21.10 – 3  - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów
5.W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.

VI. Termin wykonania zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: do dnia 30.09.2010 r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie rekultywacji lub zamknięcia składowiska odpadów, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł brutto, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełnia warunek jeżeli:
a)posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł;
b)posiada dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż  500 000,00 zł.
2.Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

VIII. Informacja na tematów wadium:
Zamawiający żąda, aby Wykonawca przed upływem terminu składania ofert wniósł wadium w wysokości 20 000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

 

 

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %

 

 



X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 ‑ 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 06.07.2010 r. do godz. 10:00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania.

XI. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIII. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

XIV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p.

XV. Informacja o możliwości unieważnienia postępowania:
Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy p.z.p., w sytuacji, gdy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierzał na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.

XVI. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
1.W zakresie przedmiotu zamówienia – Pani Stanisława Wrońska – w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 3, tel. (015) 876 10 02, wew. 46 – Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem;
2.W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w  8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 21.06.2010 r.
Numer ogłoszenia: 159945 – 2010

Rudnik nad Sanem, dnia 21.06.2010 r.

 



BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

Dokumenty do pobrania:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
WZÓR UMOWY
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
PRZEDMIAR ROBÓT
DOKUMENTACJA PROJEKTOWA
FORMULARZ OFERTY
OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA
OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW
WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH
Wzór umowy zmiana SIWZ
WYJAŚNIENIA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Ostatnia aktualizacja: poniedziałek, 05 lipca 2010 06:54  

Służby gminne