BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

na „Remont dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i wzmocnionej na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem”

ZPF.271.2.2011

 

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

na
„Remont dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i wzmocnionej na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem”



I.  Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem
powiat  niżański, województwo podkarpackie
tel. (015) 876 10 01, fax (015) 876 11 19
www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

II.  Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego (art. 10 ust. 1 i 39 ustawy p.z.p.) o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm).

III.  Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl

IV.  Określenie przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i wzmocnionej następującym materiałem:
1) mieszanka sortowana frakcji 4 -20 mm (ok. 800 ton),
2) żużel frakcji 10 – 60 mm (ok.400 ton),
2. Zakres robót obejmuje:
1) zakup i transport materiału przeznaczonego na remont nawierzchni dróg  z rozwozem po terenie całej gminy;
2) uzupełnienie ubytków nawierzchni poprzez rozścielenie ręczne i mechaniczne oraz zagęszczenie przy użyciu walca drogowego.
3. Gotowość przystąpienia Wykonawcy do podjęcia robót – do 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia.
4. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie obowiązującymi normami, sztuką budowlaną i uzgodnieniami z inwestorem.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zrealizowania min. 70 % zakresu zamówienia.
6. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.23.31.40 – 2 Roboty drogowe
45.23.32.20 – 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
7. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

V.  Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.

VI.  Termin wykonania zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2011 r.

VII.  Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł;
2. Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

VIII.  Informacja na tematów wadium:
W postępowaniu nie jest wymagane składanie wadium.

IX.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %




X.  Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37‑420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 08.04.2011 r. do godz. 10:00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania.

XI.  Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII.  Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIII.  Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

XIV.  Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p.


XV.  Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
1) w zakresie przedmiotu zamówienia – Pani Maria Sagan – w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 3, tel. (015) 876 10 02, Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem,
2) w zakresie formalności prawnych  – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem.

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 24.03.2011 r.
Numer ogłoszenia:  95231– 2011

Rudnik nad Sanem, dnia 24.03.2011 r.              


BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

Ostatnia aktualizacja: piątek, 25 marca 2011 08:32  

Służby gminne