BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

na „Roboty remontowe budynku biurowego po MPPW „Wikplast-Las” pod potrzeby utworzenia Środowiskowego Domu Samopomocy w Rudniku nad Sanem”

IN-2222/ŚDS-2/10

 

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

na

„Roboty remontowe budynku biurowego po MPPW „Wikplast-Las” pod potrzeby utworzenia Środowiskowego Domu Samopomocy w Rudniku nad Sanem”

I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem
powiat  niżański, województwo podkarpackie
tel. (015) 876 10 01, faks (015) 876 11 19
www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego (art. 10 ust. 1 i 39 ustawy p.z.p.) o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759).

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl

IV. Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe budynku biurowego po MPPW „Wikplast – Las” pod potrzeby utworzenia Środowiskowego Domu Samopomocy w Rudniku nad Sanem.
2.Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
1)roboty rozbiórkowe,
2)odnowienie izolacji pionowych ścian zewnętrznych podpiwniczenia,
3)roboty murowe i ścianki działowe,
4)wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
5)wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych,
6)posadzki,
7)roboty malarskie,
8)remont pokrycia stropodachu,
9)ocieplenie ścian zewnętrznych z wykonaniem tynków cienkowarstwowych mineralnych na siatce winylowej,
10)przebudowę schodów zewnętrznych i wykonanie podjazdów dla osón niepełnosprawnych,
11)instalację elektryczną oświetleniową,
12)wentylację nawiewno – wyciągową, higrosterowaną.
3.Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, Specyfikacją techniczną i uzgodnieniami z inwestorem.
4.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44220000-8 Stolarka budowlana
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45261214-7 kładzenie dachów bitumicznych
45262311-4 Betonowanie konstrukcji
45262500-6 Roboty murarskie i murowe
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45320000-6 Roboty izolacyjne
45321000-3 Izolacja cieplna
45331210-1 Instalowanie wentylacji
45410000-4 Tynkowanie
45432100-5 kładzenie i wykładania podłóg.
45442110-1 Malowanie budynków.
5.W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.

VI. Termin wykonania zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: do dnia 15.12.2010 r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 700 000,00 zł brutto, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej;
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełnia warunek jeżeli:
a)posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł;
b)posiada dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż  150 000,00 zł;
2.Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

VIII. Informacja na tematów wadium:
W postępowaniu nie jest wymagane składanie wadium.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %


X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 ‑ 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 09.09.2010 r. do godz. 10:00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania.

XI. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIII. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

XIV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p.

XV. Informacja o możliwości unieważnienia postępowania:
Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy p.z.p., w sytuacji, gdy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierzał na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.

XVI. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
1.W zakresie przedmiotu zamówienia – Pani Stanisława Wrońska – w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 3, tel. (015) 876 10 02, wew. 46 – Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem;
2.W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w  8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 25.08.2010 r.
Numer ogłoszenia: 264340 – 2010

Rudnik nad Sanem, dnia 25.08.2010 r.



BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski

Ostatnia aktualizacja: czwartek, 26 sierpnia 2010 08:08  

Służby gminne